Презентація до студентських проєктів дослідницького характеру щодо вивчення предмету "Екологія". Може бути викорисана у якості позакласного заходу щодо вивчення екологічних небезпек у побуті навколо нас.
Семінарське заняття №3 Філософсько-екологічна методологія збережння життя на Землі
Номер слайду 2
ЕПІТЕТВ природі ми лиш часточки маліЗемля не нам належить – ми Землі Вільям Шекспір
Номер слайду 3
Мета заняття
Номер слайду 4
План і результат, що очикується Після семінарського заняття студенти можуть дізнатися про таке:1-розуміння універсального характеру філософських законів 2-екологічне значення філософських категорій «Цивілізація» і «Культура». Після семінарського заняття студенти можуть навчитися такому:1-проєктувати дію та екологічний вплив предметів побутового використання на здоров`я людини2- проєктувати дію та екологічний вплив предметів побутового використання на довкілля
Номер слайду 5
Предметом вивчення даної теми є пошук стратегії і тактики екологічної поведінки людини з метою підтримки здоров`я та продовження життя.
Номер слайду 6
Форма заняття –семінар Метод - навчальний проєкт. Екологічні проекти потребують використання дослідницьких, наукових методів, інтегрованих знань із різних галузей. Даний семінар проводиться у формі навчального інформаційного проєкту. Проєкт спрямований на збір інформації, її аналіз та узагальнення фактів Проєкт потребує чіткої структури, можливостей систематичної корекції під час проектної діяльності.
Номер слайду 7
До обов'язкових структурних елементів належатимуть: • мета проекту - результат (стаття, реферат, доповідь, презентація);• предмет інформаційного пошуку — поетапність пошуку з визначенням результатів-аналітична робота над зібраними фактами — висновки — корекція, у разі потреби подальший пошук інформації -аналіз нових даних -висновки — оформлення результатів.
Номер слайду 8
Результатом проєктів є презентації
Номер слайду 9
Зовнішня оцінка проєкту. Позначте в оцінювальних листах наступне: Актуальність проблеми. Відповідність тематики. Додержання вимог проєктування. Чи досягнена мета?Чи використовувалися дослідження?Чи використовувалися знання бодай двох або декількох предметів?Чи зроблені висновки з дослідження?Чи запропонована альтернатива проблемі?
Номер слайду 10
Мотивація даної теми1 Чи пов`язуєте Ви стан свого здоров`я із станом навколишнього середовища?2 Чи пов`язуєте Ви стан свого здоров`я із способом та стилем Вашого життя? 3 Чи хочете Ви оточити себе екологічно безпечними предметами побуту?4 Чи можете Ви обґрунтувати актуальність даної теми?
Номер слайду 11
Глосарій термінів. Визначте терміни й поняття,ція що використовуються у цьому семінарському занятті: Здоров`я -?.... Культура - ?... Цивілізація - ?... З-н толерантності Шелфорда: …З-н фізико-хімічної єдності Вернадського:….. З-н переходу кількісних змін у якісні:……Екологічна безпека - ?……
Номер слайду 12
У чому полягає екологічне значення філософських законів та категорій?З-н переходу кількісних змін у якісніЕкологічне значення КУЛЬТУРИ і ЦИВІЛІЗАЦІЇ Яка модель небезпечніша?ЦИВІЛІЗАЦІЯЦИВІЛІЗАЦІЯКУЛЬТУРАКУЛЬТУРА
Номер слайду 13
Здоров`я і гігієна. У минулому не одразу були пов`язані між собою поняття здоров`я і гігієна. На теперішній час всі розуміють значення особистої гігієни для нашого здоров`я
Номер слайду 14
«Витамин H1 на черном фоне». Символ здоровья и долголетия. Працюємо з підручником. Визначаємо поняття «ЗДОРОВ`Я»Чи існують екологічнозалежні захрорювання?
Номер слайду 15
ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА І ПОБУТОВА ХІМІЯ
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Засоби прання - екологічний погляд
Номер слайду 18
Наше жіноче здоровь`я
Номер слайду 19
Чи безпечні для нас шампуні?
Номер слайду 20
Доляд за шкірою та його вплив на здоров`я
Номер слайду 21
Проблемне питання. Чи не замінюємо ми природній бруд на хімічний?Чи може кожен з нас обрати альтернативний щлях до екологічної безпеки?
Номер слайду 22
Проблемне питання. Дайте екологічну оцінку постулату Ешбі: «НІКОЛИ КЕРОВАНА СИСТЕМА НЕ БУДЕ СКЛАДНІШОЮ ЗА КЕРУЮЧУ»Що Ви знаєте про походження цього постулату?
Номер слайду 23
РЕФЛЕКСІЯЯ ДІЗНАВСЯ ПРО ТАКЕ:……….. МЕНЕ ЗДИВУВАЛО ТАКЕ:………Я ВІЗЬМУ У СВОЄ ЖИТТЯ ТАКЕ:….. Я ХОЧУ У ПОДАЛЬШОМУ ДІЗНАТИСЯ ПРО ТАКЕ:…………….
Номер слайду 24
Висновки. ЗРОЗУМІЛИ ЕКОЛОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ФІЛОСОФСЬКИХ ЗАКОНІВ ТА КАТЕГОРІЙОЗНАЙОМИЛИСЯ З ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЄКТІВВИЗНАЧИЛИ СТРАТЕГІЇ , МЕТОДИ ТА СПОСОБИ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕНЬ
Номер слайду 25
Домашнє завдання: Ознайомитись із текстом наступних підручників: Заверуха Н. М., Серебряков В. В., Скиба Ю. А. «Основи екології»: навч. Посибн. – К.: Каравела, 2006. , стор 354 -364.2 Малимон С. С.: «Основи екології»,-Вінниця: Нова книга, 2009. Стор. 213-219;