Презентація "Філософсько-екологічна методологія збереження життя на Землі"

Про матеріал
Презентація до студентських проєктів дослідницького характеру щодо вивчення предмету "Екологія". Може бути викорисана у якості позакласного заходу щодо вивчення екологічних небезпек у побуті навколо нас.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Семінарське заняття №3 Філософсько-екологічна методологія збережння життя на Землі

Номер слайду 2

ЕПІТЕТВ природі ми лиш часточки маліЗемля не нам належить – ми Землі Вільям Шекспір

Номер слайду 3

Мета заняття

Номер слайду 4

План і результат, що очикується Після семінарського заняття студенти можуть дізнатися про таке:1-розуміння універсального характеру філософських законів 2-екологічне значення філософських категорій «Цивілізація» і «Культура». Після семінарського заняття студенти можуть навчитися такому:1-проєктувати дію та екологічний вплив предметів побутового використання на здоров`я людини2- проєктувати дію та екологічний вплив предметів побутового використання на довкілля

Номер слайду 5

Предметом вивчення даної теми є пошук стратегії і тактики екологічної поведінки людини з метою підтримки здоров`я та продовження життя.

Номер слайду 6

Форма заняття –семінар Метод - навчальний проєкт. Екологічні проекти потребують використання дослідницьких, наукових методів, інтегрованих знань із різних галузей. Даний семінар проводиться у формі навчального інформаційного проєкту. Проєкт спрямований на збір інформації, її аналіз та узагальнення фактів Проєкт потребує чіткої структури, можливостей систематичної корекції під час проектної діяльності.

Номер слайду 7

До обов'язкових структурних елементів належатимуть: • мета проекту - результат (стаття, реферат, доповідь, презентація);• предмет інформаційного пошуку — поетапність пошуку з визначенням результатів-аналітична робота над зібраними фактами — висновки — корекція, у разі потреби подальший пошук інформації -аналіз нових даних -висновки — оформлення результатів.

Номер слайду 8

Результатом проєктів є презентації

Номер слайду 9

Зовнішня оцінка проєкту. Позначте в оцінювальних листах наступне: Актуальність проблеми. Відповідність тематики. Додержання вимог проєктування. Чи досягнена мета?Чи використовувалися дослідження?Чи використовувалися знання бодай двох або декількох предметів?Чи зроблені висновки з дослідження?Чи запропонована альтернатива проблемі?

Номер слайду 10

Мотивація даної теми1 Чи пов`язуєте Ви стан свого здоров`я із станом навколишнього середовища?2 Чи пов`язуєте Ви стан свого здоров`я із способом та стилем Вашого життя? 3 Чи хочете Ви оточити себе екологічно безпечними предметами побуту?4 Чи можете Ви обґрунтувати актуальність даної теми?

Номер слайду 11

Глосарій термінів. Визначте терміни й поняття,ція що використовуються у цьому семінарському занятті: Здоров`я -?.... Культура - ?... Цивілізація - ?... З-н толерантності Шелфорда: …З-н фізико-хімічної єдності Вернадського:….. З-н переходу кількісних змін у якісні:……Екологічна безпека - ?……

Номер слайду 12

У чому полягає екологічне значення філософських законів та категорій?З-н переходу кількісних змін у якісніЕкологічне значення КУЛЬТУРИ і ЦИВІЛІЗАЦІЇ Яка модель небезпечніша?ЦИВІЛІЗАЦІЯЦИВІЛІЗАЦІЯКУЛЬТУРАКУЛЬТУРА

Номер слайду 13

Здоров`я і гігієна. У минулому не одразу були пов`язані між собою поняття здоров`я і гігієна. На теперішній час всі розуміють значення особистої гігієни для нашого здоров`я

Номер слайду 14

«Витамин H1 на черном фоне». Символ здоровья и долголетия. Працюємо з підручником. Визначаємо поняття «ЗДОРОВ`Я»Чи існують екологічнозалежні захрорювання?

Номер слайду 15

ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА І ПОБУТОВА ХІМІЯ

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Засоби прання - екологічний погляд

Номер слайду 18

Наше жіноче здоровь`я

Номер слайду 19

Чи безпечні для нас шампуні?

Номер слайду 20

Доляд за шкірою та його вплив на здоров`я

Номер слайду 21

Проблемне питання. Чи не замінюємо ми природній бруд на хімічний?Чи може кожен з нас обрати альтернативний щлях до екологічної безпеки?

Номер слайду 22

Проблемне питання. Дайте екологічну оцінку постулату Ешбі: «НІКОЛИ КЕРОВАНА СИСТЕМА НЕ БУДЕ СКЛАДНІШОЮ ЗА КЕРУЮЧУ»Що Ви знаєте про походження цього постулату?

Номер слайду 23

РЕФЛЕКСІЯЯ ДІЗНАВСЯ ПРО ТАКЕ:……….. МЕНЕ ЗДИВУВАЛО ТАКЕ:………Я ВІЗЬМУ У СВОЄ ЖИТТЯ ТАКЕ:….. Я ХОЧУ У ПОДАЛЬШОМУ ДІЗНАТИСЯ ПРО ТАКЕ:…………….

Номер слайду 24

Висновки. ЗРОЗУМІЛИ ЕКОЛОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ФІЛОСОФСЬКИХ ЗАКОНІВ ТА КАТЕГОРІЙОЗНАЙОМИЛИСЯ З ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЄКТІВВИЗНАЧИЛИ СТРАТЕГІЇ , МЕТОДИ ТА СПОСОБИ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕНЬ

Номер слайду 25

Домашнє завдання: Ознайомитись із текстом наступних підручників: Заверуха Н. М., Серебряков В. В., Скиба Ю. А. «Основи екології»: навч. Посибн. – К.: Каравела, 2006. , стор 354 -364.2 Малимон С. С.: «Основи екології»,-Вінниця: Нова книга, 2009. Стор. 213-219;

Номер слайду 26

Оцінювання. Заповнюємо оцінювальні листи. Виставляємо оцінку

pptx
До підручника
Екологія (рівень стандарту, академічний рівень) 11 клас (Царик Л.П., Царик П.Л., Вітенко І.М.)
Додано
21 березня 2020
Переглядів
1401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку