План і результат, що очикується Після семінарського заняття студенти можуть дізнатися про таке:1-розуміння універсального характеру філософських законів 2-екологічне значення філософських категорій «Цивілізація» і «Культура». Після семінарського заняття студенти можуть навчитися такому:1-проєктувати дію та екологічний вплив предметів побутового використання на здоров`я людини2- проєктувати дію та екологічний вплив предметів побутового використання на довкілля
Форма заняття –семінар Метод - навчальний проєкт. Екологічні проекти потребують використання дослідницьких, наукових методів, інтегрованих знань із різних галузей. Даний семінар проводиться у формі навчального інформаційного проєкту. Проєкт спрямований на збір інформації, її аналіз та узагальнення фактів Проєкт потребує чіткої структури, можливостей систематичної корекції під час проектної діяльності.
До обов'язкових структурних елементів належатимуть: • мета проекту - результат (стаття, реферат, доповідь, презентація);• предмет інформаційного пошуку — поетапність пошуку з визначенням результатів-аналітична робота над зібраними фактами — висновки — корекція, у разі потреби подальший пошук інформації -аналіз нових даних -висновки — оформлення результатів.
Зовнішня оцінка проєкту. Позначте в оцінювальних листах наступне: Актуальність проблеми. Відповідність тематики. Додержання вимог проєктування. Чи досягнена мета?Чи використовувалися дослідження?Чи використовувалися знання бодай двох або декількох предметів?Чи зроблені висновки з дослідження?Чи запропонована альтернатива проблемі?
Мотивація даної теми1 Чи пов`язуєте Ви стан свого здоров`я із станом навколишнього середовища?2 Чи пов`язуєте Ви стан свого здоров`я із способом та стилем Вашого життя? 3 Чи хочете Ви оточити себе екологічно безпечними предметами побуту?4 Чи можете Ви обґрунтувати актуальність даної теми?
Глосарій термінів. Визначте терміни й поняття,ція що використовуються у цьому семінарському занятті: Здоров`я -?.... Культура - ?... Цивілізація - ?... З-н толерантності Шелфорда: …З-н фізико-хімічної єдності Вернадського:….. З-н переходу кількісних змін у якісні:……Екологічна безпека - ?……