Незвичайний урок музичного мистецтва, на якому учні побувають у гостях у Чарівниці Осені.Діти не тільки згадають пісні та вірші про осінь,а й матимуть змогу подивитися репродукції картин про осінь,послухати п°єсу П.Чайковського "Жовтень",намалювати свій настрій.
Музичне мистецтво 2 клас
Вчитель початкових класів Діанівської ЗОШ 1-3 ступенів
Коломоєць Світлана Олексіївна
Тема. Музичні барви осені.Виконання пісень про осінь.П.Чайковський»Жовтень».Малювання кольоровими плямами свого настрою після прослуховування музики.
Мета: повторити вивчені пісні про осінь,ознайомити з п’єсою П.Чайковського «Жовтень»,розвивати фантазію,уяву;виховувати любов та інтерес до музики.
Обладнання: портрет П.Чайковського,репродукції картин,вірші,загадки про осінь,аудіозаписи
I.Оргмомент
Добрий день,добрий час
Любить музику наш клас.
II.Актуалізація опорних знань
-Сьогодні у нас незвичний урок.Чому незвичний?Тому що ми побуваємо в гостях у справжньої чарівниці.А до якої чарівниці ми помандруємо ви дізнаєтеся,коли відгадаєте загадку.
Без пензлика,без олівця розфарбувала деревця.
III.Оголошення теми уроку
-Ми згадаємо пісні про осінь,послухаємо п’єсу П.Чайковського «Жовтень» і намалюємо свій настрій.
IV.Робота над матеріалом уроку:
1)повторення
-Чи подобаються вам пісні,які виконували на попередніх уроках?
-Чи наспівуєте ви їх дома?
(«Що нам осінь принесе?»,»Овочі»)
-Які вони?Веселі чи сумні?Швидкі чи повільні?
2)бесіда з учнями
Про цю чарівницю можна розповідати за допомогою різних видів мистецтва.Спробуємо це зробити.
-Художники розповідають про осінь за допомогою фарб (репродукції картин)
-Які кольори осені? Який настрій?
-А поетам допомогають розповісти про осінь слова. Вони складають вірші.
(підготовлені зазделигідь діти читають вірші)
-Композитору (людина яка пише музику)допомогають музичні звуки.Перед вами портрет П.І.Чайковського,одного з найкращих композиторів світу.У п’ять років він грав на фортеп’яно
(показ фото).Для того,щоб його маленькі племінники швидше навчилися грати на музичному інструменті він написав маленькі п’єси,які назвали «Пори року».Сьогодні ми з вами послухаємо п’єсу «Жовтень».
-Як треба слухати музику?(тихо чи кричати,вдумливо чи поспіхом?)
-Запам’ятай!Слухай музику від початку до кінця.Будь уважним,не відволікайся.Намагайся зрозуміти,які почуття виражає музика,про що розповідає?
(слухання п’єси)
3)малювання свого настрою
V.Підсумок
-Що ми робили на уроці?
-Що сподобалося?