28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок "Музичні барви осені П.Чайковський "Жовтень" предмет Музика 2 клас

Про матеріал

Незвичайний урок музичного мистецтва, на якому учні побувають у гостях у Чарівниці Осені.Діти не тільки згадають пісні та вірші про осінь,а й матимуть змогу подивитися репродукції картин про осінь,послухати п°єсу П.Чайковського "Жовтень",намалювати свій настрій.

Перегляд файлу

        

 

Музичне мистецтво 2 клас

Вчитель початкових класів Діанівської ЗОШ 1-3 ступенів

                                         Коломоєць Світлана Олексіївна

 

Тема. Музичні барви  осені.Виконання пісень про осінь.П.Чайковський»Жовтень».Малювання кольоровими плямами свого настрою після прослуховування музики.

Мета: повторити вивчені пісні про осінь,ознайомити з п’єсою П.Чайковського «Жовтень»,розвивати фантазію,уяву;виховувати любов та інтерес до музики.

Обладнання: портрет П.Чайковського,репродукції картин,вірші,загадки про осінь,аудіозаписи

I.Оргмомент

Добрий день,добрий час

Любить музику наш клас.

II.Актуалізація опорних знань

-Сьогодні у нас незвичний урок.Чому незвичний?Тому що ми побуваємо в гостях у справжньої чарівниці.А до якої чарівниці ми помандруємо ви дізнаєтеся,коли відгадаєте загадку.

Без пензлика,без олівця розфарбувала деревця.

III.Оголошення теми уроку

-Ми згадаємо пісні про осінь,послухаємо п’єсу П.Чайковського «Жовтень» і намалюємо свій настрій.

IV.Робота над матеріалом уроку:

1)повторення

-Чи подобаються вам пісні,які виконували на попередніх уроках?

-Чи наспівуєте ви їх дома?

(«Що нам осінь принесе?»,»Овочі»)

-Які  вони?Веселі чи сумні?Швидкі чи повільні?

2)бесіда з учнями

Про цю чарівницю можна розповідати за допомогою різних видів мистецтва.Спробуємо це зробити.

-Художники розповідають про осінь за допомогою фарб (репродукції картин)

-Які кольори осені? Який настрій?

-А поетам допомогають розповісти про осінь слова. Вони складають вірші.

(підготовлені зазделигідь діти читають вірші)

-Композитору  (людина яка пише музику)допомогають музичні звуки.Перед вами портрет П.І.Чайковського,одного з найкращих композиторів світу.У п’ять років він грав на фортеп’яно

(показ фото).Для того,щоб його маленькі племінники швидше навчилися грати на музичному інструменті він написав маленькі п’єси,які назвали «Пори року».Сьогодні ми з вами послухаємо п’єсу «Жовтень».

-Як треба слухати музику?(тихо чи кричати,вдумливо чи поспіхом?)

-Запам’ятай!Слухай музику від початку до кінця.Будь уважним,не відволікайся.Намагайся зрозуміти,які почуття виражає музика,про що розповідає?

(слухання п’єси)

3)малювання свого настрою

V.Підсумок

-Що ми робили на уроці?

-Що сподобалося?

 

 

 

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку