Презентація "Формування навичок, понять та умінь в процесі навчальної діяльності"

Про матеріал
Формування навичок, понять та умінь в процесі навчальної діяльності. Успіх будь-якої діяльності залежить від уміння її виконувати. Діагностика умінь та навичок буває фронтальною та індивідуальною.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування навичок, понять та умінь в процесі навчальної діяльності

Номер слайду 2

Успіх будь-якої діяльності залежить від уміння її виконувати. Це стосується кожної виробничої роботи, письма, читання, гри на музичному інструменті, педагогічної, спортивної діяльності тощо.

Номер слайду 3

 Вміння - це оволодіння способами (прийомами) використовувати засвоєні знання на практиці 

Номер слайду 4

Діяльність людини часто складається з цілої низки різних дій. Тому вміння її виконувати також складається з низки часткових умінь.

Номер слайду 5

Уміння - проміжний етап опанування нового способу дії, відповідно до певних правил (знань) У процесі тренування, яке включає розв'язання нових завдань у нових умовах, досягається перетворення вміння на навичку. 

Номер слайду 6

Формування уміння може відбуватися так: Учні засвоюють знання і перед ними ставлять завдання, що вимагають використання знань (знання - завдання -застосування знань). Учні визначають ознаки, які відрізняють один тип задач від інших. У процесі виконання завдання, вони визначають тип задачі та виконують операції, необхідні для розв'язання цього типу задач. Учні навчаються розумовій діяльності, необхідній для використання знань.

Номер слайду 7

Навички - це автоматизовані компоненти свідомої дії людини, які виробляються в процесі її виконання. Однак ознакою сформованості навички є якість дії, а не її автоматизація. Навичка розглядається як дія доведена внаслідок багаторазових вправ до досконалості виконання.

Номер слайду 8

rrrrr

Номер слайду 9

Уміння і навички формуються в людини у процесі її навчання.

Номер слайду 10

У ході формування вмінь і навичок важливо враховувати індивідуальні особливості: 1.тип нервової системи, 2.попередній досвід, 3.теоретичні знання, 4.нахили та здібності.

Номер слайду 11

Не менш важливу роль в опановуванні вмінь і навичок відіграють : -умови навчання, - правильна організація процесу вправляння, - послідовність засвоєння дій, -поступовий перехід від простішого до складного завдання, від повільного до швидкого темпу їх виконання.

Номер слайду 12

Процес формування вмінь та навичок включає три головні фази: усвідомлення завдання та способів його виконаннявправність стає досконалістю, майстерністюдії стають завченими, що дає можливість удосконалювати їх, досягати певного рівня майстерності.rrrrrr

Номер слайду 13

Діагностика умінь та навичок буває фронтальною та індивідуальною. Перевірка знань може бути усною і письмовою. Особливе місце в трудовому навчанні займає практична перевірка.

pptx
Додано
30 жовтня 2022
Переглядів
3740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку