ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ☻ Прийом «Дослідження» Учні на основі викладеного вчителем на попередніх уроках матеріалу, аналізу літератури, розв’язування задач домашнього завдання, пізнавальних задач, повтореного матеріалу, мають сформулювати висновок за поставленою проблемою.. 15
Під час побудови перерізу варто пам’ятати. Через дві точки, що належать площині, проходить тільки одна пряма, і ця пряма належить площині. Щоб побудувати лінію перетину двох площин, необхідно відшукати дві точки, які належать обом площинам і через них провести лінію. При побудові перерізів многогранників січною площиною, треба відшукати відрізки, по яких січна площина перетинається з гранями многогранника.18
Папська вежа. Папська вежа Кам'янець-Подільської фортеці. Споруджена в 1505-1515 на третину данини Св. Петра. В цій вежі тричі був ув‘язнений Устим Кармелюк. Архітектура: 1-2 яруси в перерізі - квадрат, 3-4 - восьмигранник, 5 - циліндр. Кам'янець-Подільська фортеця - фортеця в місті Кам'янець-Подільський (Хмельницька область). Одне з семи чудес України, є Національним історико-архітектурним заповідником, занесена до Списку пам‘ятників світової культури спадщини ЮНЕСКО. Завдяки неприступності, створеної спільним зусиллями людини і природи, за Кам‘янець-Подільської фортецею з середньовіччя закріпилася репутація "побудованої рукою Бога".28
Справа не в тому, що вони не бачать розв'язку. Справа в тому, що вони не бачать проблеми. (Г. К. Честертон)Математика – справа аж ніяк не тільки розуму, але також і фантазії. (Ф. Клейн)Математика – наука молодих. Інакше і не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості.(Н. Вінер)32