Презентація створена для супроводу методичної ради по проблемі "Формування соціальної компетентності особистості". Електронний матеріал розкриває шляхи реалізації методичної проблеми на конкретному етапі та відображає результативність.
Реультативність роботи педагогічного колективуна третьому етапіметодичної проблеми. ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІОСОБИСТОСТІ
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
ПЕДАГОГУ
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Що виконано:тестування, діагностика, аналіз;спрямованість діяльності;участь у заходах, конкурсах, виставках, фестивалях;результативність діяльності, відкриті заняття.
Номер слайду 9
Робота із здібними та. ТОДЗахід – презентація «Знайомтесь, гордість ЦДЮТ»,Положення про банк ТОД,Положення на кращого гуртківця року ЦДЮТ ,Сходинки творчості,Відео ролик,Висвітлення матеріалів у ЗМІ,Популяризація роботи на сторінках сайту,Преміювання (премія міського голови, відпочинок у таборах).
Номер слайду 10
Власна соціалізація:як я відчуваю себе в середовищі колег?стосунки з адміністрацією…комфортно мені при спілкуванні з батьками вихованців?чи поспішаю я на заняття?хочу бачити, навчати вихованців?що мене не влаштовує…моє особисте життя впливає на роботу?
Номер слайду 11
Самоаналіз педагогів:що конкретно я зробила в реалізації проблеми;скільки часу витрачено на реалізацію власної проблеми;що вдалося;що не вдалося.
Номер слайду 12
Наскільки вірно використовую власний час:плани,мотивація,дії,результат.
Номер слайду 13
ВИСНОВКИ
Номер слайду 14
ЗВЕРНУТИ УВАГУІНОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ;НАКОПИЧЕННЯ ВЛАСНОГО ДОСВІДУ;ВИВЧЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ДОСВІДУ /молоді педагоги/;ВПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ;СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ЯКІСТЮ УСПІШНОСТІ ВИХОВАНЦІВ.
Номер слайду 15
РЕЙТИНГ ПЕДАГОГІВОбразотворче мистецтво
Номер слайду 16
Декоративно – вжитковемистецтво
Номер слайду 17
Художньо –естетичнемистецтво
Номер слайду 18
ПРОПОЗИЦІЇ В РАМКАХ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІВВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ;ІНІЦІАТИВНІСТЬ;КОНТРОЛЬ НАД ВЛАСНИМИ ЕМОЦІЯМИ;ПОВАГА ДО ВСІХ; ВЧАСНЕ ВИКОНАННЯ ПОСТАВЛЕНИХ ЗАВДАНЬ.