Сценарій святкового концерту до Дня учителя

Про матеріал
Сценарій святкового концерту до Дня учителя (гумористичні замальовки та авторські пісні-переробки)
Перегляд файлу

Концерт до Дня працівників освіти

1 Ліричне відео про школу

Відеомоменти шкільного життя+ Слова (Яким теплом, світлом, ніжністю та радістю наповнюється серце, коли чує просте і коротке слово - школа. Саме тут дитина знаходить справжніх друзів, вперше постає  перед труднощами і радіє першим  перемогам. Школа надовго залишається  у серці людини світлим етапом життєвого шляху. Наша школа велика, світла, простора, вона пробуджує на роздуми. Це світ, в якому ми живемо. Кожна цеглинка цього світу важлива і неповторна. Школа радісно відкриває свої двері. І всі її відвідувачі, гості, учні, батьки, педагоги поринають в барвистий та яскравий світ. Це особливий світ школярів та вчителів, в якому кожен прагне знайти себе. Кожний, переступаючи шкільний поріг, поринає у цей потік і пливе, у своєму напрямку, тому, що кожна людина - це маленька частинка великого організму, який називається школа)

В1 Ми щиро вітаємо усіх присутніх у залі!! Зі святом, дорогі вчителі та   працівники школи!!! Вітаємо усіх присутніх із теплим, рідним  кожному серцю святом!

В2 А зараз уявімо, що ми усі - імпровізований клас, а ви - однокласники і зараз до вас прийде справжня вчителька. 

2 Музика                          (виходить хлопець в окулярах з планшеткою)

- Добрий день усім! ...Молодці! АБО Вас що не вчили вітатись з учителем?

- Забули як мене звати? ...Да! Я - Станіслава Василівна.

-...Так, я бачу, що вас і вставати не вчили, коли учитель заходить в аудиторію?... А хто не встав, той відпустку проспав...Та, ладно, сидіть-сидіть.

-Так, перевіримо, кого нема...(відкриває ніби журнал) Староста є??...(називає ім’я директора закладу)!...А, Ви є? Добре, що ви з'явились!

-Так, черговий є?! ..Добрий день!... ??...(називає ім’я заступника директора з виховної роботи). Нагадую, що ви сьогодні слідкуєте за порядком.

- Так, хто запізнився на урок?

- Хто хоче вийти?...(тихо в кулак) Ну я б хотіла звалити звідси, але вас же не залишиш самих.

- Попереджаю: хто не буде аплодувати - буде записаний в дисциплінарний.

- Плідного усім уроку!

2 Музика (уходить хлопець)

В2 Наша "імпровізована" вчителька пішла, а вас просимо прийняти  щирі вітання від справжньої вчительки, зразкового керівника, доброго товариша та прекрасної жінки!

В1  Щирі вітання директора нашої школи………….!

   Вітальне слово директора

В2 Наші любі учителі, працюючи з малечею, не забувають себе у дитинстві! І мимоволі згадують усе- ігри і забави, правила і заборони- згадують себе від сліз до посмішки, від злетів і падінь, від наївних питань до смішної гордості.

В1 Дорогі учителі, пам'ятайте  своє дитинство, адже у ньому ви народились і ним живите досі, найдорожче - це світ дитинства, залишений у вашому серці.

3 Відео (фото маленьких вчителів)     + ПІСНЯ "Кольорові сни"

В2 Як мило і цікаво було побачити наших учителів маленькими! Не віриться, що ви -нині суворі і вимогливі- колись були такими дотепними і безпосередніми! Щиро дякуємо усім учителям за співпрацю!!!

В1 А згадати дитинство нам допоможуть наймолодші учні школи. Запрошуємо маленьких хлопчиків та дівчаток на сцену!!!

 3 Дитяча музика

Ігрова баталія від малечі

Музика (виходять дітки)

Хл. 1 Ми прийшли привітати сьогодні жінок!!!

Дівч. 1 А ти шо...  тут ...тіпа главний?

Хл. 2 Ну да, ми чоловіки  розумніші.

Дівч. 2 А давайте перевіримо. Ми будемо починати вислови, а ви завершувати.

Хл. 3 Давайте, ми легко впораємось.

Під легку музику

Дівч. 3  Яблучко від яблуні...(протяжно, ніби натякаючи на продовження)

Хл. 4  Ха..А грушка від грушки. Шо тут продовжувати.

Дівч. 4 І швець, і жнець...

Хл. 1 І капець!!!

Дівч. 1 Краще синиця в руках, ніж...

Хл. 2 ...журавель в щоденнику?

Дівч. 2 На злодієві шапка...

Хл. 3  і рукавииички, і пальтооо, і шааарф!! 

Дівч. 3  Незваний гість...

Хл. 4  Ховай цукерки!!

Дівч. 4 Що упало...

Хл. 1 те не буду їсти, вееееее

Дівч. 1 Семеро одного...

Хл. 2 Поб'ють???  (налякано)

Дівч. 2 Гризти граніт...

Хл. 3  ну в їдальні, де ще їдять?

Дівч. 3  Чоловік - голова, а жінка...

Хл. 4 Аааа! (налякано) А жінка по голові???

Дівч. 4 Загубився в трьох...

Хл. 1   Навігаторах???

Дівч. 1  Дурне спить...

Хл. 2 А розумне не спить...вчиться бідне.

Дівч. 2 Ну все хлопці, ви нічого не вгадали.

Хл. 3 Ні, дівчата, це ви не зрозуміли нашу філософію!!! А ми усі вітаємо...

УСІ дітки говорять Гуртом     Вчителів!!!!

В2 Гнучкість, стресостійкість, сталева витримка - риси, які просто необхідні учителю. Постійний гомін, невивчений матеріал, хуліганські витівки учнів, емоційне напруження  та розумове навантаження - фактори, які наближають до стресу.  І тут одне бажання - не втратити розум! Цікаво, а що було б, якби вчителі дали волю емоціям?

Гумористична СЦЕНКА

(русизми у мовленні використано для створення негативного образу учнів )

Весела музика

Учитель (грає старшокласник)

(завалюється, епічно знімає пальто, кидає на стілець)

Респект і уважуха,сопляки!

УСІ    Здарова!!!

Учитель Так, я не зрозуміла!!! (дуже сердита, дивиться зі ??)

УСІ (як солдати встали і дружно, гучно) Здарова, Едмінда Брунівна!!!

Учитель Отак!....Сіли!.........Хто сьогодні черговий?

Булькін (отстойний двійочник) Я!

Учитель Чого мій велосипед досі не помитий?

Булькін Так....уууу...тряпки не було.

Уч. Куртка тобі для чого??....Так, ладно, Гоша!!!!

Гопкін (бандіт, в шапці на уроці Я Вася!!! (ображено)

Уч. Будеш Гоша!!! Так, Гоша-Вася, зараз буду дуже суворо питати ДЗ. Виконав домашку??

ДУЖЕ швидко говорять

Гопкін Ну даааа!!      Уч. Точно виконав??? (сердито)    Гопкін Точно!!

Уч. Точно-точно??    Гопкін ТОчно-точно Уч. Точняк?   Гопкін Да ви чє?? Точняк.Гадом буду.

Уч. Сідай, красава!!!......дванадцять!!!......Так, що я задавала додому?..Соображалкін!!!

Соображалкін (тіпа геній, у шарфі, трохи ДИВНИЙ) Я!!!! (встає)

Уч. Прізвище?!      

Соображалкін Соображалкін!         

Уч. Так, що я задавала?

Соображалкін Виписати 200 слів, що починаються на м'який знак......

Уч. Так, і, звісно, не виконав!!! (махає головою)

Соображалкін ...Ну...ну..на м,який знак  слова не починаються...(винувато)

Уч. Так ти ж в нас тіпа геній, ще розумніший за мене, щось міг придумати.

Соображалкін Так, я придумав.....(дістає зошит, читає) М'яка подушка, м'який м'яч, м'який пиріжок, м'який м'яч.

Уч. Так!!!М'яч вже було!!!

Сообр. Так то був футбольний, а це волейбольний.

Уч. Сідай, мозг взривається, харе, сідай.......

Під музику    повільно

Уч. Ні, встань....Ні, сідай...Встань!... Сідай!...Фізкультхвилинка  закінчена!!

Уч. Так, я перевірила вашу писанину....??...Твори ваші. Булькін, ти не міг так написати.

Булькін Та це я сам написав. Я можу-можу.

Дуже швидко говорять

Уч. Ні!!!    Булькін Так!      Уч. Ні!!!    Булькін Так!

Уч.   Булькін, не міг ти написати по-сірійськи, ще й справа наліво!!!

Булькін (обламаний, осоромлений)

Уч. Гопкін, ти що жуйку жуєш на моєму уроці??

Гопкін Ооов...

Уч. Ясно..Ти знаєш, що треба зробити!!.....

Гопкін Нєєєєє!

Уч. Да, Гопкін, роби!!!

Гопкін УУУУУ, тока не це.....ААААА...

Музика сумна

(витягає з рота, і приліплює жуйку до стільця і всідається на цей стілець з кислим виглядом, Соображалкін і Булькін регочуть)               

 Уч. Молодець, сідай.

Уч. Соображалкін, вивчив тему "Розділові знаки"?

Сообр. (  ДУЖЕ ШВИДКО  говорить)

Так, кома, Едмінда Брунівна, кома, я все, дефіс, все вивчив, знак оклику!

Уч. А вправу виконав, знак питання.          

Сообр. Так, знак питання!!!

Уч. Сідай, кома, Соображалкін, кома, одиниця, крапка.

Сообр. Ну я ж гєній, знак оклику......ууу....знак питання?

Уч. Булькін, відповідай!

Булькін Е-еее...Впали в яму ослік, заєць і вовчик...

Уч. Стоп, так, знову анекдоти травимо?

Булькін Ні, це випадок із життя.  Уч. Окей, одиниця!Давай щоденник!

......Уч. (Щось пише у щоденнику, віддає )  під Інтригуючу музику

Булькін О, а що ви мені тут написали?...так..."Ша-но-в-ні баа-ть-ки, ва-ш си-н по-га-но чи-та-є"....Нє, ну чє я погано читаю!!!По сравнєнію з тим годом лучче....

Дзвінок

Уч. Так, зараз у нас перерва, на наступному уроці здибаємось!

Гопнік Так, тема перерви...(Сообр. і Булькін шушукаються)

Гопнік Тихо!! Тема перерви "Соціальна нерівність в класі". Булькін, встань!!!!Тіпа гєній, позвони мені, в мене мелодія прикольна......      

Музика

Гопкін (під музика, у парі танцює з Булькіним, Булькін, наляканий)....

Гопкін Так, завтра всі здають по 50 пісят гривень. Ясно?....УСІ Да-а-а-а!!!

Гопнік Хто президент???   Соображалкін Ну я, канєшно, я ж гєній. (Гордовито)

Гопнік А ти двісті гривень здаєш мені.   .....

(ГОпкін ніби ЗАГЛЯНУВ у вікно)

 Гопнік А до кого це батя на Ауді приїхав???

Булькін До меене! (з гордістю)

Гопнік А ти в курсах, що ти - мій лучший друг (дає п'ять)     

Дзвінок 

Музика (вчителька заходить)

Уч....... Так, на наступному тижні у нас відкритий урок. Поводити себе чемно...інакше.....відкритий урок для вас закінчиться відкритими переломами. Це ясно?

УСі  Ага!!

Уч. Нее чууюю!!!

УСІ (як солдати встали і дружно, гучно) Так точно, Едмінда Брунівна!!!

Уч. І якщо хтось спитає щось про мене...то-о, що треба казати?..Булькін!

Булькін Так, Едмінда Брунівна- чуйна, добра...е-е-е..

Уч. Знову не вивчив, Булькін?       

Булькін Ну я читав, чесно.

Уч. Знімай штани!!!                 

 Булькін Лупасити мене будете??   

Уч. Та нє, штани в тебе хороші, на внука мого підуть.  

Гопнік Та, школа- отстой, скоріше б в унівєр.

Уч.  ой, та хто тебе з такими оцінками туди візьме?...а за такі словечки...встав...так..ноги на ширині плеч.......             

Гопкін Ой, ну тіки не це!!!     

Уч. Це-це.         (хлопнула в долоні)

Ввімкнулась музика

Гопкін  ( навприсядки танцює і хлопає)        УСІ (регочуть, аж заходяться)

Уч. Так, записуємо афоризми: "Якщо хочеш жити-пішли зі мною". Хто це сказав?

Соображалкін Сократ?.....Уч. Ні!!    Соображалкін  Авіценна?     Уч. Ні!!   

Соображалкін...Арістотель?

Уч. Що за покоління?...Одні філософи в голові....Так, відкриваємо зошити-записуємо... "Як-що хо-чеш жити-пішли зі мною".  Це Термінатор із "Термінатора 2 Судний день".Ясно?Між іншим, фільм з глибокою філософією.

Сообр. З якооою???

Уч. ....Еее...Я ж сказала з гли-бо-кою!!!

Соображалкін Едмінда Брунівна, можна я презентую свої роботи?

Уч. Так, що ти там забажав виконати?

Сообр. Для першокласників до кожної букви намалювати малюнок.

Уч. Так, подивимось, що у тебе вийшло.

На екрані Картинки

1.  А+ смайлик в прищах

Уч. Так, А-апельсин ясно, а до чого тут смайлик в прищах.

Сообр. Так, логіка, я ж гєній, апельсин...дітки їдять..і від апельсинів буває алергія.

Уч. І як діти першого класу мають до цього додуматись!!!Не всі ж такі генії, як ти!Давай далі.

2. Б+ дитина в капусті

Уч. Що це???Б, Б, до чого тут дитина???

ГОпкін А, я тіп, знаю, б-баран, баран шукає капусту, шоб похавати.

Сообр. Б-це брєд, брєд, понімаєте? Дітей не знаходять в капусті.

Уч. Ти тупий???....Ладно, далі!

3. Ї+ помада

Уч. (дуже сердито і здивовано дивиться...секунда мовчання...очі випуклі)От я думаю-думаю, не можу додуматись. Ї і помада. який звязок???Якиииий???

Булькін А я знаю-знаю. Ї-їсти, їсти помаду!!Да, я вгадав??? (радісно)

Уч. Ну ти точно, Булькін, їсиш помади, раз в тебе такий розум.

Сообр. Понімаєте, помада ця ваша?   Уч. Е-е.ні!   Сообр. Моя?  Уч. Ні..??і що

Сообр. Може Гопніка???   Гопнік  Е-еее, шя як дам в пику!!!! (замахується)

Сообр. Так, помада її на букву ї, її.

Уч. Значить, гєній ти в нас, да?         Сооб. Аа-га! ...подивіться, що я ще придумав.

4. Д+ мавпа смішна

Уч.00)) Д....і до чого тут мавпа??

Сообр. Де - це драма.              Уч. Яка драма??

Сообр. Не питайте, це лічне, комплєкси з прошлого (тіпа плаче).Давайте дальше.

5. УВД+ Кислий учень

Уч. Чому кілька букв і одна картинка??

Гопнік УВД- управлєніє внутрєнніх дєл. Я- прошарений!Я  в тємі.

Сообр. Тут все логічно. У-учень, В-вчитись не хоче, Д- двійошник.

Булькін Але Д вже було!!!!

Сообр. А картинки то не було!!!!!(емоційно)

6. Ш+пусто

Уч. Чому Ш і пусто??   Сообр. Ш - школа, я так і не насмілився зобразити школу((

Уч. То зобразив би шляпу.   Сообр. Ви що порівнюєте школу зі шляпою???

7. Прописи+ Каляки маляки  Сообр.А звідси будуть списувати дітки.

Уч. А звідси??     Сообр. А звідси будуть списувати дітки, які мріють стати лікарями.

Уч. А ти ким мрієш стати?

Сообр. (замислився)

Епічна музика Я мрію стати розумним,... відважним, ...мудрим,... добрим.... благородним,.. чуйним, ...кмітливим,... ерудованим...

Уч. То ким???

Сооб. Я...мрію стати Вчителем!!!          Музика  (уходять)

 

В1  Жарти жартами, але Ви - учителі, яких би великих зусиль вам це не коштувало, завжди залишаєтесь для нас прикладом для наслідування! Ви - наша совість, порадник та взірець!!!

В2   Цікаві уроки, насичені заходи, щоденні справи, безкінечні організаційні питання, турботи та переживання, веселощі та радощі - те, що обє'днує учителів та учнів. Це те, що обєднує нас у велику дружню та міцну шкільну родину!

4 Відео (фото вичтелів і дітей)    +

                                         Пісня на мотив "Музика нас связала"

І Школа нам дарує всім чарівний дитинства світ

Подорослішали ми в плині-часу шкільних літ.

Яскраві фарби, веселії роки.

До школи прагну, цікаві уроки.

Школа у серці моїм буде назавжди.

Пр. Школа це нааааас  єднала.

Сяйвом вже наааашим стала.

Школа- це світло, це цілий світ.

Щастя це переліт.

ІІ Вчителі... школярі - теплий і міцний зв'язок.

У майбутнє ми своє впевнений вже робим крок.

Яскраві фарби, веселії роки.

До школи прагну, цікаві уроки.

Школа у серці моїм буде назавжди.

 

В2   Є моменти буденні, звичні,

Ну а є гумористичні.

Показ  таємних мрій і бажань.

Рубрика сміху це "Тінь наших знань".

Відео гумористичне «Робочий день у школі очима дітей»

(ведучі новин виходять, сідають, по черзі озвучують новину, на екрані під музику висвітлюються фото)

  1. Отож, робочий день у школі очима дітей

(фото школи)

  1. Усі зібрались на свято першого дзвоника.

(фото пінгвінів)

  1. Першачки під супроводом першого вчителя ідуть на свій перший урок

(фото пінгвінів, що вчаться плавати)

  1. Деякі учні запізнюються на перший урок

(біжить собачка)

  1. І учителі…..

(собака з висунутим язиком біжить)

  1. Учителі чергують на перерві

(фото орлів)

  1. Учителі заганяють прогульників на урок

(фото буйвола)

  1. Отож, робочий день у школі очима дітей

(фото школи)

  1. Учні, які уважно та захоплено слухають учителя.

(фото собаченят)

  1. Учитель, який сердиться за невиконане домашнє завдання

(фото орла сердитого)

  1. І тут контрольна…як сніг на голову

 (фото котеняти зі снігом)

  1. Деякі займаються на уроках спортом..

(фото спортивних тварин)

  1. Хтось опановує комп’ютер

 (тварини за компом)

  1. Дзвінок на перерву…Учні прощаються з учителем. Дуже засмучені…

 (мавпа язик показує)

  1. Ввечері учителі займаються самоосвітою

(собака з книгою)

  1. Вже немає сил…

(спить над книгою собака)

  1. Друга година ночі..
  2. Ранок. Усі вчителі завжди  висипаються…

(котеня позіхає)

  1. Бережіть себе, дорогі учителі!!!

 

В1 Наче веселкова соната

Наче небесна блакить

До нас чудовий танець

На крилах радості летить.

Танець

 ВІДЕО про вчителів (на екрані)  +   Пісня на мотив "Титанік"

Світлом сіяє чарівним сліпучим.

В кожному  серці вогонь.

Наче два сузір’я  тим лісом дрімучим.

Путь наш освітить добро.

Пр. Світ наш вогнями сія

Хай завжди буде світло в душі.

День, рік, минає наш вік.

Ти цінуй кожну хвилю

Житттєвий буття океан.

ІІ Може доведеться  боротись за мрію.

Нам доля дарує момент.

Вір всім і побачиш над долею злою

Путь наш  освітить добро.

 

В2 Дякуємо за увагу!!!Дякуємо за те, що завітали на святковий концерт. Будьте щасливі!!!

 

 

 

 

 

doc
Додано
5 грудня 2019
Переглядів
527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку