5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Презентація ,,Фразеологізми. Практикум. Повторення та узагальнення вивченого'' 6 клас

Про матеріал
Про матеріал Мета: поглибити і розширити знання учнів з фразеології; збагатити мовний запас школярів сталими сполуками; формувати вміння й навички вживати фразеологізми в мовленні; виховувати в учнів любов до рідного слова.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: ,,Фразеологізми. Повторення вивченого’’

Номер слайду 2

Мета: поглибити знання учнів про фразеологізми як мовні одиниці збагатити мовний запас школярів сталими сполуками; формувати уміння й навички вживати фразеологізми в мовленні ; виховувати в учнів любов до рідного слова. Кроки нашої роботи: 1. Повторити вивчене про фразеологізми. 2. Виконання практичних вправ 3. Перевіряємо себе

Номер слайду 3

Фразеологізми – це стійкі сполучення слів, які за значенням дорівнюють одному слову (словосполученню).

Номер слайду 4

Тепер виконаємо практичні вправи. Гра ,,Миттєва відповідь’’ Передайте одним словом значення фразеологізмів: кури не клюють, на вухо наступив, вітер у голові, шкірити зуби, мов заціпило, топтати в болото, узяти утямки, як гриби після дощу, хоч око вийми, злість бере, запахло смаленим.

Номер слайду 5

,,Лови помилку’’ Під час заміни фразеологізмів дієсловами були допущені помилки. Знайдіть їх і виправте 1. Пекти раки (заплутана справа). 2. Язиком злизати (обманювати). 3. Набрати в рот води (утекти). 4. Землі під собою не чути (сердитися). 5. Губи копилити (радіти). 6. П’ятами накивати (зникнути). 7. Замилювати очі ( червоніти). 8. Гордіїв вузол (мовчати).

Номер слайду 6

Робота в групах

Номер слайду 7

Позмагаймось ! Фразеологічний аукціон Назвіть відомі вам фразеологізми з іменниками ніс собака

Номер слайду 8

Творче конструювання. Закінчити фразеологічні звороти. Ні в казці сказати, …. Чужими руками … У тридев’ятім царстві…. Сім мішків гречаної вовни… Ні швець ні жнець… Останню сорочку…. Ні Богові свічка… Як на долоні… Для довідок: ні в дуду грець, волосся виросте, ні чортові кочерга, ні пером описати, жар загрібати, в тридесятім государстві, і всі неповні, скинути і віддати

Номер слайду 9

Поміркуймо! Розкрийте значення фразеологізмів біла ворона, лебедина пісня, перша скрипка. Чи завжди вони виступають фразеологізмами? Складіть речення так, щоб за допомогою них ви змогли проілюструвати відповідь на це запитання.

Номер слайду 10

Творче спостереження Підібрати антонімічні фразеологізми. 1. Як у воду опущений. – 2. Повісити носа. – 3. Розпустити язика.- 4. Нога за ногу. – 5. Як кіт наплакав. – Довідка. Тримати язик за зубами, хоч греблю гати, держи хвіст бубликом, ходить гоголем, з усіх ніг.

Номер слайду 11

Робота в парах

Номер слайду 12

Попрацюймо з тестами Визначте правильне тлумачення фразеологізмів Фразеологізм Значення 1 Взяти голими руками А відкласти роботу на потім Б Виконати роботу за наказом В зробити нескладну справу Г зробити складну справу 2 Ускочити вище халяв А набратися неприємностей Б здобути освіту В намочити ноги Г переборювати труднощі 3 Ганяти вітер по світу А мандрувати Б бігати В провітрювати Г ледарювати 4 Давати хропака А критикувати Б утікати В спати Г бити

Номер слайду 13

Ну як? Складно? Якщо ти відповів на всі питання, то це значить, що ти знаєш фразеологізми і збагатив свій фразеологічний запас, якщо ні, все одно – молодець. ,,Без труда нема плода’’

ppt
Додано
14 лютого
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку