Засвоєння знань учнів. ЗАДАЧІ: 1. Як називають паралелограм з гострим кутом, у якого діагоналі перпендикулярні?а) ромб; б) прямокутник;в) трапеція; г) квадрат.
Номер слайду 10
Засвоєння знань учнів. ЗАДАЧІ: 2. Знайдіть кути паралелограма (рис. 1).а) 50° і 55°; б) 115° і 65°;в) 100° і 110°; г) 75° і 105°.3. Як називається чотирикутник, зображений на рис. 2?а) квадрат; б) паралелограм;в) трапеція; г) ромб.
Номер слайду 11
Засвоєння знань учнів. ЗАДАЧІ: 4. Визначте кут паралелограма, якщо один з них більший від другого на 24°.а) 48°, 48°, 132°, 132°; б) 66°, 66°, 114°, 114°;в) 24°, 24°, 156°, 156°; г) 78°, 78°, 102°, 102°.5. Обчисліть периметр прямокутника, точка перетину діагоналей якого знаходиться на відстані 3,4 дм від більшої сторони і на 7,5 дмвід меншої сторони.а) 43,6 см; б) 25,5 см; в) 21,8 см; г) 20,8 см.
Номер слайду 12
Засвоєння знань учнів. ЗАДАЧІ: 6. Знайдіть периметр ромба ABCD, якщо кут ∠A = 60º, діагональ BD = 9 см.7. Бічні сторони прямокутної трапеції відносяться, як 1 : 2. Визначте кути трапеції.8. ABCD — прямокутник, в якого діагональ BD дорівнює 9 см, а периметр трикутника ABD = 23 см. Знайдіть периметр прямокутника.
Номер слайду 13
Перевірте себевідповіді до задач: 1) Ромб;г) 75° і 105°;б) паралелограм;г) 78°, 78°, 102°, 102°;а) 43,6 см;Р=36 см;ꓡА=ꓡВ=90°, ꓡD=30°, ꓡС=150°;Р=27 см.