Методика хореографічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку. Підготовано за авторефератом Мартиненко О. В. «Педагогічні умови формування хореографічних умінь дітей 5-6 років у дошкільних закладах» (матеріали із сайту http://referatu.net.ua)
Номер слайду 2
Мартиненко Олена Володимирівна кандидат педагогічних наук, доцент кафедри хореографії Бердянського державного педагогічного університету
Номер слайду 3
Мартиненко Олена Володимирівна досліджувала теоретичні та методичні засади хореографічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку, розробила власну методику хореографіччної роботи з дітьми 5-6 років.
Номер слайду 4
Етапи формування хореографічних вмінь:первинне змістовно-образне ознайомлення дітей з танцювальним рухом;поглиблене, деталізоване його вивчення;закріплення та удосконалення у різних видах танцювальної діяльності.
Номер слайду 5
Методи і прийоми відповідно до етапів:на початковому домінували такі прийоми: еталонний показ руху педагогом, цілісний і поелементний показ, аналіз музичного супроводу, імітація, пояснення;на другому етапі перевага надавалась методу вправляння;на етапі закріплення використовувались самоконтроль, зміна умов виконання, творча інтерпретація, введення руху засвоєного руху до дитячої інтерпретації.
Номер слайду 6
Експериментальна методика передбачала використання різних типів занятьтренінгові – спрямовувались на засвоєння та удосконалення техніки пантомімічних і танцювальних рухів;
Номер слайду 7
творчі заняття – розвивали творчу уяву, вміння знаходити нові виразні рухи та інтерпретувати знайомі;
Номер слайду 8
коригуючі – вирішували завдання розвитку окремих груп мязів, профілактику та корекцію незначних порушень у фізичному розвитку;
Номер слайду 9
музично-ритмічні заняття – сприяли більш глибокому сприйманню та аналізу музичних творів, розвитку координації рухів, уваги, відчуття ритму;
Номер слайду 10
комбіновані – були спрямовані на комплексне вирішення завдань залучення дітей до танцювальної діяльності
Номер слайду 11
Отже, дослідження Мартиненко О. В. показало, що формування хореографічних умінь дітей буде ефективним при реалізації особистісно-орієнтованого підходу до дітей у процесі танцювальної діяльності, мотивації діяльності дітей, правильному доборі системи методів і прийомів залежно від етапів формування хореографічної навички, застосуванні різних типів хореографічних занять.