Презентація "Хореографія" оздоровчі технології

Про матеріал
презентація для педагогів, які цікавляться оздоровчими технологіями, а саме хореографією
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методика хореографічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку. Підготовано за авторефератом Мартиненко О. В. «Педагогічні умови формування хореографічних умінь дітей 5-6 років у дошкільних закладах» (матеріали із сайту http://referatu.net.ua)

Номер слайду 2

Мартиненко Олена Володимирівна кандидат педагогічних наук, доцент кафедри хореографії Бердянського державного педагогічного університету

Номер слайду 3

Мартиненко Олена Володимирівна досліджувала теоретичні та методичні засади хореографічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку, розробила власну методику хореографіччної роботи з дітьми 5-6 років.

Номер слайду 4

Етапи формування хореографічних вмінь:первинне змістовно-образне ознайомлення дітей з танцювальним рухом;поглиблене, деталізоване його вивчення;закріплення та удосконалення у різних видах танцювальної діяльності.

Номер слайду 5

Методи і прийоми відповідно до етапів:на початковому домінували такі прийоми: еталонний показ руху педагогом, цілісний і поелементний показ, аналіз музичного супроводу, імітація, пояснення;на другому етапі перевага надавалась методу вправляння;на етапі закріплення використовувались самоконтроль, зміна умов виконання, творча інтерпретація, введення руху засвоєного руху до дитячої інтерпретації.

Номер слайду 6

Експериментальна методика передбачала використання різних типів занятьтренінгові – спрямовувались на засвоєння та удосконалення техніки пантомімічних і танцювальних рухів;

Номер слайду 7

творчі заняття – розвивали творчу уяву, вміння знаходити нові виразні рухи та інтерпретувати знайомі;

Номер слайду 8

коригуючі – вирішували завдання розвитку окремих груп мязів, профілактику та корекцію незначних порушень у фізичному розвитку;

Номер слайду 9

музично-ритмічні заняття – сприяли більш глибокому сприйманню та аналізу музичних творів, розвитку координації рухів, уваги, відчуття ритму;

Номер слайду 10

комбіновані – були спрямовані на комплексне вирішення завдань залучення дітей до танцювальної діяльності

Номер слайду 11

Отже, дослідження Мартиненко О. В. показало, що формування хореографічних умінь дітей буде ефективним при реалізації особистісно-орієнтованого підходу до дітей у процесі танцювальної діяльності, мотивації діяльності дітей, правильному доборі системи методів і прийомів залежно від етапів формування хореографічної навички, застосуванні різних типів хореографічних занять.

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
1116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку