навчити учнів визначати провідні ідеї філософії Григорія Сковороди, за допомогою роздумів осягати внутрішній світ; переконати школярів у необхідності вивчення творчої спадщини Сковороди та використанні її в реальному житті, розумінні людського життя як найвищої цінності, дарованої Богом; стимулювати учнів до альтернативних припущень та здогадів, прагнення до відкриттів; розвивати навички мислення високого рівня; виховувати дев’ятикласників яскравими особистостями на прикладі життя Г. Сковороди та його філософії.
Чи можуть бути слова: ” Світ ловив мене, та не впіймав ”, написані на надгробку Г. Сковороди, візитною карткою всього його життя? Чи можна філософські погляди, над якими розмірковував Григорій Сковорода ще два століття тому, уважати сьогодні актуальними? У чому сенс людського життя за Сковородою?