5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Презентація "Іменник як частина мови"

Про матеріал
Поглибити знання учнів про іменник як частину мови, його значення, морфологічні ознаки та синтаксичну роль у реченні, навчити учнів знаходити іменники в реченні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Іменник як частина мови. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. 6 клас

Номер слайду 2

Епіграф Китайська мудрість: «Скажи мені, і я забуду. Покажи мені, і я запам’ятаю. Дай можливість діяти, і я навчуся!»

Номер слайду 3

Мета: поглибити знання учнів про іменник як частину мови, його значення, морфологічні ознаки та синтаксичну роль у реченні, навчити учнів знаходити іменники в реченні.

Номер слайду 4

Завдання: Записати речення, зробити синтаксичний розбір першого речення, назвати частини мови. Осінь не торкнула їх своїм пензлем, але листя дуба якось по-особливому дзвенить, як бляшане.

Номер слайду 5

Відгадайте…Він любить називатизавжди на ймення кожну річ:земля, країна, сонце, мати,печаль і радість, день і ніч.Іменник

Номер слайду 6

Чи знаєте ви…Що таке іменник? Навести приклади. Які його граматичні ознаки?Як ви розумієте – назви істот і неістот?

Номер слайду 7

Завдання “Місток” Дошка,бігти, копати, десятеро,цвях, запашний, вуличний, молоток, бензопила, мовний, робітничий, перший, телефонний, телефонуй, мотузка, веселий.

Номер слайду 8

Завдання «Чарівна долина». Земля, сонце, мурашка, пісня, соловей, життя, рибина, кіборг, натхнення, відкриття, личинка, жар-птиця, черевик, мікроб, інфузорія, троянда, колібрі, картина, дівчатко, зіронька, краб, Горбоконик, песиголовець, богатир, Котигорошко, переможець.

Номер слайду 9

Завдання «Струни серця». Б’ють гармати за горою, коні мчать на (Ж,ж)овті (В,в)води. (А. Малишко.) Ятриться здавна українська рана… І як нам треба ще (С,с)ірка (І,і)вана! (Яр Славутич.) На (В,в)..ликдень на соломі против сонця діти грались собі крашанками… (Т. Шевченко.) Між сосен стелет..ся ст..жина, гойдає віт..р царство трав.

Номер слайду 10

Колись отут ходив (Т,т)ичина, сюди (М,м)алишко пр..їжджав. (М. Луків.) За (Б,б)орисполем житом виспілим хоч які зам..луються очі. (В. Швець.) Я стою на (К,к)иївській (Г,г)л..бочиці і м..луюсь відбл..ском зорі. (В. Миколайчук.)  І всміхаєт..ся тепло мені наш (Д,д)ружок, що дріма на ряднині. (В. Грибенко.)

Номер слайду 11

Таблиця

Номер слайду 12

Вибірковий диктант З почутої пісні ви маєте у табличку виписати конкретні та абстрактні назви.

Номер слайду 13

Морфологічні ознаки іменника

Номер слайду 14

Функціональні групи іменника

Номер слайду 15

Завдання. Записати речення, підкреслити іменники та визначити його морфологічні ознаки. Всюди цвітуть яскраві осінні квіти - айстри, жоржини, хризантеми. Після дощу в лісі багато грибів. На кущах спіють ягоди. У садах теж пора урожаю - стиглі яблука, груші, горіхи, виноград. Це так чудово - зірвати налите яблуко одразу з гілки! Воно солодке і пахуче, дуже смачне.

Номер слайду 16

А отже…- Що таке іменник? Наведіть приклади - Назвіть іменники – загальні та власні назви.- Обґрунтуйте вживання великої літери. Що найбільше сподобалось на уроці?Який вид роботи викликав у вас труднощі? Чому?

Номер слайду 17

Зустрінемось на наступному уроці

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Tymoshchuk Dina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 липня 2018
Переглядів
2026
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку