Інструктивна мапа організації дистанційного навчання з іноземних мов із досвіду роботи вчителів іноземних мов СШ №252 імені Василя Симоненка Оболонського району м. Києва Гур‘євої Тетяни Яківни Буніної Валентини Яківни
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Встановлення місцезнаходження та наявність технічних можливостей у всіх учасників навчального процесу з метою приєднання до Google. Classroom , Zoom та інших сервісів. Визначення форм роботи та індивідуальних консультацій для учнів, які не мають можливостей навчання в дистанційній формі Щоденне розміщення матеріалів з іноземних мов для учнів згідно розкладу уроків на платформі Гугл Класс, Гугл Диск, Вайбер , Телеграм тощо. Організація та проведення дистанційного навчання за допомогою сервісу Classroom, онлайн платформи Zoom та інших
Номер слайду 5
●Створення презентацій до уроків ●Підбірка відеоматеріалів з мережі Internet, в тому числі, You Tube ● Розробка навчальних і тестових завдань на платформах «На Урок», «Quizlet», «Всеосвіта», розробка авторських тестів у Google формах для ефективного проведення онлайн уроків, перевірки домашніх завдань та контролю знань учнів
Номер слайду 6
Розробка індивідуального графіка роботи з учнямі, які знаходяться на індивідуальному та сімейному (домашньому) навчанні. Організація оцінювання таких учнів. Організація постійного контакту з учнями, які не мають можливості навчання в дистанційній формі Виставлення оцінок в електроний журнал,систематичний контроль за результатами навчання учнів та інформування батьків
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Проходження вебінарів від мережевих платформ, ресурсів та студій онлайн-освіти «На Урок», «Ed. Era», «Prometheus» та інших у руслі підвищення кваліфікації Впорядковування методичних матеріалів, документації Розробка нових варіантів й способів вибудовування навчальної діяльності в дистанційній формі. Організація роботи із саморозвитку вчителя: