Презентація "Інтеграція на уроках зарубіжної літератури"

Про матеріал
Презентація "Інтеграція на уроках зарубіжної літератури" містить методичні прийоми, які можна використати під час проведення уроків у 5 класах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування прийомів для інтеграції на уроках зарубіжної літератури. Підготувала: Черевко Н.І.

Номер слайду 2

На бінарних уроках розвивається образне мислення та уявлення,виховується естетика почуттів, любов до природи, що безперечно важливо для всебічного розвитку.

Номер слайду 3

Так, при вивченні у 5 класі поезії Дж. Кітса “Про коника та цвіркуна” можна проводити урок із вчителем біології, використовуючи такі види роботи:

Номер слайду 4

- Створення веселки;- Презентації “Картини природи”;- Роботу в парах. Вчитель біології розповідає про коника та цвіркуна.

Номер слайду 5

Діти працюють у четвірках, в кінці уроку разом робиться висновок: Поезія-це мистецтво, а земля-це природа. Але для Джона Кітса вони нерозривні і перебувають у постійній гармонії.

Номер слайду 6

Проблема взаємодії природи і людини розкривається на уроці позакласного читання при вивченні поезії С Єсеніна “Вірші про природу” у 5 класі.

Номер слайду 7

Використовуються такі види робіт: Рольова гра;Лист до самого себе;Вітальні листівки;Хвилинка милування(під звуки мелодії діти заплющують очі).

Номер слайду 8

При вивченні поезії “Біла береза” С.Єсеніна вчитель біології розповідає про берізку та її властивості.

Номер слайду 9

Діти роблять висновок: Весна несе з собою нове життя і нові надії. Скільки мрій несподівано приходять до нас навесні! Скільки радісних і неповторних сторінок відкриває перед нами чарівна книга феї Природи.

Номер слайду 10

Під час вивчення у 5 класі оповідання Е. Сетона-Томпсона “Лобо” можна працювати з учителями біології, української літератури, художньої культури.

Номер слайду 11

Вчитель біології розповідає про життя вовків у дикій природі;

Номер слайду 12

вчитель української літератури знайомить із загадками, приказками та прислів’ями про вовка; вчитель художньої культури аналізує картини із зображенням вовка.

Номер слайду 13

Природа в оповіданні “Лобо” багата і щедра на витвори, вони можуть бути досконалими й незвичайними.

Номер слайду 14

Висновок: Людина повинна захищати всі живі створіння, що оточують її. Вона і звірі, і птахи- “діти” однієї матері-природи.

Номер слайду 15

Так, при вивченні філософської казки-притчі А. Сент-Екзюпері “Маленький принц” формуються творчі здібності учнів, любов до природи.

Номер слайду 16

Вчитель географії розповідає про розташування планет нашої Сонячної системи та їх особливості.

Номер слайду 17

У кінці уроку можна розробити пам’ятку-проект для кожного громадянина нашої планети Земля.

Номер слайду 18

Врятувати Землю можна, якщо кожен із нас: Буде прибирати сміття після відпочинку на природі;Буде економно використовувати воду, папір, електроенергію;Не буде використовувати косметичні засоби, які тестують на тваринах( “Бо ми відповідаємо за тих, кого приручили” А. Екзюпері).

Номер слайду 19

Тому що Земля - неоціненний дар, подарований нам природою, вона – наш спільний дім, берегти її наш обов’язок.

Номер слайду 20

Отже, застосування інтеграційних форм навчання сприяє налагоджуванню взаєморозуміння і поліпшенню співпраці учителів та учнів у процесі навчання, дає можливість ширше використати потенційні можливості змісту навчального матеріалу та розвинути здібності учнів.

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

pptx
Додано
16 квітня 2020
Переглядів
1603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку