Презентація "Інтелектуальна гра у формуванні розумових здібностей дитини"

Про матеріал
Людина належить до виду homo sapiens. Їй властиве активне пізнання навколишньої дійсності, оволодіння інтелектуальним досвідом попередніх поколінь, систематизація його. Розумова діяльність є визначальною в житті людини. Вона є найважливішою передумовою соціального становлення особистості, її морально-духовного збагачення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виноградівський районний еколого –натуралістичний центр учнівської молоді Виноградів, 2015 Керівник гуртків : Лихтей Тетяна Василівна Інтелектуальна гра у формуванні розумових здібностей дитини

Номер слайду 2

Номер слайду 3

«Гра, - писав В. О. Сухомлинський, - це велике світле вікно, через яке духовний світ дитини вливається яскравий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, що запалює вогник допитливості та цікавості ».

Номер слайду 4

Розвиток у дітей цікавості, допитливості інтелекту і формування пізнавальних інтересів;

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Сприяння інтелектуальному та емоційному розвитку дитини;

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Виховання готовності до практичного застосування знань і вмінь ;

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Гра – один з найефективніших методів навчання, що максимально активізує інтелектуально-практичні та творчі можливості індивіда. Розвиває творчий потенціал дитини, оптимізує інтелектуальні, практичні і фізичні здібності, виховує риси творчої особистості.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Когнітивно-творча Розважальна Комунікативна Релаксаційна Психологічна Розвивальна Виховна

Номер слайду 14

кмітливість, винахідливість, ерудованість, стійкість характеру, дух суперництва, яскрава емоційність

Номер слайду 15

Традиційні інтелектуальні ігри Нетрадиційні інтелектуальні ігри «Що? Де? Коли?» та «Брейн- ринг» "Ерудит-лото" «Даугавпілс» „Інтердівчинка”(«ДЖОКЕР») «Реалії» «Шароїди» та інші.

Номер слайду 16

1. Найбільш розповсюдженим музичним інструментом у древніх греків був авлос - духовий інструмент, схожий на сопілку. Раніш цим словом називалася магічна формула, заклинання, мало кому зрозуміле. Та й саме слово служило заклинанням. Що це за слово? (Абракадабра). 2. У "Брокгауза й Ефрона" можна зустріти таке цікаве визначення: "... - це такий стан нижнього шару атмосфери, коли зовсім прозоре при звичайних умовах повітря, утрачає свою прозорість". Про що воно? (Про туман). 3. Скажіть, кого японці називають "конем з розпухлою спиною"? (Верблюда). 4. Японський публіцист Такэси Кайко сформулював "Правило японського чиновника", що складається з трьох "не": не відпочивати, не спізнюватися... Нагадаю, що японці - народ досить парадоксальний. Назвіть третє "не". (Не працювати). 5. Уперше цей герой з'явився в Шарля Перро. Колись він був лицарем, але знаємо ми його не за ім'ям, а завдяки деталі зовнішності, що відрізняє його від інших чоловіків. Хто він? (Синя Борода). 6. Сьогодні перед суспільством стоїть проблема пошуку нових енергоносіїв. Назвіть людину, що першою з описаних у літературі боролася наодинці з енергоустановками дуже перспективного зараз типу? (Дон Кіхот). 7. Перекладіть з давньоєврейської мови "житель пустелі, бедуїн". (Араб). 8. Греки цим словом називали посланців, ми - тільки трохи більше десяти учнів. Що це за слово? (Апостол). 9. Що в людини вдень у п'ять разів краще, а вночі в чотири рази гірше, ніж у кішки? (Зір). 10. Як на думку вчених крокодил рятується від надлишку солей в організмі? (Плаче). 11. Скажіть, як у Давній Греції називали раба-вихователя, що щодня супроводжував дитину в школу і стежив за ним дома? (Педагогом). 12. Це грецьке слово спочатку позначало шахту і рудник, а згодом стало позначати і те, що там добували. Що це за слово? (Метал). 13 По-грецьки це означає "міцний будинок". Напевно, настільки міцний, що йому можна було довірити на збереження державні документи. Що це? (Архів). 14. Дуже довгий час на Олімпійських іграх у Давній Греції був один-єдиний вид легкої атлетики. Який? (Біг). Питання для гри "Брейн-ринг"

Номер слайду 17

Встав у прислів’я назву тварини 1.__________________ на вухо наступив. 2.Брати ___________ за рога. 3.Кидатися, як голодний_________ на ___________. 4.Мов___________, який зірвався з цепу. 5. Куди Макар ____________ не ганяв. 6. Носиться, як______________ з яйцем. 7. Ще й __________ не валявся. 8. Чекаємо, поки_____________ свисне. 9. Метати бісер перед______________. 10. Відігрівати _______________ біля серця. _________________________________________________________________ Роздатковий матеріал до гри «Даугавпілс» (для учнів 5-6 класів)

Номер слайду 18

Використана література: Анашина Н.Ю.Энциклопедия интеллектуальных игор. «Брейн-ринг» «Своя игра», «Эрудит-аукцион». - Ярославль: Академия развития, 2006.-480с. Кизименко В.О. Інтелектуальні ігри. Методика організації та проведення чемпіонату з інтелектуальних ігор. Кіровоград, 2004.-58 с. Кизименко В.О. Теорія і практика інтелектуальних ігор, 2009.-168с. Клуб інтелектуальних ігор: тактика та стратегія. Збірник: частина перша. Кіровоград, 2004.- 101с. Клуб інтелектуальних ігор: тактика та стратегія. Збірник: частина друга. Кіровоград, 2006.- 98 с. Інтернет ресурси.

Номер слайду 19

Дякую за увагу!

ppt
Додано
24 лютого
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку