Презентація " Інтерактивні технології: за і проти" є матеріалом у якому дається пояснення поняття "інтерактив", описуються задачі та види інтерактивних методів навчання, їх стислий перелік, а також метод шести капелюхів.
Інтерактивний(англ.)= “Inter” (взаємний) + “act” (діяти) “Інтерактивний”- означає сприяти, взаємодіяти чи знаходитися в режимі бесіди, діалогу з будь-чим (комп’ютером), чи з будь-ким (людиною).
Номер слайду 3
Інтерактив: Спеціальна форма пізнавальної діяльності; Навчальний процес організовано так, що практично всі слухачі заохочені до процесу пізнання,; Має бути атмосфера доброзичливості, взаємопідтримки та співпраці; На занятті організується індивідуальна, парна, групова робота; Застосовуються дослідницькі процеси, ділові гри, робота з документами, різними джерелами інформації, використовувати творчі завдання.
Номер слайду 4
Задачі інтерактивних методів навчання: розвиток комунікативних умінь і навичок; встановлення емоційного контакту між слухачами ; розвиток уміння працювати у команді, прислухатись до думки свого товариша; зняття нервового навантаження слухачів, можливість змінювати форми їх діяльності, переключати увагу на вузлові питання теми; пробудження інтересу та мотивації; розвиток навичок самостійного мислення та дій.
Номер слайду 5
Види інтерактивних методів Метод мозкової атаки - це метод розв'язання невідкладних завдань за короткий час. «Круглий стіл» - метод проведення заняття із слухачами які, як правило, мають досвід роботи, практичний діяльності з питання, що обговорюється. Дискусія –активний метод проведення занять, покликаний мобілізувати практичні й теоретичні знання, погляди слухачів на проблему, що розглядається. Ситуаційний аналіз полягає в тому, що слухачі, ознайомившись з описом проблеми, самостійно аналізують ситуацію, діагностують проблему й надають свої ідеї й рішення в дискусії з іншими слухачами.
Номер слайду 6
Групові методи Робота в парах Робота в трійках Змінювані трійки 2+2=4 Карусель Робота в малих групах Акваріум Ажурна пилка Метод-прес Навчаючи-вчусь
Номер слайду 7
Фронтальні методи: Велике коло Мікрофон Незакінчені речення Аналіз дилеми(проблеми) Мозаїка Самооцінка Інтерв'ю
Номер слайду 8
Рівень професіоналізму, ініціативи, творчості Володіння ефективними формами та методами організації навчально -виховного процесу Забезпечення високої результативності, якості власної праці
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Інформація Логічний позитив Почуття та інтуїція Креативність Управління процесом Критика