Презентація " Інтерактивні технології: за і проти" є матеріалом у якому дається пояснення поняття "інтерактив", описуються задачі та види інтерактивних методів навчання, їх стислий перелік, а також метод шести капелюхів.
Інтерактив: Спеціальна форма пізнавальної діяльності; Навчальний процес організовано так, що практично всі слухачі заохочені до процесу пізнання,; Має бути атмосфера доброзичливості, взаємопідтримки та співпраці; На занятті організується індивідуальна, парна, групова робота; Застосовуються дослідницькі процеси, ділові гри, робота з документами, різними джерелами інформації, використовувати творчі завдання.
Задачі інтерактивних методів навчання: розвиток комунікативних умінь і навичок; встановлення емоційного контакту між слухачами ; розвиток уміння працювати у команді, прислухатись до думки свого товариша; зняття нервового навантаження слухачів, можливість змінювати форми їх діяльності, переключати увагу на вузлові питання теми; пробудження інтересу та мотивації; розвиток навичок самостійного мислення та дій.
Види інтерактивних методів Метод мозкової атаки - це метод розв'язання невідкладних завдань за короткий час. «Круглий стіл» - метод проведення заняття із слухачами які, як правило, мають досвід роботи, практичний діяльності з питання, що обговорюється. Дискусія –активний метод проведення занять, покликаний мобілізувати практичні й теоретичні знання, погляди слухачів на проблему, що розглядається. Ситуаційний аналіз полягає в тому, що слухачі, ознайомившись з описом проблеми, самостійно аналізують ситуацію, діагностують проблему й надають свої ідеї й рішення в дискусії з іншими слухачами.