Презентація "Інтерв’ю в публіцистичному стилі". 8 клас

Про матеріал
Тема. Інтерв’ю в публіцистичному стилі Мета: ознайомити учнів з жанром інтерв’ю, особливостями інтерв’ювання; навчити конструювати та інтонувати правильно питальні речення; формувати вміння брати інтерв’ю; розвивати комунікативно-мовленнєві вміння, мислення; виховувати загальнолюдські цінності, потребу вчитися протягом життя. Тип уроку: урок розвитку мовленнєвих умінь.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Дати відповідь на запитання: - ЧИ ХОТІЛИ Б ВИ, ЩОБ ВАС ПОКАЗАЛИ ПО ТЕЛЕВІЗОРУ? - ЩО ЦІКАВОГО ПРО СЕБЕ МОГЛИ Б РОЗКАЗАТИ? - НА ЯКІ Б ЗАПИТАННЯ ХОТІЛИ ВІДПОВІСТИ?

Номер слайду 3

ознайомити учнів з жанром інтерв’ю, особливостями інтерв’ювання; формувати вміння брати інтерв’ю; розвивати комунікативно-мовленнєві вміння, мислення; виховувати загальнолюдські цінності, потребу вчитися протягом життя.

Номер слайду 4

«Мистецтво вести бесіду, – напевно, найскладніше, тому що вчитися доводиться усе життя» Сократ Епіграф уроку

Номер слайду 5

Походження слова «публіцистичний» Слово «публіцистичний» походить від латинського слова, що означає «суспільний, державний». Спільнокореневим зі словом публіцистичний є слово «публіцистика» (суспільно-політична література на сучасні актуальні теми).

Номер слайду 6

Ознаки публіцистичного стилю точність логічність піднесеність офіційність

Номер слайду 7

Мета публіцистичного стилю Інформувати, передавати суспільно значущу інформацію з одночасним впливом на читача, слухача, уселяти їм певні ідеї, послуги, спонукати до відповідних вчинків та дій.

Номер слайду 8

Сфера використання Суспільно-економічні відносини; Культурні відносини; Політичні відносини

Номер слайду 9

Принцип C – Своєчасність; Т – Точність; О – Об’єктивність; К – Коректність; А – Аргументованість; Ц – Цілісність

Номер слайду 10

Інтерв’ю Інтерв’ю – це жанр публіцистики, бесіда журналіста з однією або кількома особами, що проводиться у вільній манері для з’ясування нових відомостей, встановлення подробиць, визначення чиїхось позицій, поглядів на певні події.

Номер слайду 11

Інтерв’юер і респондент Інтерв’юер – той, хто проводить інтерв’ю; людина, яка перебуває у безпосередній взаємодії з респондентом з метою одержання від нього інформації. Респондент (англ. Respond – відповідати) – особа, яка є джерелом, комунікатором спеціальної інформації під час опитування.

Номер слайду 12

Процедура інтерв’ю передбачає Вибір об’єкта (тобто особи з якою слід проводити інтерв’ю) Визначення місця і часу проведення інтерв’ю Залежить від цілей і направленості інтерв’ю

Номер слайду 13

Види інтерв’ю Інформаційне – ознайомлює аудиторію з відомостями про особу, її діяльність, погляди. Аналітичне – містить аналіз фактів, поглядів, учинків, відповідаючи при цьому на запитання: чому? яким чином? що це означає? Інтерв’ю-портрет – розкриває особистість співрозмовника, створює його характеристику, висвітлює систему його цінностей.

Номер слайду 14

Перевіряйте і запам’ятайте Бесіда Інтерв’ю Співрозмовники володіють інформацією рівною мірою. Один із співрозмовників проінформований значно більше за другого з певного питання.

Номер слайду 15

Запорука вдалого інтерв’ю вибрати об’єкт і тему розмови; чітко усвідомлювати, що саме хочете дізнатися; налагодити контакт з майбутнім співрозмовником; розробити питання; під час розмови викликати довіру, вміти вчасно зупинитися; запитувати про те, що потрібно для матеріалу; не соромитися незнання чогось; бути тактовним у поведінці; використовувати технічні засоби фіксації інформації.

Номер слайду 16

Хвилинка “ЗНО” 1. ХТО ТАКИЙ РЕСПОНДЕНТ? А) ЛЮДИНА, ЩО БЕРЕ ІНТЕРВ’Ю Б) ПРОЦЕС ВЗЯТТЯ ІНТЕРВ’Ю В) РІЗНОВИД ІНТЕРВ’Ю, ПЕРЕВАЖНО З МІСЦЯ ПОДІЇ, ЗДЕБІЛЬШОГО ПРО СПОРТ Г) ЛЮДИНА, В ЯКОЇ БЕРУТЬ ІНТЕРВ’Ю

Номер слайду 17

Хвилинка “ЗНО” 2. ПУБЛІКАЦІЯ, ЯКА МІСТИТЬ КОРОТКІ ВІДОМОСТІ ПРО ЛЮДИНУ, ЦЕ: А) АНТУРАЖ Б) БЛІЦ-ПОРТРЕТ В) ВІЗАВІ Г) СТЕНДАП

Номер слайду 18

Відредагувати й записати подані речення Я рахую, що до інтерв’ю треба готуватися дуже старательно. Правий журналіст, який задає самі важливі питання. До слідуючого запитання можна переходити, почувши відповідь на попереднє. Велике спасибі телебаченню за гарні взірці інтерв’ю. Упевнений, що подавляючі оцінки нашої праці будуть положительні.

Номер слайду 19

Підказка Правильно Я вважаю Ретельно Найважливіші Наступне запитання Щиро дякую Зразки Переважні оцінки Позитивні Неправильно Я рахую Старательно Самі важливі Слідуюче запитання Велике спасибі Взірці Подавляючі оцінки Положительні

Номер слайду 20

Довідка: Марсель Пруст – один з найвідоміших письменників XX ст. Його головний твір – семитомна епопея «В пошуках утраченого часу». В кінці XIX ст. Марсель заповнив анкети, відповіді на які до сьогодні вважаються найоригінальнішими із існуючих.

Номер слайду 21

Опитувальник Пруста ПРОЧИТАЙТЕ ЗАПИТАННЯ ТА ОБЕРІТЬ ОДНЕ, НА ЯКЕ ВИ Б САМІ ХОТІЛИ ДАТИ ВІДПОВІДЬ. ПОСТАВТЕ ОДНЕ ІЗ ЗАПИТАНЬ СВОЄМУ ОДНОКЛАСНИКУ. 1. ВАША НАЙХАРАКТЕРНІША РИСА? 2. ЯКА ВАША МРІЯ ПРО ЩАСТЯ? 3. ЩО ДЛЯ ВАС Є НАЙБІЛЬШИМ НЕЩАСТЯМ? 4. ЯКИМ БИ ВИ ХОТІЛИ БУТИ? 5. ВАШ УЛЮБЛЕНИЙ КОЛІР? 6. ВАШІ УЛЮБЛЕНІ ПИСЬМЕННИКИ (ПОЕТИ)? 7.УЛЮБЛЕНИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ ГЕРОЙ? 8. ЗДІБНІСТЬ, ЯКОЮ ВИ Б ХОТІЛИ ВОЛОДІТИ?

Номер слайду 22

Підберіть до кожної букви слова «Інтерв’ю» слово, яке характеризує його або стосується його. І- Н- Т- Е- Р- В- ‘Ю-

Номер слайду 23

Домашнє завдання Записати питання для інтерв’ю Взяти інтерв’ю у класного керівника, завуча школи чи в іншого учасника навчально-виховного процесу (за бажанням)

Номер слайду 24

Дякую за увагу! Міжгородська С.В.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 18
Оцінки та відгуки
  1. Бєляєва Вікторія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кілєва Оксана Анатоліївна
    Дякую! Ви зробили велику справу! Творчої наснаги!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Проценко Алла Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Гусейнова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Скрипник Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Бельмега Богдан Богданович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Черныш Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Галущенко Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Волошко Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Кирильченко Любов Михайлівна
    Дякую, пані Світлано. Успіхів Вам.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Каракоц Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Підлужна Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Горбенко Лариса Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Антонова Ксеня
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Ідута Тетяна Петрівна
    Дякую! Презентація супер!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Gurieva Svitlana
    Добрий вечір! Дякую за дуже цікаву презентацію!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Войцехівська Світлана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Маштова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 15 відгуків
ppt
Додано
5 жовтня 2020
Переглядів
40052
Оцінка розробки
5.0 (18 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку