Презентація "Казка вчить як на світі жить" до уроку з літературного читання "Казка Лесі Українки «Казка про Оха-чудодія». Порівняння літературної казки з народною."

Про матеріал
Мета уроку: Ознайомлення учнів із віршованою літературною казкою Л. Українки «Казка про Оха-чудодія»; формування уміння складати порівняльну характеристику літературної та народної казки; удосконалення уміння давати характеристику діям та характеру головного героя; вчити дітей знаходити в тексті художні засоби: порівняння, епітети, описи. Розвиток творчої уяви, образного мислення, навичок виразного читання поетичних творів, зв’язного мовлення. Виховування почуття любові до художнього образного слова.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КАЗКА ВЧИТЬ ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ

Номер слайду 2

Отже, ми сьогодні будемо: Не просто слухати, а чути, не просто дивитись, а бачити,не просто відповідати, а міркувати,дружно і плідно працювати.

Номер слайду 3

Мовна розминка Казка вчить як на світі жить . Казка вчить як на світі жить . Казка вчить як на світі жить . Казка вчить як на світі жить . Казка вчить як на світі жить . Казка вчить як на світі жить .

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання Читання казки І. Франка «Лисичка і Журавель» в особах. Чому розпалася їхня дружба? Що порадите Лисичці і Журавлю?

Номер слайду 5

Кримінальна справа «Казка про Оха-Чудодія» Лесі Українки. ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНСТВО

Номер слайду 6

Леся Українка

Номер слайду 7

Самостійне здобуття інформації Опрацювання статті підручника с. 70-71.

Номер слайду 8

Леся Українка«Казка про Оха-Чудодія» Вправа «Передбачення»

Номер слайду 9

Словникова робота Вправа «Логічний ланцюжок»Корх. Міра довжини, що дорівнює ширині долоні, кулака = 9см. Сажень. Стародавня одиниця довжини, яка дорівнює близько 2м 13см. Леся Українка «Казка про Оха-Чудодія» Жупанок. Гаплик. Старовинний верхній теплий одяг. Металева зачіпка, що пришивається проти петлі одягу

Номер слайду 10

Словникова робота Вправа «Логічний ланцюжок»Бранка. Чига. Полонянка. Риба чечуга, стерлядь. Трясовиця. Ряхтіти. Болото. Мерехтить

Номер слайду 11

Леся Українка «Казка про Оха-Чудодія»

Номер слайду 12

Поглиблене усвідомлення фактичної інформації . Вправа «Нишпорки». Де жив Ох спочатку? Прочитайте. Як до нього потрапляли люди?Чого вони приходили до Оха? Як змінився Ох? Чому?Прочитайте опис підземного царства Оха? Чим воно небезпечне для людей?На кого перетворював Ох непроханих гостей?Який настрій у казки? Чому? Який казкар складав казку?

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Робота над художніми засобами Вправа «Шукаємо докази». Робота в групах. І група «Кримінальні експерти» Знайдіть в казці порівняння.ІІ група «Кримінальні психологи» Знайдіть в казці епітети.

Номер слайду 15

Гра «П’ять копійок»Парна робота кримінальних психологів добрий. Характеристика дій та вдачі Пана Оха лихийstyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Size

Номер слайду 16

Складанням психологічного портрета Ох-Чудодія Робота в групах. Складання сенкана. Назва Два прикметника. Три дієслова. Речення. Слово-синонім.

Номер слайду 17

Порівняння справ - казок. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Народна казка. Літературна казка{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Де викликали Оха?У горіНа трухлявому пеньочку і мху{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Звільнення від чародія. Хитрістю та кмітливістю. Мечем кладенцем розрубати 70 ще й 7 замків{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Характер Оха. Злий і хитрий. Спочатку був добрий, а потім – злий, лихий.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Дії з бранцями. Служили і тільки хитрістю за допомогою царівни звільнився парубок. Перетворення людей на ведмедів – служок{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Початок казки Були собі дід та баба… В тридев’ятому царстві…

Номер слайду 18

Вправа «Вирок»Чого вчить ця казка? Вести боротьбу зі злом. Не підкорятися злу. Ох – втілення злої сили. Звільнити бранців

Номер слайду 19

Інтерактивна вправа «Продовж речення»Сьогодні на уроці я вчився … Сьогодні на уроці я дізнався …

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Прочитати казку на ст. 71-74 Б – група Намалювати Оха-чудодія. А – група Скласти продовження казки, щоб вона мала гарну кінцівку. Домашнє завдання

Номер слайду 22

Дякую за роботу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Степанова Лариса Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
5 грудня 2019
Переглядів
3262
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку