мета урокусприяти розширенню знань про класифікацію неорганічних речовин на прикладі кислот, ознайомити учнів із поняттям „кислота”, класифікацією кислот за складом та номенклатурою кислот;- розвивати логічне мислення, пам'ять, вміння визначати та класифікувати кислоти, давати назви кислотам, розвивати інтелектуальну культуру учня;виховувати науковий світогляд, формувати вміння працювати в групах.кислоти
Номер слайду 2
ЩО СПІЛЬНОГО МІЖ ЛИМОНОМ, ТОМАТОМ, КВАШЕНОЮ КАПУСТОЮ, ЩАВЛЕМ ТА КЕФІРОМ? ЧОМУ ВІД КРОПИВИ ВИНИКАЄ ПОДРАЗНЕННЯ ШКІРИ?ЧОМУ ЧАЙ СВІТЛІШАЄ ПІСЛЯ ДОДАВАННЯ ЛИМОНУ?
Номер слайду 3
СУЛЬФАТНА КИСЛОТА В ПРИРОДІРІЧКА РІО-ВІНАГРЕ У КОРДІЛЬЄРАХ ЩОДНЯ ВИНОСИТЬ В МОРЕ БЛИЗЬКО 20 Т СУЛЬФАТНОЇ КИСЛОТИ
Номер слайду 4
Шлунковий сік завжди містить хлоридну кислоту в концентрації майже 0,6 %. Кислотне середовище шлунка сприяє травленню їжі та знищенню хвороботворних бактерій. ХЛОРИДНА КИСЛОТА В ПРИРОДІ
Номер слайду 5
ХІМІЧНА ЗБРОЯ У ПРИРОДІ•МУХОМОРИ МІСТЯТЬ ОТРУЙНУ РЕЧОВИНУ – ІБОТЕНОВУ КИСЛОТУ. ГРИБ СВОЇМ ЯСКРАВИМ ЗАБАРВЛЕННЯМ ПОПЕРЕДЖАЄ ТВАРИН «НЕ ЧІПАЙ! ОТРУЙНИЙ!»Отрута мурах та бджіл містить мурашину кислоту. Вона міститься також у волосках пекучої кропиви. Мурашина кислота є дуже їдкою речовиною і при потраплянні в ранку при укусах роз’їдає шкіру
Номер слайду 6
КИСЛОТИ У ПРОДУКТАХ ХАРЧУВАННЯ
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
КИСЛОТИ – ЦЕ СКЛАДНІ РЕЧОВИНИ, ЩО МІСТЯТЬ АТОМИ ГІДРОГЕНУ, ЗДАТНІ ЗАМІЩУВАТИСЯ НА МЕТАЛ ТА КИСЛОТНИЙ ЗАЛИШОК. НN КЗ
Номер слайду 14
Класифікація кислот
Номер слайду 15
Класифікація кислот. За основністю-кількістю атомів Гідрогену
Номер слайду 16
Домашнє завдання. Підготувати коротку доповідь на будь-яку кислоту за планом:властивості,добування,використання,поширення у природі. Опрацювати п.34,Впр.2,3.