Презентація «Книжка добрий, мудрий друг..."

Про матеріал
Презентація про книгу, її важливість для дітей. Робота ведеться чарівним помічником.Навіщо їх читати,як доглядати. Дистанційна робота з учнями початкової школи. Робота бібліотекаря.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Привіт. Я веселий помічник з вашої шкільної бібліотеки. Буду вам надсилати цікаві завдання та ігри,щоб карантин проходив весело,активно та з новими знаннями. Будемо дружити!Друже, у мене ще не має імені вигадайте мені його. Буду вдячний.

Номер слайду 2

Наш девіз сьогодні:«Книжка добрий, мудрий друг, книжка знає все навкруг.»

Номер слайду 3

Вiдгадування загадки. Бiла нивка невеличка: Там розсипана пшеничка. Очками її зберем,А думкою розiмнем. Нумо, бiлу нивку обробляти —Будем усе на свiтi знати. (К….а). Паперовий кораблик щодня Перевозить у трюмах знання. Після плавання цей корабель Повертається в рідний портфель. (П……к, к…а).

Номер слайду 4

— Безмежна сила книги. Без неї людина слiпа. Книга вiдкриває перед людьми великий свiт. Протягом усього життя ми звертаємося до книжки. Згадайте свою улюблену першу книжечку, коли ще ви були зовсiм малень-кими i не вмiли читати, а вже iз задоволенням розглядали малюнки, впiзнавали улюблених героїв, складали про них цiкавi iсторiї.І коли вже навчилися читати,— маєте змогу самi поринути у захоплюючий свiт книг. Тому, що книги — вашi друзi. Вони здатнi викликати великi почуття, глибокі переживання.

Номер слайду 5

— Як ви думаєте, чи завжди iснували книги?— Давним-давно книг не було на землi, люди не вмiли ні читати, нi писати. А для того, щоб передавати iнформацiю, вони малювали малюнки на стiнах печер. Пізніше люди почали писати на глинi, яку потiм сушили та випалювали на вогнi. Проте, такi «книжки» були дуже важкими i незручними. Згодом люди навчилися робити книги з тонкої телячої шкiри. На виготовлення такої книги потрiбнi були шкури з цiлої череди телят. Тому такi книги були дуже дорогими i їх могли собi купити тiльки багатi люди. Отже, потрiбно було шукати дешевий та простий матерiал для книг…Продовження

Номер слайду 6

В Африцi вздовж рiчок є густi заростi болотяної рослини папiрусу. Спочатку його використовували лише на будiвництвi. А згодом додумались так обробляти волокна рослин, що почали виготовляти з них папiр. Вiдтодi з’явилися сувої з папiрусу. Писати на них було зручно, але через декiлька років такий сувiй ламався та розсипався. Справжнiй папiр, на якому пишуть i сьогоднi, люди навчилися виготовляти двi тисячi рокiв тому. Першi книги були рукописними, тому одну книжку часом писали по кiлька рокiв. За часiв Київськоi Русi Князь Володимир Святославович вiдкривав школи, спецiальнi майстернi, де переписували книги. А за часiв князя Ярослава Мудрого у Києві при Софiївському соборi була заснована перша у Київськiй Русi бiблiотека. У ХIII столiттi в Європi навчилися виготовляти папiр. В серединi XIV столiтгя в Нiмеччинi запрацював перший у Європi друкарський верстат майстра Йоганна Гутенберга. Вiдтодi друкарнi з’явилися в iнших країнах. Першодрукарем в Українi був Іван Федоров. За своє життя вiн видрукував лише кiлька книжок. Серед яких є i перший слов’янський «Буквар». Ось така iсторiя виникнення книги. Тепер книга — всюди поруч iз нами. Вона — ваш друг i порадник.

Номер слайду 7

— Чи любите ви книги? А чому ви їх любите? Про що можна дiзнатися з них?— Чи є у вас улюбленi книги? Розкажiть про них.— Чи любите ви книги? А чому ви їх любите? Про що можна дiзнатися з них?— Чи є у вас улюбленi книги? Розкажiть про них своїм рідним та близьким,які сьогодні поруч з вами.

Номер слайду 8

Розгадування загадок. — Книги ви читати любите. А чи любите розгадувати загадки?• Не кущ, а з листочками, не сорочка, а зшита, не людина, а навчає.• Язика немає, а розуму навчає.• По бiлому полю чорним маком сiяно. Кожен скiльки хоче бере, а все лишається.• Хто мовчки говорить?Примітка : - розгадайте самі,зачитайте своїм близьким.

Номер слайду 9

— Прислiв’я про книгу?З глибин моря дiстають перлини, а з глибин книг —знання. Хто багато читає, той багато знає. Книга — ключ до знань. З книгою жити — з добром дружити. Книга — ключ наук i знань. З книгою подружишся, розуму наберешся. Книги читати — усе знати. Книга — це багатий сад, в якому є корисне i прекрасне. Одна книга тисячi людей навчає.

Номер слайду 10

— А що потрiбно робити, щоб книга тисячi людей навчала? (Берегти її.)

Номер слайду 11

- Знаєте, дiтки, часом книгам буває лячно. Уважно прочитайте вірш і ви здогадаєтесь,чому таке буває?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

— Чого бояться книги?— А ще вони дуже бояться таких дiтей, як Грицько. Прочитай уважно вiрш i скажiть, чи є серед вас такi дiти, як Грицько?

Номер слайду 14

У Скворцова Гришi — книги найбруднiщi: Всi вони — патлатi, порванi, горбатi. Ну, немає в них лиця: без початку, без кiнця. Палiтурки, як ганчiрки, тi книжки ридають гiрко. Бився Гриша з хлопчаками, вiн розмахував книжками, дав Мишку по головi — замiсть книжки стало двi. Обдертий, некрасивий задачник буркотливий. Прошамкать ледве змiг: «Дiвчатка i хлоп’ятка. Калiчать книг багато. Куди нам утiкати вiд Гришi i вiд них?»— Чи є такi дiти серед вас? Що ви порадите книжкам? А цим дiтям iз вiрша?

Номер слайду 15

Логiчнi завдання1. Ти взяв у товариша книгу i випадково забруднив її. Як ти вчиниш?а) Вiддаси і скажеш, що вона була забрудненою;б) вибачишся перед товаришем i почистиш книгу;в) почистиш книгу, вiддаси товаришевi i змовчиш, нiби нiчого не трапилося.2. Коли потрiбно повертати бiблiотечну книгу?а) Через мiсяць; б) коли нагадають; в) коли прочитаєш;г) до встановленого бiблiотекарем термiну.3. Що потрiбно зробити, якщо ти взяв бiблiотечну книжку трохи порвану?а) Прочитати i вiддати таку ж порвану назад, адже не ти її попсував.б) вiддати бiблiотекаревi, щоб пiдклеїла книгу;в) вiдремонтувати самому.

Номер слайду 16

Працює уява :«Загадково»-Зараз чарівні речі з казок будуть вам загадувати загадки. Впізнайте назву казву казки, її автора та скажіть, хто з чарівних речей розповідає. Розповідь 1. Мені приємно знаходитися на голівці цієї Дівчинки, разом з нею подорожувати лісом, навідуватися до Бабусі. Але моя хазяйка занадто довірлива. Тому з нею трапляються різні негаразди. (Червона Шапочка з однойменної казки Ш. Перро). Розповідь 2. Безперечно, я б не хотів її підводити. Я б міг відстати, вся ця історія закінчилася б там, на балу. Але я не маю права ні поспішати, ні відставати. (Годинник з казки Ш. Перро «Попелюшка або Кришталевий черевичок»). Розповідь 3. Для мене дуже шкідливо стільки часу знаходитися у воді. Дякую цьому допитливому й неслухняному хлопчикові. Якби не він і не черепаха, скільки б це довелося мені лежати на дні?(Золотий ключик з казки О. Толстого «Золотий ключик або Пригоди Буратіно»

Номер слайду 17

Підсумок:— Читайте, читайте, читайте! Хай не буде у вас жодного дня, щоб ви не прочитали навiть однiєї сторiнки з нової книги. Людина, яка любить i вмiє читати,— щаслива людина. Навколо неї завжди багато розумних, добрих та вiрних друзiв. Друзi тi — книги. До зустрічі…далі буде…

pptx
Додано
20 квітня 2021
Переглядів
938
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку