Презентація КОЛЬОРОВІ ЗВУКИ ОСЕНІ.

Про матеріал
Програмовий зміст — закріпити уявлення дітей про осінь, вчити ... Необхідний матеріал - звукозапис із звучанням осінніх звуків, ... Кольорові листочки спадають з дерев та гарно кружляючи падають донизу.
Перегляд файлу

Урок – подорож «З Україною в серці»002.jpg17-441-1.jpg

Поки ми летимо в літаку ви маєте дати якомога більше відповідей на запитання про Україну:

  • Яке місто є столицею нашої держави? (Київ)
  • Як називається найбільша річка України? (Дніпро)
  • Назвіть моря України. (Чорне море, Азовське море)
  • Назвіть найкращого співочого птаха України. (Соловейко)
  • Зимові свята в Україні. (Різдво, Водохреща, Василя)
  • Що являє собою герб України? (Тризуб)
  • Які кольори державного прапора України? (Жовтий і блакитний)
  • Область, в якій ми проживаємо. (Черкаська)
  • Який кущ вважають народним символом України? (Калина)
  • Яка мова в Україні є державною? (Українська)
  • Кого в родині називають берегинею? (Матусю)
  • З чим українці зустрічають гостей? (З хлібом-сіллю)
  • Як називається символ, який українки одягають на голову? (Вінок)
  • Фізкультхвилинка
  • Ми крокуєм, ми крокуєм
  • Україною мандруєм.
  • Ось побачили Карпати,
  • Як вершини нам дістати?
  • Заглядаємо в озерця,
  • Не торкнутися нам денця.
  • Далі ми йдемо поважно,
  • Сіли й слухаєм уважно.
  • Ми так довго мандрували, час нам перепочити в українській гостинній оселі, де ми познайомимося з побутом українців, його звичаями та традиціями. І для початку ви маєте відгадати загадки.
  • Красивий, щедрий рідний край
  • І мова наша солов’їна.
  • Люби, шануй, оберігай
  • Усе, що зветься … (Україна)
  • Довгі ноги, довгий ніс,
  • По болоті ходить скрізь. (Лелека)
  • Маю крила, та не птах,
  • На семи стою вітрах.
  • То ж мене і кличе всяк
  • Не інакше, як …(Вітряк)
  • Живим зерном народжений,
  • Живу я на землі.
  • Щодня рум’яним сонечком
  • Я сходжу на столі. (Хліб)
  • Де у полі квітне гречка,
  • Стоїть хатка невеличка.
  • Ти зустрінеш там родину,
  • Що працює без упину. (Вулик)
  • Цього діда мусиш  знати,
  • Він стоїть десь під стіною.
  • Кожен день твою кімнату
  • Підмітає бородою. (Віник)
  • Ця будівля є повсюди,
  • В ній живуть хороші люди.
  • Він складається з цеглинок.
  • Називається… (будинок)
  • Робота в групах (5-6 дітей в кожній групі)
  • Подивіться, будь ласка, народні символи нашої неньки-України, які зображені на малюнках, і за певний проміжок часу назвіть якомога більше. (Зображення народних символів розміщено на дошці)
  • Гра «Українці-патріоти»
  • Поки ми будемо їхати до Києва, пропоную виконати завдання, в якому потрібно з’єднати частини прислів’я. (Робота в парах)

Земля там найкраща,

там і рай.

Де рідний край –

на своєму корені росте.

Кожна травичка

і в жмені мила.

Рідна земля

як своя сторона.

Людина без вітчизни,

де вродився ти!

Нема в світі кращої,

як соловей без пісні.

Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Діти, прошу вас подумати і доповнити речення:

  • Батьківщина  – це …
  • Думаю, що мій рідний край у майбутньому буде… .
  • Як би я вибирав місце для життя, то … .
  • Для того, щоб мій край став кращим,  потрібно… .
  • Хоч ми іще малі, але для процвітання нашого краю ми можемо… .
  • В нашій подорожі мені сподобалося … .

5.jpg

docx
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
558
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку