. Вправи на розвиток мовленнєвого апарату. Слоник. Витягніть губи трубочкою щільно уперед, і тут же розтягніть їх, як на посмішку
Номер слайду 3
Годинник. Рот відкритий, губи розтягнуті в усмішку, кінчик язика поперемінно стукається до куточків рота. . Вправи на розвиток мовленнєвого апарату
Номер слайду 4
. Вправи на розвиток мовленнєвого апарату. Смачне варення
Номер слайду 5
Скоромовка. На Різдво рідня раділа - першу зірку радо стріла.
Номер слайду 6
Різдво Різдво – це одне з найважливіших християнських свят, яке відзначається на честь народження Ісуса Христа. Це час для сімейних зустрічей, подарунків, колядок та святкових обрядів.
Номер слайду 7
Різдво Різдво – це час для збору всієї родини за спільним столом. Люди обмінюються подарунками,співають колядки та проводять час разом.
Номер слайду 8
Різдво 25 грудня: Відзначають католики, протестанти та деякі православні церкви, які перейшли на новоюліанський календар.7 січня: Відзначають православні церкви, які дотримуються юліанського календаря.
Номер слайду 9
Хвилинка роздумів Різдво Дорога Концерт свято санаторій малюємо разом багато смачненького діти війни зі Сходу граємось разом приїдуть гості нове знайомство нова думка, справа купа подарунків спілкування роздуми і плани підуть колядувати спогади порозуміння назбирає гроші сльози підтримка дорослих купить все нове. Прочитайте слова. Якою темою вони об’єднані?
Номер слайду 10
Знайомство з автором. Українська поетеса, прозаїк і драматург, журналістка, перекладачка, громадська діячка, авторка 12 книжок. Лауреат міжнародних премій. Народилася в 1974 році на Чернігівщині у селі Стара Басань Бобровицького району. Батьки Павло Федорович та Людмила Олександрівна Черепи вчителювали. Писати почала у сьомому класі, тоді й у районній газеті надрукували перший її вірш
Номер слайду 11
Робота над текстом. Прочитайте мовчки. Визначте дійових осіб. Проаналізуйте текст.
Номер слайду 12
Аналіз тексту. Де відбувався описаний випадок?Про що мріяла Марічка?Що відомо про сім’ю Марічки?Що відомо про сім’ю Оксанки?Про що мріяла Оксанка?Який епізод тексту спонукав радіти, сумувати?Опишіть почуття Марічки після знайомства. Що здивувало? Які слова спонукали до спогадів?Як ви оціните вчинок Марічки?Чи могла Марічка вчинити інакше?
Номер слайду 13
Робота над словами. Які слова виявилися незнайомими?Замініть:«вдяганка» на мобільник — ... вхопила портфель — ...перезиваючи всіх — ... заскочила до хрещеної — ...
Досліджуємо текст. Прочитайте текст ще раз. Відшукайте зачин, основну частину і кінцівку. Доберіть заголовки.
Номер слайду 16
Досліджуємо текст. Відшукайте зачин, основну частину і кінцівку. Доберіть заголовки. Плани на Різдво. Незвичайне знайомство. Дорогоцінний квиток. Щаслива Марічка.
Номер слайду 17
Складаємо портрет дівчинки Марічки. Прийом «Сенкан».
Номер слайду 18
Марічка. Добра чуйна. Мріє роздумує допомагаєГотова прийти на допомогу. Творить добро
Номер слайду 19
Рефлексія «Різдвяні мультфільми і кінофільми»— Які різдвяні мультфільми чи кінофільми ви знаєте?
Номер слайду 20
Рефлексійний аналіз— Яке враження залишило оповідання «Колядка»?— Чи траплялися з вами схожі випадки?— Чи готові ви робити добрі вчинки заради щасливих хвилин радості інших?— Прочитайте меседж уроку. Як ви розумієте його?Життя дається людині на добрі справи (Г. Гейне).