Компетентнісно орієнтований підхід до навчально-виховного процесу
Номер слайду 2
Учень сучасного навчального закладу мусить володіти певними якостями та уміннями:
Номер слайду 3
швидко адаптуватись у мінливих життєвих ситуаціях;використовувати набуті знання й вміння в навколишній дійснocтi;бути здатним генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення;бути комунікабельним, контактним , уміти працювати в команді;уміти уникати конфліктів та виходити з будь-яких конфліктних ситуацій;бережливо ставитися до свого здоров'я й здоров'я інших як найвищої цінності; бути здатним до вибору альтернатив, що пропонує сучасне життя;критично та творчо мислити;уміти добувати, переробляти інформацію, застосовувати її для розвитку й самовдосконалення;уміти планувати стратегію особистого життя,визначати своє кредо і свій стиль.
Номер слайду 4
Завдання для формування у молодих українців таких якостей, як:{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}прагнення до навчання впродовж усього життя;постійний пошук найкращих шляхів розв'язування життєвих проблем;готовність своєю навчальною, а потім і фаховою працею закласти підмурівок власного соціального успіху і зробити внесок у громадську, державну справу.
10 ключових компетентностей Нової української школи(НУШ): Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами;Спілкування іноземними мовами;Математична компетентність;Основні компетентності у природничих науках і технологіях;Інформаційно-цифрова компетентність;Уміння вчитися впродовж життя;Ініціативність і підприємливість;Соціальна та громадянська компетентності;Обізнаність та самовираження у сфері культури;Екологічна грамотність і здорове життя.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 7
Основні складові життєвої компетентності: вміння орієнтуватись у соціальних ситуаціях; здатність обирати адекватні та ефективні способи розв'язання життєвих проблем; знання своїх особистих якостей, своїх позитивних і негативних рис; здатність до самовдосконалення; здатність розуміти та вірно оцінювати інших людей, встановлювати з ними адекватні способи спілкування, проявляти толерантність у стосунках; вміти керувати собою і обставинами свого життя.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 8
Складові системи компетентностей1. Ключові компетентності – надпредметні (міжпредметні) компетентності, які визначають здатність людини здійснювати складні поліфункціональні, поліпредметні, культуродоцільні види діяльності, ефективно розв’язувати відповідні проблеми;2. Загально-галузеві –їх набувають упродовж засвоєння змісту тієї чи іншої освітньої галузі у загальноосвітній школі;3. Предметні компетентності – вони набуваються упродовж вивчення того чи іншого предмета, курсу, дисципліни.
Номер слайду 9
Європейські експерти пропонують таку внутрішню структуру компетентності:знання;пізнавальні навички;емоції;цінності та етика;мотивація.практичні навички;відношення;