ЗОШИТ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ВЧИТЕЛЯ за навчальним поступом учнів 3 класу

Про матеріал
ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ОБОВЯЗКОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ Українська мова та читання Система тематичних діагностувальних робіт з української мови та читання в 3 класі може містити такі навчальні завдання: аудіювання, читання в голос, читання мовчки, читання напам’ять, робота з літературним твором / медіа текстом, діалог (усно / письмово), усний переказ, письмовий переказ, робота з мовними одиницями. Комбінації навчальних завдань у діагностувальних роботах вчитель / вчителька має право визначати самостійно з урахуванням дидактичної доцільності їх поєднання та часу, необхідного для виконання. Протягом року запропоновані види навчальних завдань можуть повторюватись. Діагносту вальна робота може бути представлена у тестовій формі й містити завдання закритого і відкритого типів. У бланку оцінювання результатів діагносту вальної роботи вчитель / вчителька назву теми, за якою проводить діагносту вальну роботу, записує відповідно до календарно – тематичного планування. У таблиці бланку вказує номер завдання відповідно до розробленої діагносту вальної роботи та номер результату навчання відповідно до свідоцтва досягнень, якому відповідає це завдання (див. тал. 1). Оцінювання відбувається за результатами навчання, що перевіряється у діагносту вальній роботі. Таблиця 1. Характеристика результатів навчання з мовно – літературної освітньої галузі № результату навчання Результат навчання 1 Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання. 2 Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки. 3 Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення до прочитаного, формулює висновки. 4 Переказує усно і письмово прочитаний / прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням. 5 Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування. 6 Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. 7 Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. Рівень результату навчання визначають з урахуванням динаміки його досягнення і позначають літерами: В – «високий»; Д – «достатній»; С – «середній»; П – «початковий». БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ З ТЕМИ _____________________________________________________________ Дата ________________________________ Прізвище, ім’я учня /учениці Результат навчання Примітка Позначення: В – високий рівень; Д – достатній рівень; С – середній рівень; П – початковий рівень.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗОШИТ СПОСТЕРЕЖЕНЬ ВЧИТЕЛЯ

за навчальним поступом учнів

3 – В класу

Старокостянтинівського НВК

Лідії СІКАЛЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ОБОВЯЗКОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

 

Українська мова та читання

 

Система тематичних діагностувальних робіт з української мови та читання в 3 класі може містити такі навчальні завдання: аудіювання, читання в голос, читання мовчки, читання напам’ять, робота з літературним твором / медіа текстом, діалог (усно / письмово), усний переказ, письмовий переказ, робота з мовними одиницями. Комбінації навчальних завдань у діагностувальних роботах вчитель / вчителька має право визначати самостійно з урахуванням дидактичної доцільності їх поєднання та часу, необхідного для виконання. Протягом року запропоновані види навчальних завдань можуть повторюватись. Діагносту вальна робота може бути представлена у тестовій формі й містити завдання закритого і відкритого типів.

 У бланку оцінювання результатів діагносту вальної роботи вчитель / вчителька назву теми, за якою проводить діагносту вальну роботу, записує відповідно до календарно – тематичного планування. У таблиці бланку вказує номер завдання відповідно до розробленої діагносту вальної роботи та номер результату навчання відповідно до свідоцтва досягнень, якому відповідає це завдання (див. тал. 1). Оцінювання відбувається за результатами навчання, що перевіряється у діагносту вальній роботі.

 

Таблиця 1.

 Характеристика результатів навчання з мовно – літературної освітньої галузі

 

№ результату навчання

Результат навчання

1

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання.

2

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки.

3

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення до прочитаного, формулює висновки.

4

Переказує усно і письмово прочитаний / прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням.

5

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування.

6

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

7

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

Рівень результату навчання визначають з урахуванням динаміки його досягнення і позначають літерами: В – «високий»; Д – «достатній»; С – «середній»; П – «початковий».

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ

З ТЕМИ _____________________________________________________________

Дата ________________________________

 

Прізвище, ім’я

учня /учениці

Результат навчання

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позначення: В – високий рівень; Д – достатній рівень; С – середній рівень; П – початковий рівень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ

З ТЕМИ _____________________________________________________________

Дата ________________________________

 

Прізвище, ім’я

учня /учениці

Результат навчання

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позначення: В – високий рівень; Д – достатній рівень; С – середній рівень; П – початковий рівень.

 

 

doc
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку