Презентація Конкуренція в організації ринкової економіки

Про матеріал
Презентація до уроку економіки у 11 класі Тема: Конкуренція в організації ринкової економіки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Конкуренція в організації ринкової економіки

Номер слайду 2

Мета: сформувати знання про конкуренцію як об’єктивну основу ринкової системи; розвивати вміння розрізняти механізм досконалої та недосконалої конкуренції

Номер слайду 3

Безмежні потреби споживачів – обмежені виробничі ресурси

Номер слайду 4

Фундаментальні економічні питання: що виробляти? як виробляти? для кого виробляти?

Номер слайду 5

Ринок – місце взаємодії продавців і покупців для визначення ціни та необхідної кількості товару

Номер слайду 6

ччч. Основні характеристики ринкової системи:конкуренціясвобода підприємництва та вибору

Номер слайду 7

Конкуренція – (від латин. CONCURRERE – зіштовхуватися, змагатися)

Номер слайду 8

це економічне суперництво між учасниками ринкового господарства за якнайвигідніші умови виробництва товарів і послуг та отримання найбільшого прибутку

Номер слайду 9

Умови, у яких здійснюється конкуренція, визначаються ринковими структурами: досконала конкуренція монополістична конкуренція олігополія монополія

Номер слайду 10

{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Основні ринкові структури. Досконала (чиста) конкуренція. Монополістична конкуренція. Передбачає наявність на ринку великої кількості незалежних фірм, які самостійно вирішують, що і в якому обсязі виробляти, та не впливають на ціну товару, який реалізується. Передбачає наявність на ринку значної кількості продавців, що пропонують подібний, але неоднорідний товар. Олігополія. Монополія. Панування невеликої кількості фірм-товаровиробників. Ринок одного продавця

Номер слайду 11

{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Основні ринкові структури. Досконала (чиста) конкуренція. Передбачає наявність на ринку великої кількості незалежних фірм, які самостійно вирішують, що і в якому обсязі виробляти, та не впливають на ціну товару, який реалізується. Кількість фірм, що виробляють конкретний продукт. Тип продукту. Умови входження в ринок. Контроль за цінами. Приклади Велика кількість незалежних фірмодно-ріднийвільнівідсутній. Ринок сільсько-господрської продукції

Номер слайду 12

{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Основні ринкові структури. Монополістична конкуренція. Передбачає наявність на ринку значної кількості продавців, що пропонують подібний, але неоднорідний товар. Кількість фірм, що виробляють конкретний продукт. Тип продукту. Умови входження в ринок. Контроль за цінами. Приклади Багато фірмнеодно-рідний (диференці-йований)відносно легкіпрактично відсутній. Виробництво одягу, взуття

Номер слайду 13

{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Основні ринкові структури. Олігополія. Панування невеликої кількості фірм-товаровиробників. Кількість фірм, що виробляють конкретний продукт. Тип продукту. Умови входження в ринок. Контроль за цінами. Приклади Кілька фірмодно-рідний, неодно-ріднийобмеженіЗначний, за принципом лідерства. Виробництво сталі і прокату, автомобілів, побутової техніки

Номер слайду 14

{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Основні ринкові структури. Монополія. Ринок одного продавця. Кількість фірм, що виробляють конкретний продукт. Тип продукту. Умови входження в ринок. Контроль за цінами. Приклади Одна фірма. Унікаль-ний, не має аналогів. Практично неможливіДуже значний, іноді повний. Регіональні підприємства комунальних послуг

Номер слайду 15

Практична робота директори презентують фірми; менеджери з продажу оформлюють замовлення; бухгалтери підраховують та оголошують вартість замовлення.

Номер слайду 16

Ринкова конкуренція – це змагання між ринковими суб’єктами за ринки з метою отримання максимальних доходів та прибутку

Номер слайду 17

Яка роль і позитивні наслідки конкурентної боротьби в ринковій економіці?Яким чином технічні засоби допомагають в навчанні, роботі?Чи підвищують ефективність і продуктивність праці?

Номер слайду 18

Домашнє завдання: опрацювати конспект підручник І. Ф. Радіонова, п.3.1, 3.2 – ст. 34-38 за допомогою Інтернет-ресурсів знайти приклади підприємств-монополістів в економіці України. Пояснити причини, якими обумовлено виникнення монополій.

Номер слайду 19

Дякую за увагу та співпрацю!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сінодова Юлія Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Калініна Лариса Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Економіка (рівень стандарту, академічний рівень) 11 клас (Радіонова І. Ф., Радченко В. В.)
Додано
30 березня 2020
Переглядів
2667
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку