{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Основні ринкові структури. Досконала (чиста) конкуренція. Монополістична конкуренція. Передбачає наявність на ринку великої кількості незалежних фірм, які самостійно вирішують, що і в якому обсязі виробляти, та не впливають на ціну товару, який реалізується. Передбачає наявність на ринку значної кількості продавців, що пропонують подібний, але неоднорідний товар. Олігополія. Монополія. Панування невеликої кількості фірм-товаровиробників. Ринок одного продавця
{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Основні ринкові структури. Досконала (чиста) конкуренція. Передбачає наявність на ринку великої кількості незалежних фірм, які самостійно вирішують, що і в якому обсязі виробляти, та не впливають на ціну товару, який реалізується. Кількість фірм, що виробляють конкретний продукт. Тип продукту. Умови входження в ринок. Контроль за цінами. Приклади Велика кількість незалежних фірмодно-ріднийвільнівідсутній. Ринок сільсько-господрської продукції
{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Основні ринкові структури. Монополістична конкуренція. Передбачає наявність на ринку значної кількості продавців, що пропонують подібний, але неоднорідний товар. Кількість фірм, що виробляють конкретний продукт. Тип продукту. Умови входження в ринок. Контроль за цінами. Приклади Багато фірмнеодно-рідний (диференці-йований)відносно легкіпрактично відсутній. Виробництво одягу, взуття
{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Основні ринкові структури. Олігополія. Панування невеликої кількості фірм-товаровиробників. Кількість фірм, що виробляють конкретний продукт. Тип продукту. Умови входження в ринок. Контроль за цінами. Приклади Кілька фірмодно-рідний, неодно-ріднийобмеженіЗначний, за принципом лідерства. Виробництво сталі і прокату, автомобілів, побутової техніки
{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Основні ринкові структури. Монополія. Ринок одного продавця. Кількість фірм, що виробляють конкретний продукт. Тип продукту. Умови входження в ринок. Контроль за цінами. Приклади Одна фірма. Унікаль-ний, не має аналогів. Практично неможливіДуже значний, іноді повний. Регіональні підприємства комунальних послуг