20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Презентація+конспект"Множення двоцифрового числа на одноцифрове число виду 24*3.Задачі на сумму двох добутків."

Про матеріал

Тема: Множення двоцифрового числа на одноцифрове.

Мета: вчити множити двоцифрове число на одноцифрове способом розкладання, формування, вміння розв'язувати задачі двома способами, розвивання логічне мислення, виховування уваги.

Обладнання: таблиці, схеми,комп·ютер,презентація,катки.

Зміст архіву
Перегляд файлу

 

Тема:   Множення двоцифрового числа на одноцифрове.

Мета: вчити множити двоцифрове число на одноцифрове способом розкладання, формування, вміння розв’язувати задачі двома способами, розвивання логічне мислення, виховування уваги.

Обладнання: таблиці, схеми,комп·ютер,презентація,катки.

Хід уроку.

І. Організація класу. Сл1

Сьогодні нас чекає незвичайна мандрівка. Сл.2

І допоможе нам у цьому вітрильник під назвою “Карл Ґаус”, названий  на честь видатного німецького математика, котрий говорив, що математика – цариця наук. А розпочнеться наша мандрівка з перевірки готовності команди до плавання.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Перевірка домашнього завдання.СЛ.3

Завдання 805. Прочитайте вирази та їх значення

Завдання 806.Розв΄язання задачі двома способами.

1-й спосіб                                                   2-й спосіб

30*(6+3)=270(грн.)                                   30*6+30*3=270(грн..)

2.Каліграфічна хвилинка.

Команди готові  вирушаймо в путь! Ми в Океані Математичної    каліграфії. Запишемо дату нашої мандрівки: 16 березня.

Морякам завжди бажають:

Сім футів під кілем, що означає

Щасливого плавання,

попутного вітру.

  • Яке число прозвучало в побажанні? (7) СЛ.4
  • Написати рядочок цифри 7.
  • Які прислів’я, казки пов’язані з цифрою 7.

 

 

3. Наступна зупинка в Затоці Математичної мови.СЛ.5

  • З цифр 1,6, 7 утворіть трицифрові числа!

               167, 176, 671, 761, 617, 716.     (в парах)

4. Нова зупинка нашого вітрильника – Порт Розминка.

1.Обчислити. СЛ.6

 

 

 

штурманам

200.3

 -540

        .3

    :10

     18

матросам

 7.3

         +19

     .2

  80

юнгам

10.4

 -33

     .7

  49

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Розв΄яжи задачі.СЛ.7,8

* Грецька черепаха відкладає 8 яєць, а болотна – в 2 рази більше.   Скільки яєць відкладає  болотна черепаха?

*   У шлунку кита міститься 3 тонни їжі. Це ціла вантажівка. Скільки буде потрібно вантажівок для наповнення шлунків 10 таких китів? А скільки тонн їжі?

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  • Далі ми подорожуватимемо Бухтою Знань.  СЛ.9
  1. Пояснити розв’язок прикладів зручними способами.

(3+7).4=10.4=40

(8+5).6=8.6+5.6=48+30=78

  1. Проблемна ситуація. – Як розв’язати приклад 24 •3=?

Робота в групах. СЛ.10

   СЛ.11   Тема уроку. Множення двоцифрового числа на одноцифрове.

 

 

 

 

СЛ.12  Пояснення нового матеріалу.

24.3=20.3+4.3=60+12=72     Назва чисел при множенні

    20+4  [на розрядні дод.] 

Сл.13 Алгоритм (опорна схема)

          

 

 

СЛ.14.Тренувальні вправи.   №808 (2)

                                     (фронтально з поясненням)

 32.3=96   12.5=60   24.4=96

штурмани

моряки

юнги

Самостійна робота

№808 (2 ст.)

 

(3 ст.)

Робота з вчителем

(4 ст.)

42.2=84

17.4=68

25.3=75

23.4=92

19.3=57

33.3=99

33.5=165

18.4=72

12.2=24

 

СЛ.15           Фізкультхилинка      
ІV.Розвиток математичних знань.        
СЛ.16 Після Ріки Знань наш вітрильник потрапляє в Озеро Задачне. 

Ш. Самостійна робота

М. Самостійна робота

Ю. Робота з вчителем

№809 (вираз)

(дії)

2 ящ. по 23 кг

4 ящ. по 25 кг      ? кг

(запис на дошці)

36.3+35.2=178 (кг)

1) 36.3=108 (кг)

1) 23.2=46 (кг)

 

2) 35.2=70 (кг)

2) 25.4=100 (кг)

Перевірка

3) 108+70=178 (кг)

3) 100+46=146 (кг)

СЛ.17 Перевірка

 Як змінити запитання до задачі, щ­об замість додавання між виразами було віднімання? ( На скільки більше …)


 

V. З Озера Задачне ми прибули до Геометричного Мису. СЛ.18

Пірат Джек-Горобець хоче захватити наш вітрильник. Викупом є задача: Я хочу, щоб ви мені наклали повну коробку піастрів. Але для цього треба знайти розміри моєї коробки.  Відомо, що її довжина 9дм,а  ширина 8дм. Знайдіть периметр .

  • Що таке Р фігури?
  •       Обчислити Р

Р = (9+8)•2=9•2+8•2=18+16=34(дм)

VІ. Підводні рифи. Закріплення отриманих знань.СЛ.19

 Команда вітрильника ,будьте уважні! Перед нами підводі рифи.

Знайдіть помилки.

13.5=75 (65)   11.4=46(44)

18.2=36    12.7=84

25 ·3=78 (75)   17.4=68

VІІ. Наш вітрильник переносить нас в сині води Моря Допитливих.     СЛ.20.   Підсумок уроку.

  • Як називається наш вітрильник?
  •  Над якою темою ми працювали?
  •  Як треба множити двоцифрове число на одноцифрове?
  •  Яке завдання було найскладнішим, а яке найлегшим?
  • Яку мандрівку ви б хотіли здійснити наступного разу?

СЛ.21,22

VІІІ. З Моря Допитливих наш вітрильник потрапляє в Океан  Домашніх  Завдань.                Штурмани і матроси с127,№810,814.

                                                             Юнги с127, №814,815.

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Подорож Математичним океаном у 3-А класі Вчитель: Куємжи Л. М.

Номер слайду 2

Йоганн Карл Фрідріх Гаус(1777-1855)німецький математик“король математики”Математика - цариця наук,арифметика - цариця математики.

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання. Шарфів- 6 шт. по 30 грн. Шапочок- 3 шт.по 30 гон.?а) (6 – 3 ) •30 =б) (6 + 3 )•30=в) 6•30 + 3•30 =г) 6•30 - 3•30 =270грн.270грн.

Номер слайду 4

Океан Математичної каліграфії

Номер слайду 5

Затока Математичної мови З цифр 1,6,7 утворіть трицифрові числа,щоб цифри не повторювалися.167, 176, 671, 761, 617, 716.

Номер слайду 6

Порт Розминкаштурманамматросамюнгам200.3 -540 .3 :10 18 7.3+19 .2 80 10.4 -33 .7 49 10.4 -33 .7 49

Номер слайду 7

Грецька черепаха відкладає 8 яєць, а болотна – в 2 рази більше. Скільки яєць відкладає болотна черепаха?болотна черепахагрецька черепаха. Порт Розминка

Номер слайду 8

У шлунку кита міститься 3 тонни їжі. Це ціла вантажівка. Скільки буде потрібно вантажівок для наповнення шлунків 10 таких китів? А скільки тонн їжі?Порт Розминка

Номер слайду 9

Бухта Знань. Пояснити розв’язок прикладів зручними способами.(3 + 7 ) • 4 =(8+5) • 6=10 • 4= 408•6 + 5•6 =48+30=78

Номер слайду 10

Подумай24 х 3 Як зручно обчислити?

Номер слайду 11

ТЕМА УРОКУМноження двоцифрового числа на одноцифрове число виду 24х3. Задачі на суму двох добутків

Номер слайду 12

Запам΄ятайте24•3=(20 + 4)•3=20•3 + 4•3=60+12=72

Номер слайду 13

Алгоритм Розкладаю. Перемножую Додаю

Номер слайду 14

Бухта Знань{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}штурманиматросиюнги. Самостійна робота№808 (2ст.)(3 ст.)Робота з вчителем(4 ст.)42.2=17.4=25.3=23.4=19.3=33.3=33.5=18.4=12.2=1. Коментоване розв΄язування прикладів2. Самостійна робота 32.3= 12.5= 24.4=

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Озеро Задачне. Задача 809 Цибулі – 3 м. по 36 кг Часнику – 2 м. по 35 кг? кгштурмани– розв'язати виразомморяки – розв'язати діями

Номер слайду 17

Перевірте!штурмани36х3+35х2=178 (кг)моряки1) 36х3=108 (кг) - цибулі2) 35х2=70 (кг) – часнику3) 108+70=178 (кг)Відповідь: 178 кг цибулі і часнику разом

Номер слайду 18

Пірат Джек-Горобець хоче захватити наш вітрильник. Викупом є задача: Я хочу, щоб ви мені наклали повну коробку піастрів. Але для цього треба знайти розміри моєї коробки. Відомо, що її довжина 9дм,а ширина 8дм. Знайдіть периметр. У полоні піратів. Мис Геометричний

Номер слайду 19

Підводні рифи13 • 5 =75 11• 4= 4618 • 2 = 36 12 • 7= 8425 •3 = 78 17 • 4= 68657544

Номер слайду 20

-Як називається наш вітрильник?Над якою темою ми працювали?Як треба множити двоцифрове число на одноцифрове?Яке завдання було найскладнішим, а яке найлегшим? Море Допитливих

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Домашнє завдання: Штурмани і матроси с127,№810,814. Юнги с127,№814,815. Дякую за роботу!

Перегляд файлу

                           

zip
Додано
15 жовтня 2018
Переглядів
513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку