Презентація "Креативність в роботі ПЗО"

Про матеріал
Презентаційний покроковий матеріал про креативність в роботі керівника гуртка позашкільного закладу освіти. Переваги креативної освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психолого – педагогічний семінар«КРЕАТИВ В РОБОТІ КЕРІВНИКА ГУРТКА»Центр дитячої та юнацької творчостівідділу освіти Синельниківської міської ради. Методист Журавська Людмила Василівна

Номер слайду 2

 НАШЕ ЖИТТЯ ТЕАТР, А ЛЮДИ В НЬОМУ АКТОРИ (В. ШЕКСПІР) ... 

Номер слайду 3

Тільки від нас залежить

Номер слайду 4

ІЄРАРХІЯ ПОТРЕБ ЛЮДИНИ

Номер слайду 5

КРЕАТИВНІСТЬ – ГОЛОВНА ЯКІСТЬ ЛЮДИНИ 21 СТОЛІТТЯКреат́ивність — (лат. creatio — створення) — творча, новаторська діяльність; новітній термін, яким окреслюються «творчі здібності індивіда, що характеризуються здатністю до продукування принципово нових ідей і що входять в структуру обдарованості як незалежний фактор»https://uk.wikipedia.org › wiki ›«Креативність - це значить копати глибше, дивитися краще, виправляти помилки, розмовляти з кішкою, пірнати в глибину, проходити крізь стіни, запалювати сонце, будувати замок на піску, вітати майбутнє".  П. Торренс

Номер слайду 6

КРЕАТИВ В РОБОТІ КЕРІВНИКА ГУРТКАВІДПОВІДНО ДО:

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

+УСПІШНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІЦДЮТ

Номер слайду 10

КРЕАТИВНА ОСВІТА – орієнтована на розвиток творчих здібностей людини, на закріплення в його професійній свідомості установки на інновації, що включає аналіз проблем і варіантів діяльності. Така освіта мотивує самостійне осмислення дійсності, самопізнання індивідуальності, перетворення знань в потенціал мислення і саморозвитку. КРЕАТИВНА ПЕДАГОГІКА – наука і мистецтво творчого навчання. Це – різновид педагогіки, протиставлений таким видам педагогік, як педагогіка примусу, педагогіка співробітництва, критична педагогіка . Креативна педагогіка вчить дітей вчитися творчо, ставати творцями самих себе і творцями свого майбутнього. КРЕАТИВНИЙ ПРОСТІР – це середовище, що дозволяє рухатися в особистісному розвитку і творчій самореалізації, відійти від ролі споживача в культурному і духовному житті. Більшість форм культурної, освітньої, наукової діяльності, духовного розвитку неможливо без креативних просторів.

Номер слайду 11

КОЖНОМУ ПЕДАГОГУ НЕОБХІДНО РОЗВИВАТИ КРЕАТИВНЕ МИСЛЕННЯКРЕАТИВНЕ МИСЛЕННЯ – це процес створення нового, шляхом об’єднання і переплетення різних ділянок знань.

Номер слайду 12

Завдання № 1 Пропоную провести анкетування «Визначення рівня розуміння креативності». Всі учасники семінару отримують аркуш із запитаннями.1.  Креативність притаманна всім людям?2.   Творчість і креативність пов’язані між собою?        3.   Вам легко вдається знайти вирішення непередбачливої ситуації?4.   Чи можна розвинути креативність?   5.   Оригінальність і креативність – це одне і теж?6.   Ви бачите вирішення проблеми там, де його не бачать інші?7.   Руйнувати стереотипи – це добре?    8.   Креативність може виявлятись тільки в одному напрямі творчості чи діяльності?9.   Ви любите виконувати одноманітну роботу?10.  Ви завжди дотримуєтесь правил?11.  Чи можна вважати удосконалення чогось старого виявом креативності?12.  Вам більше подобається процес діяльності чи кінцевий результат?13.  Ви вважаєте себе креативною особистістю?14.  Чи залежить креативність від рівня IQ?        15.  Ваші рішення виважені та обдумані чи спонтанні?16.  Креативність передається по спадковості?   17.  Чи можна розглядати креативність лише як вид діяльності?         18.  Вам важко пояснити людям свої ідеї?19.  До вирішення проблем треба підходити одним і тим же чином?20.  Вміння виокремлювати проблему є ознакою креативності?         21.  Ви сумніваєтесь в очевидних речах?22.  Ви любите фантазувати?23.  Креативність виявляється тільки індивідуально, а не в групі?24.  Ви доводите до кінця розпочаті справи?25.  Ви легко можете уявити неіснуючий предмет чи явище?  26.  Творчість є виявом креативності?      27.  Ви завжди плануєте справи завчасно?28.  Ви любите створювати щось нове?   29.  Високий розумовий розвиток і є креативністю?30.  До вирішення проблем треба підходити однаково?

Номер слайду 13

Рекомендації перед роботою з опитувальником. Відповідайте на питання не замислюючись. Тут немає правильних або неправильних відповідей. Пам’ятайте, що, даючи відповіді на питання, Ви повинні відзначати те, що дійсно відчуваєте. На кожне питання виберіть тільки одну відповідь – „так” або „ні”. Обробка інформації1 бал за відповідь. ТАК – 2, 3, 4, 6, 7, 11, 12, 13, 20, 21, 22, 24, 25, 28 НІ – 1, 5, 8, 9, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 23, 26, 27, 29, 30

Номер слайду 14

Номер слайду 15

ГОЛОВНИМ ЗАВДАННЯМ КЕРІВНИКА ГУРТКА СТАЄ МОТИВУВАННЯ ВИХОВАНЦЯ НА ПРОЯВЛЕННЯ ІНІЦІАТИВИ ТА САМОСТІЙНОСТІ Нова роль педагога – це роль фасилітатора: консультанта, наставника, який перш за все, підтримує дитину в її діяльності через педагогічну взаємодію.

Номер слайду 16

Найголовніше – це особистість педагогалюдинаособистістьпрацівникфахівецьгромадяниндруг, партнер?

Номер слайду 17

Які ж фактори формують нашу особистість і роблять кожного з нас унікальною людиною?

Номер слайду 18

Пропоную об’єднатися за бажанням у три групи. Кожна група отримує конверт із набором окремих речень, які потрібно розташувати послідовно, керуючись логікою, щоб вийшло змістовне оповідання. Потім представник кожної групи презентує результат. Перелік речень. Він розумів, що тільки вона могла зробити його щасливим. Потяг рушив. Чи має щось сенс у цьому житті?Почулося скреготання заліза. Він узяв її за руку. Десь загавкав пес. Пролунав постріл. Його серце тьохнуло. Ця зустріч остання.Її очі були заплющенні. Було вже пізно. Місяць – немов великий апельсин. Він поглянув на неї. Висновок. У кожного вийшло своє оповідання, і кожен може пояснити логіку його побудови. Ми вчимося приймати і поважати думку інших, адже вони мають право на існування. Завдання №2

Номер слайду 19

мріяметаціль

Номер слайду 20

Завдання №3 На отриманому аркуші напишіть протягом 2 хвилини власну мрію, мету, ціль. З написаного оберіть найголовніше для Вас. А тепер будемо разом аналізувати: що з написаного є життєво необхідно,безглуздо,дає розвиток,важливо саме для жінки. Переходимо до стверджень та висновку

Номер слайду 21

Мрі́я, іноді ма́рення — процес фантазування, при якому людина прогнозує деякі майбутні події, настання яких вона натхненно бажає. ... Крім того, на мрію витрачається час, що може відволікти від важливіших справ. Отже, мрія має позитивні та негативні риси, і можуть бути різні думки щодо того, чи варто мріяти.https://uk.wikipedia.org › wiki ›

Номер слайду 22

У людини може бути багато великих життєвих цілей - отримати гідну освіту, жити в своєму особняку на березі моря, виростити дітей, відправитися у подорож навколо світу, придбати бажані речі…

Номер слайду 23

Мета в житті - це найголовніше з усіх інших життєвих цілей. Мета є бажаною кінцевою точкою процесу, як правило дії людини. Мета в житті припускає великий труд, щоденну роботу для руху до мети. .

Номер слайду 24

«Щоб своєї досягти мети, вам потрібна хороша голова, щоб сформувати бачення, намацати стратегію руху і зробити конкретний план дій». Козлов Н.І.« Без передбачення і плану в нашій справі працювати неможливо ... » В. О. Сухомлинський

Номер слайду 25

Планування – це заздалегідь намічений порядок дій, необхідних для досягнення поставленої мети. Слово «план» походить від латинського слова planum — площина, рівне місце. Для складання плану використовуємо SMART SMART – це абревіатура, яка означає набір критеріїв

Номер слайду 26

Номер слайду 27

ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТПІДВИЩЕННЯ ІМІДЖУ ПЕДАГОГАШВИДКІСТЬ РЕАГУВАННЯ НА СУЧАСНІ ЗАПИТИ ДИТИНИПЕРЕТВОРЕННЯ СУТО ГУРТКОВОЇ РОБОТИ В ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНУ ЛАБОРАТОРІЮЗРОСТАННЯ ПОПИТУ НА ПОСЛУГИ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИЯКІСТЬ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ДОСЯГНЕННЯ ВИХОВАНЦІВ

Номер слайду 28

Номер слайду 29

ЗАПОВІДІ КЕРІВНИКА ГУРТКА

Номер слайду 30

на рівні особистості дитини ЩО ДАЄ КРЕАТИВНІСТЬ КЕРІВНИКА ГУРТКА ?

Номер слайду 31

Креативна освіта відповідає такій організації навчання, виховання і розвитку творчої активності, у якій як педагог, так і вихованець, має сприятливі умови для самореалізації, прагне до отримання творчого продукту інтелектуальної, практичноїдіяльності і самостійного створення нового. ВИСНОВОК«Позашкільний заклад – це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність закладу вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника свого власного життя».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рожна Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 листопада 2019
Переглядів
1616
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку