І засідання
Тема: «Організація освітнього процесу в початковій школі .»
( Ялтушківська ЗОШ І—ІІІ ступенів)
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ : консультативний пунк
МЕТА: вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи; обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за
2018 – 2019 н. р. та затвердити план роботи на 2019 – 2020 н. р. ; розглянути методичні рекомендації щодо проведення першого уроку; проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити.
№ п/ п |
Зміст роботи |
Дата |
Хто виконує |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
|
Звіт про роботу методичного об’єднання вчителів початкових класів за минулий навчальний рік та обговорення і затвердження плану роботи методоб’ єднання на 2019 – 2020 н. р.
Обговорення методичних рекомендацій . «Особливості навчально- виховного процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2019- 2020 н. р.» Розгляд інструкцій щодо ведення Класного журналу в 1 – 4 класах загальноосвітніх навчальних закладів .
Аналіз навчальних програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи. Календарне планування в початкових кла- сах . Методичні рекомендації до прове-дення Першого уроку .
Розподіл доручень між членами методоб’єд- нання. Завдання членам методоб’єднання.
Про організацію наставництва . Організація самоосвіти вчителів, затвердження науково–методичних проблем.
Огляд новин педагогічної літератури та фахових видань .
Огляд класів – кабінетів. Готовність кабінетів початкової ланки освіти до роботи в новому навчальному році .
|
28. 08. 2019 р.
|
Керівник методоб’єднання
ЗДНВР
Члени методоб’єднання
Члени методоб’єднання
Члени методоб’єднання
Учителі Ялтушківської ЗОШ І – ІІІ ст.
|
Завдання членам методоб’єднання :
ІІ засідання
Тема : «Освітнє середовище як чинник розвитку особистості
учня.»
(Сеферівська ЗОШ – сад І – ІІ ступенів )
Форма проведення : педагогічні гостини
Мета : розширити знання педагогів щодо запровадження елементів НУШ(освітнє середовище, інтегроване навчання, осередки, LEGO);виявити оптимальні засоби, методи та форми взаємодії педагога та учня, які сприяють розвитку особистості молодшого школяра; підвищити професійну компетентність вчителів, виховувати інтерес до самовдосконалення; створити умови для поглиблення знань педагогів щодо інтелектуального розвитку школяра ; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність, удосконалювати освітній процес в умовах звичайного класу; розвивати комунікабельність; виховувати інтерес до самовдосконалення.
№ п/п |
Зміст роботи |
Дата |
Хто виконує |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. |
Круглий стіл: «Нова Українська школа - нові стандарти освіти».
Нова Українська школа. Елементи впровадження в роботі з учнями 3 – 4 класів.
Ранкові зустрічі «Доброго ранку, ми вам раді!»
«Екзамен на майстерність»(відкриті уроки, фрагменти уроків, години спілкування, майстер – клас ).
Доповідь – презентація «Сучасний урок: запровадження інтегрованих занять.» (вимоги, проблеми, шляхи удосконалення.)
Педагогічний діалог «Інтегроване навчання в системі нових освітніх технологій»
Проведення анкетування «Ставлення членів м/о до інтеграції в освітньому процесі.»
Методичні перегуки: «Обговорення матеріалів періодичної преси».
Новини з курсів. |
14 . 11. 2019 р. |
Керівник методоб’єднання
Учителі Сеферівської школи
Члени методоб’єднання
Керівник методоб’єднання Члени методоб’єднання |
Завдання членам методоб’єднання:
покоління.
ІІІ засідання
Тема : « Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти
початкової школи. Мовно-літературна освітня галузь.»
( Ялтушківська ЗОШ І—ІІІ ступенів)
Якщо знання – це новий
капітал, то інновації – нова валюта.
/Кевін Келлі/
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ : методичні посиденьки
МЕТА: вивчати інноваційний досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі; взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест- урок», як використовувати технології: «кольорові капелюхи,» технологію ЧПКМ, «кластера,» сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність, удосконалювати освітній процес у початковій школі; організувати участь молодших школярів у творчих конкурсах юних мовознавців; розвивати комунікабельність; виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового.
№ п/ п |
Зміст роботи |
Дата |
Хто виконує |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
|
Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі.
Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе. Карусель інновацій.
Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання: - технологія «кольорові капелюхи»
(6 капелюхів мислення Едварда Де Боно); -групові методи роботи на уроках літера- турного читання та мови
Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.
Тренінгове заняття «Я крокую до майстерності»
Огляд виставки педагогічних доробок учителів, що атестуються.
Вісті з курсів.
Експрес - огляд « Радимо прочитати.» Огляд новинок педагогічної літератури .
|
13. 02. 2020 р.
|
Керівник методоб’єднання Паращук Т. В.
Учителі Ялтушківської ЗОШ школи
Члени методоб’єднання
Практичний психолог:
Члени методоб’єднання
|
Завдання членам методоб’єднання :
- взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест- урок»;
- організувати участь молодших школярів у Всеукраїнських іграх «Соняшник», «Sunflower», інтернет-олімпіаді «На урок», конкурсі
знавців української мови імені Петра Яцика, творчих конкурсах юних мовознавців;
- підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі.
- ознайомитися з відео-матеріалом «Шість капелюхів: прийом- гра для розвитку критичного мислення.
ІV засідання
Тема : «Педагогіка партнерства як ключовий компонент
Нової української школи. Математична освітня галузь.»
Якщо ти хочеш зміну в майбутньому –
стань цією зміною в сьогоденні.
/ Магатма Ганді./
( Журавлівська ЗОШ І—ІІ ступенів)
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ : методичний аукціон
МЕТА: розглянути і запроваджувати в освітньому процесі інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: кейс-технологія; «перевернуте навчання»; сторітелінг; технологія «боншо»; технологія квестів; педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України; критичне мислення молодших школярів на уроках математики; математичні поняття і закономірності у проектній діяльності; виявити актуальний досвід вчителів та визначити шляхи його використання; ретельно відпрацьовувати зміст навчального матеріалу, проводити повторення, систематизацію та закріплення вивченого; підготувати план заходів з питань наступності дошкільної, початкової та середньої освіти; підвести підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2019 – 2020 н. р.; скласти перспективний план роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік; працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань підвищення професійної майстерності.
№ п/ п |
Зміст роботи |
Дата |
Хто виконує |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
|
Круглий стіл: «Нова Українська школа в дії».
Тренінг.
Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів. Виступ – доповідь:
« Інтеграція у навчанні молодших школярів математики.» Аукціон методичних ідей.
Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:
- сторітелінг;
- педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України. Наступність у роботі класоводів та вчителів предметників. Наступність між дошкільною і початковою освітою.
Підсумки роботи методоб’єднання учителів початкових класів в поточному навчальному році .
« Панорама ідей .» Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2018 – 2019 н. р.
.
|
16 . 04. 2020 р.
|
Паращук Т. В.
Практичний психолог:
Практичний психолог
Керівник методоб’єднання
Члени методоб’єднання
|
Завдання членам методоб’єднання:
- підготувати виставку робіт молодших школярів «Моя рожева мрія»;
- працювати над пошуками розвитку творчих здібностей, умінь учнів
у процесі навчання ;
- ознайомитися з добіркою матеріалів, які допоможуть запровадити прин-
ципи STEM – освіти у освітньому процесі;
- взяти до уваги статтю «Чому LEGO у школі - це круто»;
- ознайомитися з літературою по впровадженню групових методів навчання;
- підготувати план заходів з питань наступності дошкільної, початкової та
середньої освіти;
-систематично працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань
підвищення професійної майстерності.