План роботи методичного об'єднання вчителів початкових класів 2019 - 2020 н. р.

Про матеріал
Методичне об'єднання вчителів початкових класів є важливим структурним підрозділом науково-методичної служби школи. МО здійснює навчально-виховну, методичну та позакласну роботу з навчальних предметів. Робота МО організовано на засадах гуманізації, демократизації, взаємоповаги, взаємоконтролю. До вашої уваги план роботи методичного об'єднання вчителів початкових класів освітнього округу.
Перегляд файлу

І засідання

Тема:   «Організація освітнього процесу  в  початковій   школі .»

                                              ( Ялтушківська  ЗОШ  І—ІІІ ступенів)

 

ФОРМА  ПРОВЕДЕННЯ :  консультативний пунк

МЕТА: вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування  початкової  школи; обговорити  виконання  плану  роботи  методичного  об’єднання  за 

2018 – 2019 н. р.  та   затвердити  план   роботи  на  2019 – 2020 н. р. ; розглянути  методичні  рекомендації  щодо  проведення  першого   уроку;  проаналізувати  навчальні  програми, підручники, зошити.

 

№ п/ п

 

Зміст  роботи

 

Дата

 

Хто  виконує

 

  1.

 

 

 

 

 

 2.

 

 

 

 

 

 

 

 3.

 

 

 

 

 

 4.

 

 

 5.

 

 

 

 6.

 

 

7.

 

 

 

 

Звіт  про  роботу методичного обєднання   вчителів   початкових класів за  минулий  навчальний рік та обговорення і  затвердження   плану   роботи  методоб’ єднання  на  2019 – 2020 н. р.

 

Обговорення  методичних   рекомендацій .

«Особливості навчально- виховного процесу у

початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2019- 2020 н. р.»

Розгляд   інструкцій  щодо  ведення

Класного  журналу  в  1 – 4 класах   загальноосвітніх   навчальних  закладів .

 

Аналіз   навчальних  програм, підручників,

зошитів, посібників  для  початкової  школи.

Календарне  планування  в  початкових  кла-

сах . Методичні   рекомендації   до   прове-дення  Першого   уроку .

 

Розподіл доручень між членами  методобєд-

нання. Завдання  членам  методоб’єднання.

 

Про  організацію  наставництва .

Організація самоосвіти вчителів,  затвердження науково–методичних   проблем.

 

Огляд новин педагогічної літератури   та

фахових   видань .

 

Огляд   класів – кабінетів. Готовність   кабінетів   початкової  ланки  освіти  до  роботи   в   новому   навчальному

році .

 

 

  28. 08.

  2019 р.

 

 

  Керівник методоб’єднання

 

 

 

 

ЗДНВР

 

 

 

 

 

 

 

 

Члени

методобєднання

 

Члени методоб’єднання

 

 

Члени методоб’єднання

 

 

 

Учителі

Ялтушківської

ЗОШ  І – ІІІ ст.

 

 

                         

                                         

 

 

 

                                          Завдання  членам   методоб’єднання :

 

  • опрацювати   інструктивно – методичні листи, програми, підручники, зошити   та  посібники    для   початкової   школи ;
  • аналізувати  вимоги  нового  Державного  стандарту, завдань  нових  навчальних  програм ;
  • методичні   рекомендації   до   проведення  Першого   уроку ;
  • зробити  огляд   педагогічних видань   з  теми «Використання  інноваційних   технологій   на   уроках   у    початкових   класах.»
  • поповнити  свій  робочий  кабінет  новими  наочними  посібниками, дидактичними  іграми,  роздатковим   матеріалом;
  • працювати  над   лозунгом : «Кабінет -  творча  лабораторія  вчителя !»

 

 

 

 

 

 

                                                                                      ІІ засідання

Тема : «Освітнє середовище як  чинник  розвитку  особистості

           учня

(Сеферівська  ЗОШ – сад  І – ІІ  ступенів )

                                Форма   проведення :     педагогічні   гостини

Мета : розширити  знання  педагогів   щодо  запровадження  елементів НУШ(освітнє  середовище, інтегроване  навчання, осередки, LEGO);виявити  оптимальні  засоби, методи  та   форми   взаємодії   педагога  та   учня, які  сприяють  розвитку  особистості   молодшого    школяра; підвищити  професійну компетентність вчителів, виховувати інтерес до самовдосконалення; створити умови для поглиблення знань педагогів щодо інтелектуального  розвитку школяра ; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність, удосконалювати  освітній  процес  в умовах звичайного класу;  розвивати комунікабельність; виховувати інтерес  до  самовдосконалення.

№ п/п

Зміст  роботи

Дата

Хто  виконує

 

1.

 

 

     2.

 

 

 

     3.

 

 

     4.

 

 

 

    5.

 

 

 

 

    6.

 

 

 

7.

 

 

 

  8.

 

 

 

   9.

 

  Круглий стіл: «Нова Українська школа - нові стандарти освіти».

        

Нова  Українська  школа.

  Елементи  впровадження  в  роботі  з учнями  3 – 4 класів.

 

Ранкові  зустрічі  «Доброго  ранку, ми  вам  раді!»

 

«Екзамен  на  майстерність»(відкриті

 уроки, фрагменти  уроків, години спілкування,  майстер – клас ).

 

Доповідь – презентація «Сучасний урок: запровадження інтегрованих

  занять.»  (вимоги, проблеми, шляхи удосконалення.)

 

Педагогічний діалог «Інтегроване навчання в системі нових освітніх

       технологій»

 

 Проведення анкетування

«Ставлення членів м/о до інтеграції в освітньому   процесі.»

 

Методичні перегуки:

 «Обговорення  матеріалів періодичної преси». 

 

Новини   з   курсів.

 

    14 . 11.

    2019 р.

 

Керівник методоб’єднання

 

 

 

 

 

 

 

         Учителі

Сеферівської  школи

 

 

 

   

 

 

 

        Члени   методоб’єднання

 

 

 Керівник методоб’єднання

Члени   методоб’єднання

 

 

                                   

                            

                      Завдання   членам  методоб’єднання:

 

  • всім членам МО підготуватися до педагогічної виставки з теми: «Мій найкращий урок 2019 – 2020 н. р.»
  •  підготувати виставку робіт молодших школярів «Моя рожева мрія»;
  • працювати   над   пошуками   розвитку творчих  здібностей,  умінь   учнів   у   процесі   навчання ;
  • вчителям, що  атестуються, підготуватися   до  проведення   творчого  звіту;
  •  вивчати   досвід   роботи   вчителів   школи  по   вихованню   підростаючого

         покоління.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ засідання

     Тема :  « Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти

               початкової школи. Мовно-літературна освітня галузь.»

                            (  Ялтушківська    ЗОШ  І—ІІІ ступенів)

                                                                      Якщо знання – це новий
                                                                    капітал, то інновації – нова валюта.
                                                                                                       /Кевін Келлі/  

                     ФОРМА  ПРОВЕДЕННЯ :  методичні посиденьки

 

МЕТА:  вивчати інноваційний досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі; взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест- урок», як використовувати технології: «кольорові капелюхи,»  технологію ЧПКМ, «кластера,» сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність, удосконалювати  освітній  процес  у  початковій  школі;  організувати участь молодших школярів у творчих конкурсах юних мовознавців; розвивати комунікабельність;  виховувати інтерес  до  самовдосконалення, пізнання  нового.

 

 

№ п/ п

 

Зміст  роботи

 

  Дата

 

Хто  виконує

    1.

 

 

  

 

  

   2.

 

 

 

  

   3.

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

   4.

 

 

 

   5.

 

 

 

 

  6.

 

 

 

   7.

 

   8.

 

 Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти.

Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі.


Методичні  порадами.

 Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.
 

 Карусель інновацій.

Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання:
- технологія «кластера» на уроках літературного читання;
- квестова технологія у навчанні мови і літератури;
- метод проектів на уроках літературного читання;

- технологія «кольорові капелюхи»

(6 капелюхів мислення Едварда Де Боно);
- технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення).

-групові методи роботи на уроках літера-

турного читання  та  мови

 

 

Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.

 

  Тренінгове заняття «Я крокую до майстерності»

                                                                                                     

 

Огляд  виставки  педагогічних  доробок  учителів, що   атестуються. 

 

Вісті  з   курсів.

 

 Експрес -  огляд

« Радимо  прочитати.»

 Огляд  новинок  педагогічної   літератури .

 

 

 

 

  13. 02.

  2020 р.

 

Керівник методоб’єднання

Паращук  Т.  В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учителі 

Ялтушківської   ЗОШ школи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Члени

методобєднання

 

 

Практичний  психолог: 

 

 

 

 

 

 

Члени

методобєднання

 

 

 

              

 

                     Завдання  членам   методоб’єднання :

-  взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест- урок»;
-  організувати участь молодших школярів у Всеукраїнських іграх «Соняшник», «Sunflower», інтернет-олімпіаді «На урок», конкурсі
знавців української мови імені Петра Яцика, творчих конкурсах юних мовознавців;
-  підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі.
- ознайомитися з відео-матеріалом «Шість капелюхів: прийом- гра для розвитку   критичного  мислення.

 

                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV засідання

Тема : «Педагогіка партнерства як ключовий компонент

    Нової української школи. Математична освітня галузь.»
                                                                    Якщо ти хочеш зміну в майбутньому –
                                                                        стань цією зміною в сьогоденні.
                                                                                                  / Магатма Ганді./
 

                          ( Журавлівська   ЗОШ  І—ІІ ступенів)

                                ФОРМА  ПРОВЕДЕННЯ :  методичний  аукціон

МЕТА: розглянути  і  запроваджувати  в  освітньому  процесі інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: кейс-технологія; «перевернуте навчання»;  сторітелінг;  технологія «боншо»; технологія квестів; педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України; критичне мислення молодших школярів на уроках математики;  математичні поняття і закономірності у проектній діяльності; виявити  актуальний   досвід  вчителів  та  визначити   шляхи   його  використання; ретельно відпрацьовувати зміст навчального матеріалу, проводити повторення, систематизацію та закріплення вивченого; підготувати план заходів з питань наступності дошкільної, початкової та середньої освіти; підвести  підсумки  роботи  методичного    об’єднання   вчителів  початкових   класів   за  2019  – 2020  н. р.; скласти  перспективний    план   роботи   методичного   об’єднання    на   наступний   навчальний    рік; працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань підвищення професійної майстерності.

 

 

№ п/ п

 

Зміст  роботи

 

Дата

 

Хто  виконує

 

    1.

 

 

  

  

   2.

 

 

 

   3.

 

 

 

    4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   5.

 

 

 

  

   6.

 

 

 

   7.

 

   

 

   8.

 

 

  

 

 

  Круглий стіл: «Нова Українська школа  в  дії».

 

 

Тренінг.  

Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів.
 

 Виступ – доповідь:

« Інтеграція у навчанні молодших школярів математики.»
 

 Аукціон методичних ідей.

Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:
- кейс-технологія;
- «перевернуте навчання»;
 

- сторітелінг;
- технологія «боншо»;
- технологія квестів;

- педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України.
-  критичне мислення молодших школярів на уроках математики;
- математичні поняття і закономірності у проектній діяльності;

Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO.
Практикум. Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок».
     

Наступність у роботі класоводів та вчителів предметників. Наступність між дошкільною і початковою освітою.

 

Підсумки  роботи  методобєднання

учителів  початкових   класів в  поточному   навчальному  році .

 

« Панорама  ідей .»

Складання  перспективного  плану  роботи  методичного  об’єднання   вчителів  початкових   класів   на  2018 – 2019  н. р.

 

 

.

 

 

 

 

 

16 . 04.

 2020 р.

 

 

  Паращук  Т. В.

 

 

 

 

Практичний  психолог:

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичний  психолог

 

 

 

 

Керівник методоб’єднання

 

Члени

методобєднання

 

 

 

                Завдання   членам  методоб’єднання:

 

     - підготувати виставку робіт молодших школярів «Моя рожева мрія»;

     - працювати   над   пошуками   розвитку творчих  здібностей,  умінь   учнів

      у   процесі   навчання ;

    - ознайомитися  з  добіркою  матеріалів, які  допоможуть  запровадити  прин-

       ципи  STEM – освіти  у освітньому  процесі;

    - взяти до уваги статтю «Чому LEGO у школі - це круто»;
    - ознайомитися з літературою по впровадженню групових методів навчання;
    - підготувати план заходів з питань наступності дошкільної, початкової та

       середньої освіти;

    -систематично працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань

      підвищення   професійної  майстерності.

                                                   

docx
Додав(-ла)
Паращук Танюша
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
5873
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку