Презентація "Критерії оцінювання діагностувальних робіт у початкових класах"

Про матеріал
У презентації подано методичні рекомендації щодо організації та проведення діагностувальних робіт у початкових класах відповідно до наказу МОН №813. Також представлено критерії оцінювання різних видів діагностувальних робіт у початкових класах та зразок заповнення сторінки класного журналу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Критерії оцінювання різних видів діагностувальних робіт. Підготувала Петренко Н. М., учитель початкових класів Дігтярівського НВК

Номер слайду 2

Відповідно до пункту 28 Державного стандарту початкової освіти, наказу МОН України від 13.07.2021 №813 отримання даних, їх аналіз та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюють у процесі:- формувального оцінювання (його метою є відстеження особистісного розвитку учнів і ходу опанування ними навчального досвіду);- підсумкового оцінювання (його метою є співвіднесення навчальних досягнень учнів з обов’язковими результатами навчання, визначеними Державним стандартом/освітньою програмою)

Номер слайду 3

У межах формувального оцінювання за результатами опанування певної програмової теми протягом навчального року рекомендовано проводити тематичні діагностувальні роботи. Тематична діагностувальна робота є засобом зворотного зв’язку стосовно опанування учнями частиною результатів навчання з метою оперативного регулювання та корегування освітнього процесу задля підвищення його ефективності. Тематичні діагностувальні роботи проводять з метою: Визначення якісних і кількісних характеристик оволодіння частиною навчального матеріалу;Виявлення утруднень в навчальній діяльності учнів, коригування освітнього процесу з метою подолання виявлених утруднень; прогнозування результатів навчання на наступному етапі опанування програмовим матеріалом.

Номер слайду 4

Змістовим наповненням тематичної діагностувальної роботи є система навчальних завдань, що передбачають різні рівні реалізації навчальної діяльності та за результатами яких можна отримати об’єктивну інформацію про досягнення очікуваних результатів навчання учня на даному етапі опанування навчальним матеріалом. Обсяг завдань у тематичній діагностувальній роботі рекомендовано визначати з урахуванням вікових можливостей учнів виконати завдання протягом 1 навчальної години, а зміст завдань, види навчальної діяльності добирають з урахуванням специфіки предмета вивчення, готовності учнів виконати завдання для виявлення результату. Діагностувальні роботи можуть містити завдання, які виконують: - усно (переказ, власне висловлювання тощо); - письмово (списування, диктант, тестові завдання тощо); - практично (дослід, моделювання, виконання практичної роботи тощо); - завдання, що передбачають виконання роботи з допомогою електронних освітніх ресурсів.

Номер слайду 5

Кількість видів діагностувальних робіт по класах{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1 клас. Вид діагностувальної роботиІ семестрІІ семестр. Українська мова. Списування 01 Читання вголос01 Усний твір01 Усний діалог01 Аудіювання01 Напам’ять віршований твір11 Разом 16 Математика Діагностувальні роботи01 Я досліджую світ. Діагностувальні роботи11

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}2 клас. Вид діагностувальної роботиІ семестрІІ семестр. Українська мова. Списування 10 Диктант 11 Робота з мовними одиницями (Діагностувальна робота з теми «…»)2-32-3 Усний твір 01 Діалог 10 Літературне читання. Напам’ять віршований твір2-32-3 Читання вголос11 Усний переказ10 Читання мовчки01 Діалог 01 Аудіювання 11 Математика Тематичні діагностувальні роботи44 Я досліджую світ. Тематичні діагностувальні роботи2-33

Номер слайду 7

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}3 клас. Вид діагностувальної роботиІ семестрІІ семестр. Українська мова. Списування 11 Диктант 12 Діагностувальні роботи з тем1-22 Письмовий переказ тексту01 Діалог 10 Літературне читання. Напам’ять віршований твір32 Напам’ять уривок прозового твору01 Читання вголос11 Читання мовчки01 Усний переказ10 Робота з літературним твором0-11 Аудіювання 11 Математика Тематичні діагностувальні роботи. Діагностувальні роботи + усні обчислення4 А Б О3+143+1 Я досліджую світ. Тематичні діагностувальні роботи33

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}4 клас. Вид діагностувальної роботиІ семестрІІ семестр. Українська мова. Списування 11 Диктант22 Робота з мовними одиницями22 Письмовий переказ тексту10 Письмовий твір01 Діалог 10 Усний твір01 ДПА01 Літературне читання. Напам’ять віршований твір33 Напам’ять уривок прозового твору11 Читання вголос11 Читання мовчки11 Усний переказ10 Робота з літературним твором (медіатекстом)0-11 Аудіювання 11 Математика Тематичні діагностувальні роботи А Б ОТематична діагностувальна робота + усні обчислення43+13-42-3 + 1 ДПА01 Я досліджую світ. Тематичні діагностувальні роботи33

Номер слайду 9

Комбінації навчальних завдань у діагностувальних роботах з мовно-літературної галузі учитель може визначати самостійно з урахуванням дидактичної доцільності їх поєднання та часу, необхідного для виконання навчальних завдань. Діагностувальна робота може бути представлена у тестовій формі й містити тестові завдання закритого і відкритого типів. З математики тематичні діагностувальні роботи можуть бути комбінованими, у тому числі з тестових завдань закритого і відкритого типів, та містити навчальні завдання на виявлення стану сформованості навичок та умінь з урахуванням програмового матеріалу. Одна з тематичних діагностувальних робіт протягом року може передбачати виявлення стану сформованості навичок усних обчислень. З інтегрованих курсів, змістове наповнення яких охоплює природничу, соціальну і здоров’язбережувальну, громадянську та історичну освітні галузі, тематичні діагностувальні роботи можуть містити тестові завдання закритого і відкритого типів, практичні роботи з картами, приладами, моделями, а також графічні роботи. Система тематичних діагностувальних робіт у 3-4 класах може містити комплексні діагностувальні роботи для кожного класу, зміст яких охоплює мовно-літературну, математичну, природничу освітні галузі. Тематичні діагностувальні роботи з предметів технологічної, інформатичної, мистецької, фізкультурної освітніх галузей, а також з курсів за вибором не проводять.

Номер слайду 10

Загальна кількість тематичних діагностувальних робіт з різних предметів має бути дидактично обґрунтованою. Зазвичай, їх планують через кожні 16-20 навчальних годин опрацювання програмового матеріалу. Під час складання календарно-тематичного плану рекомендовано дотримуватись санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти (розділ V). Рекомендовано проведення тематичних діагностувальних робіт з урахуванням розкладу уроків і передбачати не більше 1 тематичної діагностувальної роботи на навчальний день.

Номер слайду 11

Оцінювання тематичних діагностувальних робіт. Результатами оцінювання тематичних діагностувальних робіт є оцінювальні судження з висновком про сформованість кожного результату навчання, який діагностується на даному етапі навчання. Методичні рекомендації передбачають характеристику результату навчання співвідносити з Орієнтовною рамкою оцінювання з урахуванням видів діяльності, водночас рівня результату навчання учня не визначати. Оцінювальні судження за результатами тематичного оцінювання рекомендовано фіксувати у зошитах для тематичних діагностувальних робіт або на аркушах з роботами учнів до наступного уроку. Якщо учня не було в школі у день проведення діагностувальної роботи, то після повернення він не пише діагностувальної роботи.

Номер слайду 12

Наступний урок після виконання тематичної діагностувальної роботи рекомендовано проводити з метою встановлення зворотного зв’язку щодо якості учіння, зокрема, виявлення прогресу, усунення виявлених утруднень. На такому уроці пропонують організувати аналіз виконаних завдань та роботу над виправленням і попередженням помилок. Ця робота може бути фронтальною під керівництвом учителя, груповою або індивідуальною залежно від кількості виявлених типових помилок та готовності учнів самостійно їх опрацьовувати. Учитель у зручний для себе спосіб узагальнює виявлені результати навчання, визначає досягнення та утруднення, планує форми і зміст роботи з метою покращення результатів. Форму аналізу діагностувальної роботи вчитель добирає на власний розсуд.

Номер слайду 13

Орієнтовна рамка оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівень результатів навчання. Характеристика рівня результатів навчання учня/учениціВисокий. Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням (стосовно типової) навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:визначає самостійно об'єкти, про які йдеться в завданнях, називає їх та взаємопов'язані з ними об'єкти;характеризує об'єкти, визначає їх спільні й відмінні ознаки, властивості; установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами; класифікує об'єкти;застосовує й комбінує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;знаходить за власною ініціативою необхідну додаткову інформацію з доступних джерел, узагальнює її; оцінює достовірність інформації; перетворює почуту/побачену/прочитану інформацію у графічну (малюнок, таблицю, схему, діаграму) / текстову;прогнозує можливий результат, пропонує/випробовує різні способи виконання завдання; за потреби ставить запитання, що стосуються об'єктів завдань, і пропонує відповіді на них; підтримує дискусію щодо способів та результатів виконання завдань; співвідносить результати виконання завдань з припущеннями, робить висновок про досягнення результатів; обґрунтовує способи виконання завдань та їх результати; аналізує й оцінює їх, самостійно визначає раціональний спосіб/способи подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні дії{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Достатній. Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:визначає самостійно об'єкти, про які йдеться в завданнях, називає їх;називає самостійно істотні ознаки об'єктів, визначає спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів; угруповує об'єкти; установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами;застосовує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;знаходить за власною ініціативою необхідну інформацію; перетворює почуту/побачену/прочитану інформацію у графічну (малюнок, таблицю, схему)/текстову;пояснює спосіб/способи виконання навчальних дій; дотримується послідовності пояснення; за потреби ставить запитання, що стосуються об'єктів завдань; ілюструє розуміння прикладами; контролює дотримання алгоритму дій, перевіряє результати виконання завдань можливими способами, робить висновок про досягнення результатів; визначає утруднення/помилки, знаходить спосіб подолання виявленого утруднення за наданими орієнтирами, самостійно виправляє помилки

Номер слайду 14

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Середній. Учень/учениця виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:визначає об'єкти, про які йдеться в завданнях, називає їх; для досягнення результату потребує уточнень завдання;називає істотні ознаки об'єктів, установлює спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів, угруповує об'єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами/уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласниками;відтворює навчальні дії за алгоритмом/схемою, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату;знаходить інформацію у запропонованих джерелах; перетворює почуту/побачену/прочитану інформацію у графічну (малюнок, таблицю)/текстову за зразками/за допомогою вчителя;коментує навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири (пам'ятку, зразок тощо); наводить приклади; перевіряє спосіб і результат виконання завдань за зразком, констатує правильність/неправильність результату; визначає утруднення/помилки, долає виявлене утруднення / виправляє помилки з допомогою вчителя/однокласників. Початковий. Учень/учениця виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового їх пояснення учителем за допомогою таких навчальних дій:розпізнає і називає об'єкти, про які йдеться в завданнях, за наданими орієнтирами;називає окремі ознаки об'єктів;відтворює окремі операції навчальних дій для досягнення результату, зокрема копіює зразок;знаходить інформацію у запропонованому джерелі за наданим орієнтиром (малюнком, ключовим словом, порядковим номером речення тощо); відтворює частини почутої/побаченої/прочитаної інформації усно / за допомогою малюнка;коментує окремі операції короткими репліками на основі пропонованих запитань; співвідносить результат виконання завдання із зразком; констатує за підказкою правильність/неправильність результату

Номер слайду 15

Для виконання навчальних дій на продуктивно-творчому рівні знаннєвому складнику компетентності мають бути притаманні такі ознаки якості: фактичне знання предмета, необхідне для виконання завдання, і знання способу дії (далі – знання), а також їх дієвість, гнучкість, міцність, повнота, глибина, узагальненість, системність; на продуктивному рівні – дієвість, повнота, міцність знань, з можливими випадками поодиноких помилок, які учень може виправити і пояснити самостійно або за орієнтиром; на репродуктивному рівні – дієвість знань, що проявляється лише з опорою на зразок, пам’ятку щодо способу дії, з випадками помилок, які учень виправляє з допомогою вчителя / іншого учня, але утруднюється пояснити; на рівні розпізнавання об’єкта вивчення, копіювання зразка – дієвість знань проявляється лише під безпосереднім керівництвом учителя.

Номер слайду 16

Для зручності в дотриманні системності перевірки навчального поступу учнів й повноти досягнення ними очікуваних результатів навчання пропонуємо один із можливих варіантів робочих матеріалів учителя з планування тематичного оцінювання протягом року (на прикладі планування з інтегрованого курсу «Українська мова», 4 клас; таблиця 1). За цим зразком можна вибудувати для кожного класу систему діагностувальних робіт як з української мови, так і з іншого предмета вивчення/інтегрованого курсу. ПРИМІТКАБільш детальну інформацію містять ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році (с. 16-26)

Номер слайду 17

Свідоцтво досягнень (3-4 клас){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№з/п Характеристика результатів навчання. Сформовано (√)/формується(Рівень результату навчання)**МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬУкраїнська мова, мова відповідного корінного народу/національної меншини ( мова навчання)1 Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причино-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлювання, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання 2 Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки 3 Аналізує прочитаний текст, висловлює та обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки 4 Переказує усно та письмово прочитаний/прослуханий твір із дотриманням логіки викладу та із творчим доповненням 5 Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмових формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування  6 Пише розбірливо, дотримується граматичних та орфографічних норм, перевіряє та редагує написане 7 Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення 

Номер слайду 18

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№з/п Характеристика результатів навчання. Сформовано (√)/формується(Рівень результату навчання)**МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ1 Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа 2 Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел 3 Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною 4 Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує та перевіряє розв’язок  5 Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур 6 Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується вимірювальними приладами 

Номер слайду 19

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№з/п Характеристика результатів навчання. Сформовано (√)/формується(Рівень результату навчання)**ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ1 Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природничих і штучних матеріалів 2 Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними 3 Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власне складеним планом, робить висновки та презентує їх 4 Орієнтується на місцевості за об’єктами природи та за допомогою компаса 5 Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання 6 Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ1 Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином/громадянкою України; досліджує історію свого народу, села/міста, рідного краю та презентує результати 2 Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи та культури, видатних людей, зокрема винахідників; пояснює вплив їхньої діяльності на життя людей/збереження довкілля 3 Пояснює свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами 4 Розпізнає першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності в споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб 5 Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах 6 Моделює звернення по допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює їх можливі наслідки і свої дії  

Номер слайду 20

Таблиця «Планування тематичного оцінювання з української мови у 4 класі» містить характеристику результатів навчання з української мови, що пропоновані у Свідоцтві досягнень.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

За змістовими лініями мовно-літературної освітньої галузі визначені види мовленнєвої діяльності / мовні одиниці та відповідні навчальні завдання, робота учнів з якими дозволить учителю схарактеризувати результати навчання і під час тематичного, і під час підсумкового (річного) оцінювання. Кількість перевірок, що містять зазначені навчальні завдання, комбінування навчальних завдань в одній перевірці учитель визначає самостійно, з урахуванням особливостей формування певного очікуваного результату навчання, стану його досягнення учнями та пропозицій щодо періодичності тематичних діагностувальних робіт, наданих у Методичних рекомендаціях (наказ МОН України від 13.07.2021 № 813). Зауважимо, що кількість перевірок не повинна призводити до перевантаження учнів. Перевірки мають сприяти успішному поступу учнів власною освітньою траєкторією навчання

Номер слайду 23

Результатами оцінювання тематичних діагностувальних робіт є оцінювальні судження з висновком про сформованість кожного уміння, яке діагностується на даному етапі навчання. Уміння вважають сформованим, якщо учень самостійно і правильно виконує відповідну цьому умінню навчальну дію не нижче репродуктивного рівня реалізації навчальної діяльності. Оцінювальне судження вчитель записує у зошиті для діагностувальних робіт після виконаної роботи. Якщо тематична діагностувальна робота має форму усної перевірки (до прикладу, усний переказ), то учитель фіксує дату, вид перевірки, оцінювальне судження на носії зворотного зв’язку.

Номер слайду 24

Зразок самооцінювання та оцінювання діагностувальної роботи (списування) у 4 класіПрочитай текст. Спиши, розкриваючи дужки та вставляючи потрібні букви. Хлопчики викопали (в)лісі по три ду(б,п)ки. Удома Дмитрик ро(з,с)клав свої д(е,и)ревця. Узявся садити. Посадив одне. На друге хлопчик под(е,и)вився й вик(е,и)нув на вул(е,и)цю. Йому здалося, що корі(н,нн)я в нього кволе. І третє вик(е,и)нув, бо гілочки сла(б,п)кі. А Сергійко (по)садив усі свої ду(б,п)ки. Підібрав вик(е,и)нуті Дмитриком д(е,и)ревця й теж посадив. Пол(е,и)ває дубочки, ростуть вони, з(е,и)л(е,и)ніють.________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Мені було дуже легко Мені була потрібна допомога вчителя  Мені було дуже важко. Самооцінювання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Очікувані результати навчання РівніВ Д С П Дотримується загальних правил письма Дотримується пропорційної висоти, ширини нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків Пише розбірливо. Оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію Дотримується абзаців, полів зошита. Знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні)Бланк оцінювання діагностувальної роботи з української мови (списування)

Номер слайду 25

Оцінювання тематичної діагностувальної роботи з МАТЕМАТИКИ (2, 3, 4 клас){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Характеристика результатів навчання. Рівень раелізації навчальної діяльностіРівень результатів навчання1 Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа. Розпізнавання об’єкта вивчення. Репродуктивний Продуктивний Продуктивно-творчий. ПСДВТакож у 2 класі: Сформовано V /формується2 Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. Розпізнавання об’єкта вивчення. Репродуктивний Продуктивний Продуктивно-творчий. ПСДВСформовано V /формується3 Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення, розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. Розпізнавання об’єкта вивчення. Репродуктивний Продуктивний Продуктивно-творчий. ПСДВСформовано V /формується4 Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. Розпізнавання об’єкта вивчення. Репродуктивний Продуктивний Продуктивно-творчий. ПСДВСформовано V /формується5 Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур. Розпізнавання об’єкта вивчення. Репродуктивний Продуктивний Продуктивно-творчий. ПСДВСформовано V /формується6 Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання. Розпізнавання об’єкта вивчення. Репродуктивний Продуктивний Продуктивно-творчий. ПСДВСформовано V /формується

Номер слайду 26

Оцінювання тематичної діагностувальної роботи. Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (2, 3, 4 класи){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№РІВНЕВА ОЦІНКА ОБ’ЄКТИВНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯОЦІНКА ОБ’ЄКТИВНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ (ТАКОЖ 2 КЛАС)ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ1 Початковий ПСформовано V /формується. Розпізнає та називає об’єкти і їх ознаки за орієнтирами. Відтворює окремі операції навчальних дій, копіює зразок. Відтворює частину почутої/ побаченої/ прочитаної інформації.2 Середній. ССформовано V /формується. Визначає об’єкти, називає їх істотні ознаки, угруповує їх за даними орієнтирами. Знаходить інформацію у запропонованих джерелах і перетворює почуту/ побачену/ прочитану. інформацію у графічну, текстову.3 Достатній ДСформовано V /формується. Визначає і самостійно називає об’єкти і їх істотні ознаки, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними. Знаходить за власною ініціативою необхідну інформацію.4 Високий ВСформовано V /формується. Характеризує визначені об’єкти, класифікує їх. Знаходить за власною ініціативою необхідну додаткову інформацію з різних джерел, узагальнює її, прогнозує можливий результат.

Номер слайду 27

У Класному журналі результат оцінювання діагностувальної роботи фіксують відповідно до обраного з урахуванням рекомендацій обраної освітньої програми й затвердженого на засіданні серпневої педагогічної ради способу: - вербальною (сформовано - √) - або рівневою (В., Д., С., П.) оцінкою; У частині «Зміст уроків» зазначають факт проведення роботи. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Прізвище, ім’я15.10 Аудіювання Списування 16.101 Атаманенко Олег. VV2 Безкоровайна Іринан3 Гайдай Микола. VV

Номер слайду 28

Батьки можуть ознайомитися з результатами виконання тематичних діагностувальних робіт учнів під час індивідуальних зустрічей з учителем, а за умов дистанційного навчання – через передачу в закритій мережі фото-, сканкопій робіт тощо. В А Ж Л И В О !Оцінка є конфіденційною інформацією, доступною лише для учня/ учениці та його/ її батьків (або осіб, що їх замінюють).

pptx
Додано
25 грудня 2022
Переглядів
2943
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку