Презентація до уроку "Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль" з використанням проектних технологій та методу проблемного навчання.
Урок проведений за даною технологію вирішує завдання формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня направлених на саморозвиток і самовдосконалення.
З'єднавши технологію проблемного навчання і метод проектів я вирішила застосовувати на уроках короткочасні проекти. Чому саме їх? Вони допомагають зацікавити дітей і заохотити їх до роботи. Адже на звичайних уроках працює лише декілька учнів, всі інші знаходяться поза навчанням, хоч і присутні на уроці. Міні-проекти - це проживання навчального матеріалу на уроці всіма учасниками процесу.