Презентація "Квадратне рівняння як модель текстової задачі 1"

Про матеріал
Презентація до теми "Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач" рекомендована для проведення уроків алгебри у 8 класі в дистанційному форматі. Пристосована до підручника "Алгебра 8" О. С. Істер 2021. Має Алгоритм розв'язування задач, перевірку домашньої роботи і класну роботу. Вчитель, користуючись цим матеріалом, може пристосувати його до своїх потреб, змінивши зміст.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок 1 Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач. Алгебра 8 клас. Підручник О. С. Істер. Київ “Генеза” - 2021

Номер слайду 2

№ 1000 Катер пропливає 30 км за течією річки і 8 км проти течії за такий самий час, який потрібен плоту щоб проплисти по цій річці 4 км. Знайдіть швидкість течії річки, якщо власна швидкість катера дорівнює 18 км/год. {69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Швидкість, V, км/год. Шлях, S, км. Час, t, год За течією Проти течіїПлот18+х18-х30830/(18+х)8/(18-х)=Рівняння:х44/х. ОДЗ: х = 18; х = 0; х > 18 Перевіряємо домашнє завдання

Номер слайду 3

– швидкість течіїВідповідь: 2 км/год.

Номер слайду 4

№ 1005 Два маляри, працюючи разом можуть пофарбувати певну будівлю за 20 год. За скільки годин може виконати цю роботу кожний з малярів самостійно, якщо одному з них потрібно на 9 год більше, ніж іншому? {69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Час виконання роботи, год. Робота. Частина замовлення за 1 год 1 маляр 2 маляр хх+9111/х1/(х+9)1/20 Рівняння: Перевіряємо домашнє завдання. ОДЗ: х = 0

Номер слайду 5

– потрібно 1 маляру2) 36 + 9 = 45 (год)– потрібно 2 маляру. Відповідь: 36 год і 45 год.

Номер слайду 6

Двадцять четверте квітня. Класна робота. Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач

Номер слайду 7

881. Одне з двох натуральних чисел на 5 менше від другого. Знайдіть ці числа, якщо їх добуток дорівнює 204. {69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}1 число 2 число Відповідь: 17 і 12.хх(х – 5) = 204 Рівняння:х-52) 17 – 5 = 12(друге число)ОДЗ: х = 5; х = 0; х > 5

Номер слайду 8

Знайдіть периметр прямокутника, якщо його площа дорівнює 108 см², а одна із його сторін на 3 см більша за другу.{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}1 сторона 2 сторона Відповідь: 42 см.хх(х + 3) = 108 Рівняння:х + 3 2) 9 + 3 = 12 (см)3) Р = 2(9 + 12) = 42 (см)883. Р = 2(а +b)S = а·b- перша сторона- друга сторона- периметр. ОДЗ: х = 0; х = -3

Номер слайду 9

Один із катетів прямокутного трикутника на 7 см менший від другого Знайдіть периметр трикутника, якщо його гіпотенуза дорівнює 13 см.{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Катет а Катет b Відповідь: 30 см.хx²+(х + 7)² = 13²Рівняння:х + 7 2) 5 + 7 = 12 (см)3) Р = 5+ 12+13 = 30 (см)886. Р = а + b + сс² = а² + b²- катет а- катет b- периметр

Номер слайду 10

Домашнє завдання. Ознайомитись з § 23. Виконати письмово №№ 882, 883, 887.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Андрейченко Тетяна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Презентації
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 3. Квадратні рівняння
Додано
21 травня 2023
Переглядів
598
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку