Презентація "Легка промисловість України"

Про матеріал
Характеристика галузі, розгляд проблем і перспектив розвитку галузі. Вдосконалення навиків характеристики галузі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

11 кл геог проф Легка промисловість 3 04 2024→ є давнім і традиційним виробництвом→ понад 2,3 тис. підприємств (85 тис. працівників), які виготовляють → одяг (понад 40%), → текстиль (37%), → шкіру та взуття (20%). 1. ЛЕГКА ПРОМИСЛОВІСТЬ

Номер слайду 2

*Лідерами регіонального рейтингу є → Львівська (14,4%), → Житомирська (8,7%), → Харківська (8,5%), → Дніпропетровська (7%) області → Київ (6,9%).

Номер слайду 3

*Текстиль і текстильні вироби (68,2%), → головні убори та взуття, вироби з хутра та шкіри (31,8%) → експортуються в 150 країн світу (83% до ЄС)

Номер слайду 4

*У швейній промисловості України найбільшого розвитку отримала схема виробництва→ з використанням давальницької сировини. *Іноземні фірми виготовляють → на українських фабриках, товари (наприклад, одяг) → і реалізують їх в усьому світі під власною торговою маркою.

Номер слайду 5

*Виробництво продукції з використанням давальницької сировини — одна з найбільш поширених форм міжнародної кооперації, → яка дає можливість відомим торговим маркам отримувати якісні готові вироби з найменшими витратами.

Номер слайду 6

В Україні шиють одяг світових торгових марок «Zara», «Next», «Мехх», «Benetton», «Esprit», «Newlook», «Top. Shop», «Max. Mara», «Dolce & Gabbana».

Номер слайду 7

Мал. 1. Товарна структура експорту України (2017 р.).

Номер слайду 8

*Українським підприємствам це співробітництво дозволяє → зберегти робочу силу (пошиття одягу в Україні у 2017 р. було в 4 рази дешевше, ніж у Китаї), → зменшити рівень безробіття, → отримати якісну сировину без витрат на неї власних обігових коштів, логістичних і транспортних витрат.

Номер слайду 9

*Українська економіка стає менш сировинною: → у 2011 р. сировина складала 90%, → у 2016 р. — 81%, → у 2018 р. — 72% обсягу експорту.

Номер слайду 10

*Для подальшого розвитку обробної промисловості, у тому числі легкої, потрібні → інвестиції у створення більш сучасного й технологічного виробництва. *Інвестиції в галузь у 2017 р. → зросли більш ніж на 24%, → а загальний обсяг виробництва — на 6,3%. *Однак, незважаючи на пожвавлення розвитку галузі, ще існує низка проблем.

Номер слайду 11

*Асоціація підприємств Укрлегпрому серед головних проблем називає → низьку продуктивність праці, → дефіцит кваліфікованих кадрів, → обмежений вибір сировини. *Для відновлення діяльності легкої промисловості в країні введена → розстрочка на два роки за сплатою ПДВ при імпорті обладнання.

Номер слайду 12

Мал. 2. Легка промисловість України (2017 р.)

Номер слайду 13

ЕКСПОРТ УКРАЇНИ ЗА ВІСІМ МІСЯЦІВ 2018 р. ПОРІВНЯНО З ВІДПОВІДНИМ ПЕРІОДОМ 2017 р. Найменування2017 р.2018 р. Зміни порівняно з попередніми роками. Товарообіг. ЕкспортІмпорт. Сальдо. Товарообіг. ЕкспортІмпорт. Сальдо. Товарообіг. ЕкспортІмпорт. Усього584672750730960-3453665453090735638-473114%12%15%Текстиль, текстильні вироби, взуття18896031286-68421877081479-77216%17%15%

Номер слайду 14

*Малий бізнес становить → основу соціально-економічного розвитку ЄС, → де налічується понад 20 млн підприємств, → працює близько 70% зайнятого населення, → яке створює більше половини доданої вартості й загального обігу. 2. РОЛЬ МАЛОГО БІЗНЕСУ У ФОРМУВАННІ ПРОПОЗИЦІЇ ОДЯГУ НА НАЦІОНАЛЬНОМУ РИНКУ. 

Номер слайду 15

*Малий бізнес сприяє → становленню конкурентних відносин, → здатен швидко реагувати на тенденції ринку, → розробляти нові товари для задоволення потреб споживачів, → створювати нові робочі місця → й поглинати надлишкову робочу силу під час циклічних змін в економіці.

Номер слайду 16

*Найбільша питома вага малого бізнесу на світовому рівні припадає на → сільське господарство, → торгівлю, → сферу послуг, → будівництво, → легку та харчову промисловість.

Номер слайду 17

*Роль українського малого бізнесу у формуванні пропозиції одягу на національному ринку → щороку зростає. *Це не тільки малі підприємства та роздрібні торговці, → які доправляють готову продукцію українського виробника до споживача, → але й самі невеликі підприємства, → які шиють і ремонтують одяг, виробляють панчохи й шкарпетки, трикотажні та інші вироби.

Номер слайду 18

*Такі підприємства є майже в кожному великому й середньому місті, → але тільки 20—30% одягу вітчизняного виробництва залишається в Україні, → решта йде за кордон (як замовлення відомих світових торгових марок, так і на експорт).

Номер слайду 19

*Прикладами виробництва брендового одягу в Україні можуть бути невеликі компанії →«Kozzachkaby. Anya. Ko» (Житомир), → дизайн-студія «Svitlo» (Київ), →«Timeof. Style» (Харків).

Номер слайду 20

*Якісний чоловічий одяг виробляє «ВЕЛС Україна» (Миргород), → дитячий — фабрика «Бембі» (Хмельницький),→ трикотаж — фабрика «Коста» (Горішні Плавні).

Номер слайду 21

Зараз в Україні легка промисловість працює з використанням давальницької сировини. Значну роль на національному ринку одягу відіграє малий бізнес. Особливостями сучасного ринку продуктів харчування в Україні є панування на ньому монополістів і посередників, інфляційне підвищення цін. Найбільшими імпортерами готової продукції легкої та харчової промисловості України є країни ЄС, Африки та Азії. Проте у структурі експорту готова продукція становить меншу частку порівняно із сировиною. ВИСНОВКИ

pptx
Пов’язані теми
Географія, 11 клас, Презентації
Додано
3 квітня
Переглядів
631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку