ІІ. Актуалізація знань і вмінь 2.1. Фронтальне опитування(робота з додекаедром)-по черзі кожна група кидає додекаедр і відповідає на запитання ,яке випадає;-якщо відповідає правильно зараховується 1 бал;-якщо ні хід переходить до іншої групи;-випадає повторно питання група ще раз кидає (по 3 ходи).
2.3. З історії функцій: Саме поняття “функція” (від латинського functio - вчинення, виконання) було вперше вжито німецьким математиком Лейбніцем в 1673р. Лейбніц ввів також терміни “змінна” і “константа”. У 18-му столітті з'являється новий погляд на функцію як на формулу, яка б пов'язала одну змінну з іншою. Підхід до такого визначення вперше зробив швейцарський математик Г. Лейбніц
По черзі потрібно кожному члену групи кидати кубик з написами «правда» і «дія». Якщо випадає на кубику «Дія»,то треба витягнути завдання із кишеньки «Дія» і виконати його… Правильна відповідь зі кишені «Правда» оцінюється в 1 бал із «Дії» - 4 бали.3.2. Математична гра «Правда чи дія»