МЕТА: - удосконалити вміння будувати та читати графіки лінійної функції; - застосовувати знання про властивості функції y=kx + b до розв’язання вправ; - розвивати математичне мислення, уяву; - виховувати уважність, охайність запису та побудов графіків...
Номер слайду 3
І. Організаційний момент. Китайська мудрість говорить: « Покажи мені – і я запам’ятаю, дай мені діяти самому – і я навчусь…» . Тож дійте, думайте, питайте, пропонуйте – бо тільки таким шляхом ми зможемо пізнати істину
Номер слайду 4
ІІ. Актуалізація знань і вмінь 2.1. Фронтальне опитування(робота з додекаедром)-по черзі кожна група кидає додекаедр і відповідає на запитання ,яке випадає;-якщо відповідає правильно зараховується 1 бал;-якщо ні хід переходить до іншої групи;-випадає повторно питання група ще раз кидає (по 3 ходи).
Номер слайду 5
.2.2. Інтерактивні вправи ( робота з QR-кодами):2.1. Кросворд 2.2. Знайди пару
Номер слайду 6
2.3. З історії функцій: Саме поняття “функція” (від латинського functio - вчинення, виконання) було вперше вжито німецьким математиком Лейбніцем в 1673р. Лейбніц ввів також терміни “змінна” і “константа”. У 18-му столітті з'являється новий погляд на функцію як на формулу, яка б пов'язала одну змінну з іншою. Підхід до такого визначення вперше зробив швейцарський математик Г. Лейбніц
Номер слайду 7
Сучасне поняття функції з довільними областями означення і значень сформувалося після робіт творця теорії множин Г. Кантора (1845—1918)
Номер слайду 8
ІІІ. Удосконалення вмінь і навичок. Робота з лепбуком «Лінійна функція»: Тема «Лінійне рівняння ,її графік і властивості»
Номер слайду 9
Продовжуємо працювати з лепбуком. 3.1. Завдання на картках: Кожен учасник групи витягує з кишеньки «завдання на картках» по одному листочку і на ньому заповнює пусті клітинки і будує графік по цих точках.
Номер слайду 10
По черзі потрібно кожному члену групи кидати кубик з написами «правда» і «дія». Якщо випадає на кубику «Дія»,то треба витягнути завдання із кишеньки «Дія» і виконати його… Правильна відповідь зі кишені «Правда» оцінюється в 1 бал із «Дії» - 4 бали.3.2. Математична гра «Правда чи дія»
Номер слайду 11
ІУ. Підсумок уроку4.1. Інтерактивне завдання у wordwall «Лінійна функція»Gameshow qusz4.2. Гра «Перший мільйон» з теми «Лінійна функція» learnsngapps
Номер слайду 12
. У. Рефлексія. Весна - пробудження природи, Немає кращої нагоди. Щоб нову справу розпочати Бажання треба тільки мати. Успішним будь у школі ти,І досягай завжди мети. Несе хай успіх кожна днина,Пишається тобою наша Україна!