Лінійні рівняння з однією змінною. Розробила учитель математики: Н. М. Лугових
Номер слайду 2
Предмет математики такий серйозний,що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим. Б. Паскаль
Номер слайду 3
Мета уроку: Допомогти учням узагальнити й сисиематизувати знання про лінійні рівняння; активізувати взаємодію між учнями, актуалізувати їх досвід. Сприяти розвивитку логічного мислення, уваги, пам’яті, уміння узагальнювати й робити висновки, аргументувати свою думку. Сприяти вихованню вміння працювати в групах, виховувати наполегливість і самостійність, толерантність; посилити міжпредметні зв’язки.
Номер слайду 4
Заголовок. Подорож до семичудес. України
Номер слайду 5
21 серпня 2007 визначено7 чудес України
Номер слайду 6
Говерла - найвища гора та найвища точка на території України. Висота гори складає 2061 м над рівнем моря.1. Що називається рівнянням?2. Що називається коренем рівняння з однією змінною?3. Що означає розв’язати рівняння ?4. Які два рівняння називаються рівносильними? 5. Яке рівняння називається лінійним з однією змінною?6. Скільки коренів може мати лінійне рівняння?7. Від чого залежить кількість коренів рівняння?8. Наведіть приклади лінійного рівняння, що: а) має один корінь;б) не має коренів;в) має безліч коренів;
Номер слайду 7
КиЇво-Печерська лавра. Свя́то-Успе́нська Ки́їво-Пече́рська ла́вра — один з перших за часом заснування монастирів Київської Русі. Печерський монастир було засновано в 1051 році при Ярославі Мудрому монахом Антонієм, родом з Любеча, і його ученем Феодосієм.
Номер слайду 8
7 чудес України №1 Знайдіть корені рівняння: а) б) №2 Розв’яжіть рівняння відносно х: а) 7х+m=2х+m; б) 3х+b=9b-х.
Відповіді1) х = 21 - С 2) х = 18 - О 3) х = 24 - Ф 4) х = 12 - І 5) х = 32 - Я
Номер слайду 13
Софія Київська. Найвеличнішою спорудою Національного заповідника „Софія Київська” є Софійський собор – всесвітньо відома пам’ятка архітектури і монументального живопису ХІ ст. У 1990 р. собор разом ансамблем монастирських споруд на його подвір’ї занесено до Списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.
Номер слайду 14
Денро-парк Софіївка. Парк «Софіївка» заснований у 1796 році власником міста Умані, магнатом Станіславом Щенсним Потоцьким та названий на честь його дружини Софії Вітт-Потоцької. Автором проекту і керівником будівництва парку було призначено військового інженера Людвіга Метцеля. Парк будувався упродовж шести років, і був подарований чоловіком Софії Вітт-Потоцької у день її іменин.
Кам’янець - Подільська фортеця. До складу Кам’янецької фортеці входять 11 башт, кожна з яких має свою назву й історію. Так, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, надіслані Папою Римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений український народний герой Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця завглибшки 40 м .
Номер слайду 17
Хотинська фортеця. Хотинська фортеця, одна із наймальовничіших і найвеличніших середньовічних фортець в Україні, є також і одним із семи див країни. Знаходиться вона в місті Хотин Чернівецької області .
Номер слайду 18
№4 Розв’язати рівняння: 1) |7х-5(х+4)+15|=19; 2) 2(3х-1)-х=3х+3. №5 При якому значенні параметра а, корінь рівняння 3х + а=2(х-1)+6 дорівнює -1?
Номер слайду 19
Острів Хортиця. Найбільший острів на Дніпрі (довжина 12км, ширина, в середньому, 2,5 км, загальна площа – 2360 га) Саме на Хортиці Богдан Хмельницький отримав підтримку реєстрових козаків у часи Визвольної війни у 1648–1654 рр.
Номер слайду 20
Херсонес Таврійський. Херсонес Таврійський – таку назву носило місто, засноване давньогрецькими колоністами у V сторіччі до н.е. на південному заході Кримського півострова. Слово „Херсонес” зазвичай перекладають з грецької як „півострів”.
Номер слайду 21
Домашнє завдання№1. Знайдіть корені рівняння:1) |3х+2|= 7);2) 4(х-2)+3х=5(х-1)+1. №2. Складіть лінійне рівняння: 1) яке б мало коренем будь-яке число;2) яке б не мало коренів. №3. Розв'яжіть рівняння: 5а+2х=ах+3.
Номер слайду 22
Рефлексія1. Сьогодні на уроці я...2. Сьогодні на уроці найскладнішим було...3. Щоб добре впоратися з контрольною роботою, я маю звернути увагу на...