Мета уроку: - дати характеристику галузі пояснити чинники розміщення різних типів підприємств, ознайомити з основними проблемами галузі; формувати вміння визначати шляхи вирішення проблем, обґрунтовувати необхідність раціонального використання лісових ресурсів; - розвивати логічне мислення; удосконалювати навички роботи з картами ; виховувати екологічну культуру учнів (раціональне збереження природних ресурсів тощо); сприяти розвитку економічному вихованню, творчому підходу до розв’язання завдань.
Вправа «Міцне дерево» Щоб протистояти неприємностям треба бути сильними. Насправді не кожен може похвалитися, що він сильний, але це можна уявити й відчути тілом. Спочатку треба похитатися з носків на п’ятки, відчути напруженість м’язів ніг. Потім слід постояти та відчути напруженість м’язів живота та грудей. Тож на уроці намагайтеся почуватися міцним деревом, коріння якого міцно занурене в землю (тобто наші знання). Деревом, яке здатне витримати будь - яку негоду.
Лісопромисловий комплекс - це сукупність галузей і виробництв, підприємства яких здійснюють заготівлю деревини, її комплексну обробку і переробку. Передумовою розвитку галузі є деревина, ліс. Шепоче ліс, неначе кличе Заглянути у майбуття. Він прямо дивиться в людське обличчя, Щоб ми збагнули: Ліс для нас - життя!
Проблеми і перспективи розвитку: - необхідність модернізації і технічного переоснащення галузі; - збільшення частки виробництва для внутрішнього ринку; - розширення асортименту продукції та підвищення її якості для збільшення експорту і валютних надходжень; - контроль за лісозаготівлею, особливо у Карпатському регіоні; - раціональне і комплексне використання лісових ресурсів; - впровадження безвідходних виробництв.