Презентація "М. Монтессорі - біографія та опис її технології"

Про матеріал
Метод, розроблений Монтессорі, не тільки зберігає свою актуальність у всьому світі, але й повністю адекватний основній меті сучасної дошкільної освіти, спрямованої на саморозвиток і самовизначення дітей. 2. Система дидактичних матеріалів, використовуваних у межах цього методу, сприяє створенню сприятливого розвивального середовища і творчому розвитку суб'єктів освіти. 3. Система допомагає в повній мірі індивідуалізувати процес розвитку, навчання і виховання, отже, зробити його безболісним для становлення особистості дитини.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Марія Монтессорі – віхи біографії. Розвиток педагогічної технології «Будинок вільної дитини» Виконала: Фесенко Валентина Валеріївна вчитель-логопед Глобинського ліцею № 1 ім. В. Є. Курченка 2022 р.

Номер слайду 2

План 1. Життєвий шлях М. Монтессорі 2. Технологія «Будинок вільної дитини» 3. Завдання та принципи педагогічної технології 4. Концептуальні положення методики Монтессорі 5. Недоліки технології «Будинок вільної дитини» 6. Приклади впровадження технології в Україні

Номер слайду 3

1. Життєвий шлях М. Монтессорі

Номер слайду 4

1. Життєвий шлях М. Монтессорі

Номер слайду 5

2. Технологія «Будинок вільної дитини» Система Марії Монтессорі уже давно користується світовим визнанням і широко використовується багатьма країнами. Педагогіка Монтессорі – кращий приклад ефективної практичної реалізації ідей вільного виховання.

Номер слайду 6

2. Технологія «Будинок вільної дитини» Основною відмінністю методу Монтессорі від традиційних дитячих садів є ставлення до дитини, як до унікальної, неповторної особистості, зі своїм власним планом розвитку, своїми власними способами і термінами освоєння навколишнього світу.

Номер слайду 7

3. Завдання та принципи педагогічної технології

Номер слайду 8

3. Завдання та принципи педагогічної технології

Номер слайду 9

4. Концептуальні положення методики Монтессорі Методика Монтессорі є моделлю особистісно орієнтованого підходу до навчання і виховання. В її основі лежить ідея про те, що кожна дитина, з її можливостями, потребами, системою стосунків проходить свій індивідуальний шлях розвитку. Три провідних положення характеризують сутність педагогічної теорії М. Монтессорі: виховання повинно бути вільним; виховання повинно бути індивідуальним; виховання повинно спиратися на дані спостережень за дитиною.

Номер слайду 10

4. Концептуальні положення методики Монтессорі Феномен педагогіки Марії Монтессорі полягає в її вірі у природу дитини в її прагненні виключити будь-який авторитарний тиск на людину, котра формується, в її орієнтації на ідеал вільної, самостійної, активної особистості.

Номер слайду 11

5. Недоліки технології «Будинок вільної дитини»  Одним з недоліків системи Монтессорі є переважно розвиток аналітичних здібностей, логіки, дрібної моторики, відсутній розвиток творчого сприйняття світу дитиною. Система Монтессорі не передбачає розвиток дитячої художньої творчості, вважаючи його відхиленням в розвитку дитини та доглядом його від існуючих проблем в вигаданий

Номер слайду 12

5. Недоліки технології «Будинок вільної дитини» Непроста ситуація складається і з читанням. Монтессорі-педагогіка, безпосередньо і не заперечує художню літературу для дітей. Але вміти жваво складати букви в слова і бути читачем - це аж ніяк не одне і теж. Відсутність в системі виховання книг-казок, віршів, ігор драматизацій, театралізоване, політ фантазії. В результаті, дитина при всьому своєму розумі ризикує вирости емоційно нерозвиненим.

Номер слайду 13

6. Приклади впровадження технології в Україні Сьогодні класична система Монтессорі майже не використовується в первинному вигляді. Фахівці працюють над впровадженням додаткових робочих зон, шукають і знаходять інші підходи до дітей, щоб допомогти їм стати повноцінними і успішними особистостями.

Номер слайду 14

6. Приклади впровадження технології в Україні Приватна школа «Гармонія» м. Хмельницьк Школа Монтессорі м. Київ Дитячий садочок Монтессорі м. Київ Міжнародна Школа Мистецтва «Монтессорі Центр» м. Київ Монтессорі школа «Секрети дитинства»

Номер слайду 15

Висновки 1. Метод, розроблений Монтессорі, не тільки зберігає свою актуальність у всьому світі, але й повністю адекватний основній меті сучасної дошкільної освіти, спрямованої на саморозвиток і самовизначення дітей. 2. Система дидактичних матеріалів, використовуваних у межах цього методу, сприяє створенню сприятливого розвивального середовища і творчому розвитку суб'єктів освіти. 3. Система допомагає в повній мірі індивідуалізувати процес розвитку, навчання і виховання, отже, зробити його безболісним для становлення особистості дитини. 4. Різноманіття дидактичних матеріалів сприяє розвитку в дітей пізнавальних здібностей, підвищує їхню пізнавальну активність, а це є одним із важливих умов успішного навчання. 5. Створення атмосфери довіри, поваги до особистості дитини є основною вимогою до роботи педагога в групі. Подібна атмосфера допомагає дитині стрімко просуватися в своєму розвитку як повноцінної, активної, самодіяльної особистості. Отже, метод Монтессорі відповідає всім вимогам гуманної педагогіки, згідно з ідеями якої в центрі процесу дошкільної освіти знаходиться особистість неповторної, безпосередньої, несхожої на інших дитини.

Номер слайду 16

Використані джерела 1. Системні інноваційні педагогічні технології [електронний ресурс]. – Режим доступу : https://studfile.net/preview/2041279/page:9/#21 2. Біография Марії Монтессорі [електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.montessori-firststeps.com.ua/biografiya-m-montessori/ 3. Технологія саморозвитку Монтессорі [електронний ресурс]. – Режим доступу : https://svitppt.com.ua/pedagogika/tehnologiya-samorozvitku-marii-montessori.html

Номер слайду 17

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

ppt
Пов’язані теми
Логопедія, Презентації
Інкл
Додано
13 жовтня
Переглядів
247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку