Презентація "Маркетингова комунікаційна політика"

Про матеріал
Візуальне супроводження з предмету Економіка до теми: "Маркетингова комунікаційна політика"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ

Номер слайду 2

Вид заняття: Лекція з елементами проблемного навчання. Мета заняття: засвоїти знання щодо системи, методів та алгоритмів маркетингових комунікацій, опанувати досвід товаропросування, відпрацювати практичні навички на прикладі конкретних маркетингових ситуацій (кейсів)

Номер слайду 3

1. Сутність маркетингової політики комунікацій.2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій. Література: Закон України «Про рекламу» від 03.07.1996 р. № 270/966-ВР, р. І ст. 1, р. ІІ ст. 8, 13-18. Балабанова Л. В. Маркетинг: Підручник. – 2-ге вид., перероб. І доп. – К.: Знання-Прес, 2004. – ч. 3,р. 11, с. 413-451. Петруня Ю.Є. Маркетинг: Навч. посіб. – К.: Знання, 2007. – р. 8, с. 219-233, р. 9, с. 241-251. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 1998 р. – р.7, с. 310-341. План заняття

Номер слайду 4

Маркетингова політика комунікацій - це комплекс заходів, яким користується підприємство для інформування, переконання чи нагадування споживачам про свої товари чи послуги. Комплекс маркетингових комунікацій — система заходів інформаційної діяльності, спрямована на те, щоб переконати споживача шукати і купувати продукцію фірми та стимулювати його купівельну активність.

Номер слайду 5

Комунікаційний-MIX

Номер слайду 6

Процес маркетингових комунікацій

Номер слайду 7

Канали комунікації — засоби поширення інформації, конкретні носії реклами, які об´єднують всіх учасників процесу комунікації та виконують функції:інформуванняпереконаннянагадування споживачам про її товарпідтримку його збутустворення позитивного іміджу фірми

Номер слайду 8

Охарактеризуйте елементи процесу маркетингових комунікацій у їх логічній послідовності

Номер слайду 9

Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій

Номер слайду 10

Визначення завдань комплексу маркетинових комунікацій. Такими завданнями можуть бути: привернення уваги споживачів, формування їхніх знань про товари чи послуги підприємства, переконань щодо цінності таких товарів. Для визначення завдань маркетингової комунікації потрібно:дослідження ринкузнання стратегій збутудослідження товарудослідження каналів маркетингової комунікаціїдослідження системи розподілу

Номер слайду 11

Визначення цільової аудиторії та отримання бажаної зворотньої реакціїЦільова аудиторія комплексу маркетингових комунікацій підприємства - це нинішні та потенційні покупці його товару чи послуги, тобто ті особи, які користуватимуться ними чи впливатимуть на прийняття рішень щодо їх придбання. Основні проблеми:що саме сказати?як саме це сказати?коли і скільки раз сказати?

Номер слайду 12

Вибір форми звернення та засобів поширення інформації{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Засоби Переваги. Недоліки. Реклама. Охоплення великих кількостей споживачів. Здатність до формування споживчої поведінки, Полегшення процесу продажу. Досить висока вартість. Брак гнучкості, трудності організації зворотного зв’язку. Обмежена можливість укладення угод. Особистий продаж. Переконливий характер. Висока інформативність. Можливість укладен­ня угод. Тривалість контактів. Висока вартість. Пропаганда. Довірчий характер. Висока інформативність споживачів. Складність налагодження контактів із ЗМІ. Низький рівень контролю за публікаціями. Стимулювання продажу. Ефективний засіб швидкої зміни поведінки споживачів. Гнуч­кість, тривалість, інформативність. Легко дублюється конкурентами. Досягається лише короткостроковий ефект. Може погіршити імідж торгової марки. Досить значна вартість. Прямий маркетингІндивідуалізація зв’язків зі споживачем. Вимірю­ваність результатів. Тривалість контактів. Низька ймовірність отри­мання вірогідних відповідей від споживачів.

Номер слайду 13

Фактори вибору засобів поширення інформаціїНа яку групу споживачів спрямовано маркетингову комунікацію. Етап життєвого циклу продукціїХарактеристика продукту. Стратегія каналу розподілу. Географічне розміщення (концентрація) споживачів Процес прийняття рішень про купівлю

Номер слайду 14

Формування бюджету{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ з/п. Неаналітичні методи. Аналітичні методи1 Залишковий метод. Метод визначення бюджету „виходячи з цілей і завдань"2 Метод приросту. Метод визначення бюджету на основі планування витрат3 Метод паритету з конкурентами4 Метод процента від обсягу продажів

Номер слайду 15

Формування каналів зворотнього зв’язку. Мета етапу - організація надходження інформації про міру досягнення комплексом належних цілей, виконання завдань комунікації. Така інформація уможливлює своєчасне внесення відповідних корективів, що підвищує ефективність комплексу маркетингових комунікацій підприємства.

Номер слайду 16

Назвіть основні етапи алгоритму формування комплексу маркетингових комунікацій у їх логічній послідовності

Номер слайду 17

Охарактеризуйте переваги та недоліки засобів впливу маркетингових комунікацій{616 DA210-FB5 B-4158-B5 E0-FEB733 F419 BA}Засоби Переваги. Недоліки. Реклама. Особистий продаж. Пропаганда. Стимулювання продажу. Прямий маркетинг

Номер слайду 18

Виробник фотореактивів. Виробник фото­товарів масового користування. Роздрібна точка 3 Роздрібна точка 1 Роздрібна точка 2 Банк Страхова компанія. Ринковий сегмент 1 Ринковий сегмент 2 Ринковий сегмент 3 Газета Газета Рекламне агентство Телебачення Розгляд проблемної ситуації

Номер слайду 19

Виробник фотореактивів. Виробник фото­товарів масового користування. Роздрібна точка 3 Роздрібна точка 1 Роздрібна точка 2 Банк Страхова компанія. Ринковий сегмент 1 Ринковий сегмент 2 Ринковий сегмент 3 Газета Газета Рекламне агентство Телебачення Комунікативний зв’язок

Номер слайду 20

Домашнє завдання. Скласти опорний конспект: Тема: Маркетингова політика комунікацій. Стимулювання збуту: сутність та особливості. Пропаганда як складова частина формування громадської думки. Рекомендована література:1. Балабанова Л. В. Маркетинг: Підручник. – 2-ге вид., перероб. І доп. – К.: Знання-Прес, 2004. – ч. 3,р. 11, с. 451-456.2. Петруня Ю.Є. Маркетинг: Навч. посіб. – К.: Знання, 2007. – р. 9, с. 251-259.3. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 1998 р. – р.7, с. 310-341. 2. Підготувати письмові відповіді на запитання маркетингової ситуації (компанія Benetton).

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

pptx
Додано
25 листопада 2020
Переглядів
4291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку