КПНЗ "СЮН Тернівського району" КМР гурток "Відповідальне споживання" керівник Ханченко Д.О.
Маркування товару — це інформація основних відомостей про товар для споживачів, нанесена на упаковку товару у вигляді тексту, умовного позначення, малюнку, штрихкоду.
ВІДПОВІДНО ДО СТ. 15 ПРАВО СПОЖИВАЧА НА ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПРОДУКЦІЮ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ»:
КОМПЕТЕНТНОГО ВИБОРУ. ІНФОРМАЦІЯ ПОВИННА БУТИ НАДАНА СПОЖИВАЧЕВІ ДО ПРИДБАННЯ НИМ ТОВАРУ ЧИ ЗАМОВЛЕННЯ РОБОТИ (ПОСЛУГИ).
Інформація про продукцію не вважається рекламою.
назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються; дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання; відомості про вміст шкідливих для здоров’я речовин,
ІНФОРМАЦІЯякі встановлені нормативно-правовими актами, тазастереження щодо застосування окремої продукції,
ПРОякщо такі застереження встановлені нормативноПРОДУКЦІЮправовими актами;
ПОВИННА позначку про наявність у складі продукції генетичномодифікованих організмів;
МІСТИТИ: дані про ціну (тариф), умови та правила придбання
продукції;
дату виготовлення та відомості про умови зберігання;
дату виготовлення; відомості про умови зберігання; гарантійні зобов’язання виробника (виконавця);
ІНФОРМАЦІЯ правила та умови ефективного і безпечного
ПРОвикористання продукції;
ПРОДУКЦІЮ строк придатності (строк служби) товару (наслідківроботи), відомості про необхідні дії споживача після
ПОВИННАїх закінчення, а також про можливі наслідки в разіневиконання цих дій;
МІСТИТИ: найменування та місцезнаходження виробника
(виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.
Інформація, доводиться до відома споживачів виробником
(виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на
етикетці, а також у маркуванні
чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятим для
окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування.
Інформація про продукцію може бути розміщена у місцях,
де вона реалізується, а також за згодою споживача доводитися до нього за допомогою засобів дистанційного зв’язку.
Ідентифікаційний номер призначеного органу з оцінки відповідності наноситься таким органом або за його вказівкою виробником чи уповноваженим представником.”
Отже, інформація на упаковці товару має задовольнити споживача та відповідати законодавчим нормам України.