Мета: розширити та поглибити здобуті знання на уроках математики; розвивати логічне мислення, інтереси до математики, її історії вчити правильно висловлювати, відстоювати свою точку зору; виховувати цілеспрямованість.
Мета: розширити та поглибити здобуті знання на уроках математики; розвивати логічне мислення, інтереси до математики, її історії вчити правильно висловлювати, відстоювати свою точку зору; виховувати цілеспрямованість.
Номер слайду 3
Математична вікторинаІ конкурс: Розминка
Номер слайду 4
Які числа називають простими? 2. Як називаються прямі на площині, що не перетинаються?3. Кут, менший від 900, називають… Запитання для першої команди
Номер слайду 5
4. Як називається чотирикутник, у якого всі сторони паралельні? 5. Число, при додаванні до якого сума не змінюється? 6. Як називається частина прямої, що має початок і не має кінця?
Номер слайду 6
7. Як називається відрізок, що сполучає вершину трикутника з серединою протилежної його сторін? 8. Як називається кут, що дорівнює 900? 9. Як називається трикутник, який має 900?
Номер слайду 7
Запитання для другої команди. Які числа називаються складними? 2. Як називається кут, більший за 900? 3. Як називається чотирикутник, в якого тільки дві сторони паралельні?
Номер слайду 8
4. Число, при множені на яке добуток не змінюється ? 5. Як називається прямі, що перетинаються під прямим кутом? 6. Як називається частина прямої ,яка складається з усіх точок площини ,що лежать між двома даними її точками ?
Номер слайду 9
7. Як називаються перпендикуляр, проведений з вершини трикутника до прямої, що містить протилежну сторону? 8. Як називається кут, що дорівнює 180 ? 9. Як називається трикутник ,у якого дві сторони рівні?
Номер слайду 10
Математична вікторинаІІ конкурс: Роздуми
Номер слайду 11
1. Вона така маленька ,але дуже потрібна, важлива . В геометрії без неї не можливо . Роздуми для першої команди2. Вона трапляється не тільки в геометрії, а й у всіх точних науках.3. В азбуці Морзе її використовують для передачі повідомлення.
Номер слайду 12
Він буває великим і маленьким, різних розмірів і об’ємів . Він є повсюди.. Роздуми для другої команди2. Він … як сік Джафа ,як пачка печива . Морозиво таким також буває3. Майже всі приміщення мають його форму . І зараз ми в приміщені також форми.
Номер слайду 13
Математична вікторинаІІІ конкурс: Брейн-ринг
Номер слайду 14
Яка теорема в давнину називалась «магістр математики»? 2. Якщо квадрат і ромб мають рівні сторони, то площа якої фігури більша? 3. Вітрина, актриса, тритон. Яке число об’єднує всі ці слова? 4. Що більше cos 400 чи sin 500?
Номер слайду 15
5. Хто сказав «Математику вже тому вчити треба, що вона розум до ладу приводить»? 6. Як знайти центр кола, користуючись тільки косинцем? 7. Що означає слово «геометрія»?
Номер слайду 16
8. Кому належать слова: «Математика – це політ»? 9. Який визначний твір давньогрецької математики лежить в основі підручника геометрії для середньої школи в усіх країнах світу? Хто його автор? 10. Для перевірки того, що викроєна деталь має форму квадрата, кравчиня перетинає її по кожній з діагоналей і переконується, що краї збігаються. Чи достатньо такої перевірки?
Обчислити15,15+19,1 2,5*4+135,23 Математична вікторина. Завдання для першої команди
Номер слайду 20
Обчислити9,16+6,15 124,43 + 0,25*4 Математична вікторина. Завдання для другої команди
Номер слайду 21
Математична вікторина. VІ конкурс: Хто швидше?
Номер слайду 22
Чому дорівнює 2-2 ? 2. Чому дорівнює (-18)0 ? 3. Чому дорівнює (-1)32 ? 4. Якщо х2 =1, то х = …
Номер слайду 23
5. Графіком функції у = х2 є… 6. Графіком функції у = симетричний відносно …. 7. cos𝜋2−𝛾=… 8. sin𝜋2+𝛾=…
Номер слайду 24
9. Чому дорівнює sin2𝛾 10. Хто з учених математиків у дуже молодому віці (20 років) загинув на дуелі? 11. Хто з великих математиків брав участь у кулачному бою на олімпіаді, яка проходила у 548 році до н.е.? 12. На перетині яких ліній лежить центр кола, вписаного в трикутник?
Номер слайду 25
13. На перетині яких ліній лежить центр кола, описаного навколо трикутника? 14. Чому дорівнює сума кутів рівнобедреного трикутника? 15. Тригонометрія – це вчення про (тригонометричні функції)
Номер слайду 26
16. Що означає розв’язати рівняння? 17. Які рівняння мають однакові розв’язки? 18. Назвіть три основні фігури геометрії.