Презентація "Математичні мантри"

Про матеріал

Питання «як добре вчитися в школі» актуальне у всі часи. Воно хвилює і більшість школярів, і зацікавлених батьків , і небайдужих вчителів. Нажаль з року в рік ми все більше спостерігаємо не досить приємний факт: бажання вчитися у дітей все меншає.

Відомо, щоб знання стали надбанням особистості, потрібно не тільки сприйняти, осмислити відповідну інформацію, а й заучити та запам'ятати деякі поняття.

Як навчити учня вчити математичні означення, правила, формулювання? Наводяться зразки лаконічних фраз, заучування яких допоможе вчителю вчити, а учню - вивчати математичні твердження, які допомагатимуть при виконанні практичних завдань. Їх я ще називаю "математичні заповіді" (речення, що часто доводиться повторювати як молодшим, так і старшим школярам). Власні педагогічні секрети і хитрощі є дуже ефективними та результативними в процесі вивчення математики, про що свідчить багаторічний вчительський досвід!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математичні «мантри» Сімейко Алла Іванівна Вчитель математики та економіки гімназії нових технологій навчання Кіровоградської міської ради Кіровоградської обл.

Номер слайду 2

Завдання школи: математичний розвиток учнів   Завдання вчителя : залучити їх до самого процесу пізнання

Номер слайду 3

«Навчити математиці неможливо. Навчитися – можна». Як добре вчитися? Учень Три категорії Нелегка праця Бажання вчитися все меншає Потребує підтримки Вчитель Не вибирає учня Переконати в необхідності щоденної наполегливої праці Помічник, провідник Постійний творчий пошук

Номер слайду 4

«Порожня голова не думає!» народна приказка Математика строга, але красива і глибока, як чиста криниця. Математика любить точність і однозначність. Для цього існують означення («цеглинки») і правила («цементний розчин»)

Номер слайду 5

Означення Означення дають точний опис предмета, поняття чи явища. Вони дають відповідь на питання: «Що це?» Їх знання повинно бути чітким, але не дослівним Трактування не може бути довільним: «ключові» слова («якірці») ! «Пропорція – це рівність двох відношень».

Номер слайду 6

Як же навчити дитину вчити визначення?

Номер слайду 7

Значення всіх слів означення мають бути зрозумілі Розбити означення на частини, прояснити зміст кожної з них, виділити незрозумілі слова і знайти їх значення.

Номер слайду 8

Правила Правила показують шлях розв’язання задачі. Вони дають відповідь на питання: «Що робити?» Інакше кажучи, дають алгоритм дії. «Щоб додати два дроби з різними знаменниками, треба звести їх до спільного знаменника, додати чисельники, а знаменник залишити спільним». 1.Дріб 2.Знаменник 3.Спільний знаменник 4.Чисельник 5.Додавання

Номер слайду 9

«Щоб додати два дроби з різними знаменниками, треба звести їх до спільного знаменника, додати чисельники, а знаменник залишити спільним». 1.Дріб 2.Знаменник 3.Спільний знаменник 4.Чисельник 5.Додавання

Номер слайду 10

Як вчити правила? Правила – «інструкції» «Щоб додати два числа з різними знаками, треба від більшого модуля відняти менший і поставити знак числа з більшим модулем». Інструкція: Додати Числа з різними знаками Модулі відняти 4. Поставити знак «переможця»

Номер слайду 11

«Мантри» «Математичні заповіді» «Маслом кашу не зіпсуєш!» Ефективний учитель тільки те й робить, що повторює, додаючи щоразу невелику дещицю нових знань. 1. «Реклама» 2. «Правило імені …» 3. «Вірю – не вірю!» і т.і.

Номер слайду 12

1 «ховається» (не пишеться) 1. В знаменнику дробу. 2. В показнику степеня. 3.При множенні його «з`їдають» !

Номер слайду 13

Скорочення дробів! Скорочувати можна тільки на множники в останній дії !!!

Номер слайду 14

Дріб повинен бути правильним і нескоротним !!!

Номер слайду 15

Інструкція «Запис одночлена в стандартному вигляді» 1. Обчислити добуток всіх числових множників (коефіцієнт) одночлена і записати його на першому місці. 2. Визначити, які змінні входять в одночлен, і записати їх в алфавітному порядку. 3. Знайти і записати степені змінних.

Номер слайду 16

Інструкція «Додавання від`ємних чисел» Щоб додати від`ємні числа, треба: Перед результатом поставити знак «-». 2. Модулі додати (дружать).

Номер слайду 17

Правило «коми» при додаванні і відніманні десяткових дробів: «Кома під комами»

Номер слайду 18

Правила «коми» при діленні десяткових дробів: 1.Дільник повинен бути натуральним числом! 2. Якщо ділене менше за дільник, то в частку ставимо «Нуль цілих» 3. Якщо ділене більше за дільник, то перед тим, як знести «Кляту десяту», в частку ставимо «кому».

Номер слайду 19

Інструкція «Множення звичайних дробів» 1. «Фіксуємо» множення під спільною рискою. 2. Якщо можна – скоротити!!! 3. Перемножити в Ч і З.

ppt
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
27 березня 2018
Переглядів
1094
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку