Урок математики у п’ятому класі на тему: "Трикутник та його види"

Про матеріал

Розробка уроку з математики по темі "Трикутники та його види"

Очікувані результати:

-учні пояснюють, що таке трикутник;

-учні розпізнають трикутники;

-учні класифікують трикутники за кількістю рівних сторін, за видом їх кутів.


Перегляд файлу

 

 

Трикутники, та їх види.

 

Математика 5 клас

 

http://mashintop.ru/uploads/attachments/zdd/2015-02-17/123816097/small/5_19_1.gif

 

 

                                                                     Результат пошуку зображень за запитом "трикутники і дорожній знак"

 

Тема. Трикутник, та його види

Очікувані результати:

-учні пояснюють, що таке трикутник;

-учні розпізнають трикутники;

-учні класифікують трикутники за кількістю рівних сторін, за видом їх кутів;

-учні звернуть увагу на трикутники, які спостерігають у повсякденному житті.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: лінійка, косинець, моделі (шарнірні) трикутника, чотирикутника, конверти з трикутниками

(конверт №1 види трикутників за кількістю рівних сторін, конверт №2 за видом кутів)

Хід уроку

І Організаційний момент

ІІ Актуалізація опорних знань

Усні вправи

1 Яка фігура зайва?

 

2 Показати гострі, прямі, тупі, розгорнуті кути(на дошці малюнки).

ІІІ Оголошення теми, мети,завдань уроку. Мотивація навчання.

Учні вдома складали слова із букв слова «трикутник». Переможці із найбільшою кількістю слів стають командирами груп.

На дошці розвішені малюнки предметів, які містять трикутники.

Запитання. Подивіться на малюнки. Чи бачите на них трикутники? Чому трикутникам така увага?

  • ЦЕ замкнена плоска фігура, з найменшою кількістю сторін, будь який багатокутник можна розділити на трикутники.
  • У будівництві трикутні конструкції міцні.(Показати на шарнірних моделях трикутника і чотирикутника)

ІV  Сприйняття і засвоєння навчального матеріалу.

Робота у парах

Кожна парта отримує конверт №1

Учні виміряють сторони трикутників роблять висновки. За підручником читаємо визначення рівнобедреного, рівностороннього , різностороннього трикутника.

Розв’язування вправи № 350

Кожна парта отримує конверт №2

Учні за допомогою косинця досліджують кути кожного трикутника. Роблять висновки, за підручником читаємо визначення гострокутного, тупокутного, прямокутного трикутника. Звертаємо увагу на малюнки у підручнику, як зображені відповідні трикутники.

V  Закріплення вивченого матеріалу.

Робота у групах

Командири груп отримують по 2 завдання. Відповідь до завдання прикріплена на дошці, учні перевертають цей аркуш, де на зворотньому боці надруковані літери слова « вершина»

Завдання 1. Знайти суму коренів рівнянь: 25+(х-10)=85 і 55-(х+10)=15.

Завдання 2. Знайти суму 7м5дм+3м7см+2м88мм.

Завдання3. За підручником с.112 № 348.

Завдання 4. Відрізок, довжина якого 2м6см зменшили на 3 дм. Яка довжина нового відрізка?

Завдання 5. Знайти значення виразу: 130k+300, якщо k=2.

Завдання 6. Знайти довжину ламаної лінії АВСД, якщо АВ=42см, довжина ВС на 13 см більша за довжину АВ, а довжина СД на 8см більша за довжину ВС.

Завдання 7. Знайдіть периметр прямокутника АВСД, якщо АВ=10см, а довжина сторони ВС на 20см більша, ніж довжина сторони АВ.

Відповіді: 560(Ш), 100(Р), 87(Е),80(И),176(Н),12658(В),160(И).

VІІ  Підсумки уроку. Усно із підручника вправа № 342.

Виставлення оцінок

VІІІ Домашнє завдання. Вивчити визначення трикутників із довільної літератури; виконати вправи №№ 346; 351.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
27 березня 2018
Переглядів
808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку