Математичні конкурси стимулюють розвиток творчих та аналітичних здібностей здобувачів освіти, підвищують їх інтерес до науки, зокрема до вивчення математики, а також сприяють розвитку комунікативних та соціальних навичок.
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ФІТНЕСПитання зачитуюються для обох команд. Має право на відповідь та команда,капітан якої (або ж гравець) першим підніме руку, якщо відповідь невірна, право відповісти має інша команда
Номер слайду 4
ХУДОЖНІЙКожна команда отримує зображення, що відповідає професії. Завдання: використовуючи лише геометричні фігури побудувати таке ж зображення на чистому аркуші.
«ТРЕТІЙ - ЗАЙВИЙ»Кожній команді буде задано по три питання, вибрати зайве поняття і пояснити чому. Команди радяться. Відповідь дає капітан.
Номер слайду 8
КАПІТАНІВКапітани підходять кожен до свого столу. На столах по вазі з 5 яблуками, на дні вази мішечок, лінійка, олівець, циркуль, гумка, у рядок 6 склянок – перші три з водою, наступні три без води.
Номер слайду 9
ЗАВДАННЯ КАПІТАНАМПОКАЗАТИ, ЯК ЦЕ МОЖЕ БУТИ: 6 НІГ,2 СПИНКИ, 1 ГОЛОВАКИНУТИ 5 ЯБЛУК ВЕДУЧОМУ ТАК, ЩОБВІН ЗЛОВИВ ЇХ УСІ РАЗОМНА СТОЛІ ЛІНІЙКА, ОЛІВЕЦЬ, ЦИРКУЛЬГУМКА. ПОТРІБНО НА АРКУШІ ПАПЕРУНАКРЕСЛИТИ КОЛО. З ЧОГО РОЗПОЧАТИ?НА СТОЛІ 6 СКЛЯНОК, 3 З НИХ ПОРОЖНІ,А В 3 НАЛИТО ВОДУ. ЗРОБИТИ ТАК, ЩОБ ПОРОЖНІ СКЛЯНКИ ЧЕРЕДУВАЛИСЯ З ПОВНИМИ. У РУКИ МОЖНА ВЗЯТИ ТІЛЬКИОДНУ СКЛЯНКУ