МЕТА: Поглибити знання учнів про негативний вплив тютюну на здоров’я людини за допомогою розв’язування математичних завдань. Ознайомити з можливими шляхами попередження та боротьби з цією шкідливою звичкою. Формування у підлітків якостей сильної особистості та здатності протистояти тютюновій залежності
Починаючи палити, не завжди замислюються, до чого може привести ця шкідлива звичка? А варто б. Особливо небезпечно куріння для школярів: організм, що не сформувався, страждає від тютюнового диму значно більше, ніж організм дорослого, і рано чи пізно отруйна дія куріння позначається на різних його функціях. Затримка росту, загального розвитку, порушення процесів обміну речовин, зниження слуху, зору, ряд нервових розладів. Школярі – курці, як правило, відрізняються зниженими розумовими здібностями, слабо встигають, дуже часто порушують дисципліну.
Хто першим знайшов тютюн?{073 A0 DAA-6 AF3-43 AB-8588-CEC1 D06 C72 B9}-4320-913-2572 М 125÷(-5) О 26+(-6) К -35+(-9) У -17+30 Б -12·(-6) Л -17-(-8)Розшифруйте назву країни, в якій вперше з’явився тютюн:{073 A0 DAA-6 AF3-43 AB-8588-CEC1 D06 C72 B9}-5-4-2578-43-1225 И -45-(-2) А 30+(-35) Е -12-13 К 144÷(-12) Р -13·(-6) М -0,5-3,5 А 6-(-19)