10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Тези" STEM-освіта, як засіб покращення знань дітей"

Про матеріал
В цьому документі йде мова про STEM-осіту, як про універсальний інструмент завдяки якому учневі стою цікавіше навчатися.
Перегляд файлу

А.С.Кучерук, В.М. Дармосюк

Миколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинського

STEM-майданчиках «Таємниці Шерлока Холмса»

Останнім часом в житті суспільства спостерігається суттєве зростання інформаційної складової (інформаційні ресурси, інформаційні технології і т.ін.) і як наслідок цих процесів підвищується необхідність інформаційної безпеки. Спеціалісти в даній області затребувані і в державних установах, і в науковій сфері, і в комерційних фірмах. Конфіденційність інформації забезпечується в більшій мірі математичними методами. Проблеми сьогодення потребують підготовку кваліфікованих спеціалістів обізнаних у науковій сфері, готових брати участь у інноваційних процесах. Одним із актуальних напрямів інноваційного розвитку природничо-математичної освіти є STEM-орієнтований підхід до навчання. Команда відкритого освітнього проекту «Крок до науки» вдало впроваджує проектну діяльність на STEM-майданчиках, які працюють в STEM – студіях фестивалю творчості та науки «Молодіжна хвиля», який двічі на рік проходить на механіко-математичному факультеті Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського. Так наприклад, майстер-клас «Таємниці Шерлока Холмса» базується на використані дослідницьких методів у вивченні учнями інформаційного середовища життєдіяльності людини, ефективно формує математичні компетентності, забезпечує розкриття творчого потенціалу кожного з учасників, дає можливість розвинути здатності до конструювання, наукового пошуку та зацікавленості у вивченні математики. Продуктом такої діяльності може бути створення коду за допомогою методів криптографії. Робота в студії проходила в чотирьох групах, кожна з яких мала своє завдання та мету.  Під час роботи STEM-майданчика учні вчилися кодувати повідомлення, використовуючи різні методи шифрування, розгадувати вже існуючі таємні послання, створювати шифрувальні машини та свої оригінальні шифри і загадки, при цьому  підвищували рівень предметного розуміння, поглиблювали знання з алгебри та теорії чисел, комбінаторики. Так наприклад, одна з команд розглядала шифр ДНК, який був представлений на власноруч зробленому кубику Рубіку. Учасникам було запропоновано: зашифрований текст - це набір триплетів, якими було зашифровано послання для школярів; таблиця розшифровки - це набір триплетів та букв, які були зашифровані; картка-путівник - це фотографії, на яких було показано в якому порядку та з  якого місця потрібно починати  розгортати кубик Рубік; кубик Рубік (кожна сторона якого складалася з  чотирьох маленьких кубиків, які в певних місцях були з’єднані, на кожній стороні маленьких кубиків були написані зашифровані букви (триплети) та стрілки, які вказували правильний шлях).

 

docx
Додано
17 травня 2020
Переглядів
322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку