Категорія: І Проблема, над якою працює вчитель: Особистісно зорієнтоване навчання і виховання на уроках української мови та літератури з метою розвитку компетентної особистості учня Тема самоосвіти: Вивчення досвіду роботи Валентини Соснової, вчителя української мови Дніпродзержинської гімназії № 44, з використання технологій ОЗОНу на уроках української мови та літератури
Актуальність досвіду, його практична значимість: Забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини; Сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти; Сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; Забезпечує особистісно орієнтовану модель навчання; Робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури в умовах формування Нової української школи.
Сенкан до слова сніг (сенкан в перекладі з фр. означає п’ятиряд, допомагає підсумувати інформацію, визначити головні ідеї, думки ) (поняття) Сніг (опис) Білий, лапатий, сріблястий, дрібний, ранній… (дія) Падає, летить, кружляє, скрипить, блистить… (ставлення) Багато снігу – багато хліба (фраза) (перефразування, тобто синонім) Сніжинка, крижинка…
Кубування (асоціювання) до слова Сніг. (опис форми) Сніг – маленька або велика сніжинка, білого кольору, при великій температурі розтає… (порівняння) З ватою, з цукром, з білою хмаркою, сріблом (які виникають асоціації?) Зима, мороз, заметіль, віхола… (здатність застосування) Вкриває землю білим килимом, … (аналіз) Сніг використовується для ліплення сніговика, гри в сніжки, викликає гарний настрій,…
Гронування Вільна думка Свобода висловлювання на певну тему Стимул до пошуку Зв’язки між окремими поняттями Опорне слово (слово-тема) Асоціації Добір інформації На будь-якому етапі уроку Зрозуміла й улюблена учнями технологія Змінна форма вигляду Економія часу З’язок з багатьма іншими технологіями Одно- та багаторівневе