Презентація "Майстер-клас з досвіду роботи учителя української мови та літератури"

Про матеріал
Презентація "Майстер-клас з досвіду роботи учителя української мови та літератури". Дна презентація виконана до конкурсного відбору "Учитель року - 2018" та атестації учителя.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Конкурс “Учитель року – 2018” Номінація “Українська мова та література Майстер-клас Постоєнка Сергія Володимировича

Номер слайду 2

Постоєнко Сергій Володимирович Персоналія: Вік – 38 років Освіта: Криворізький ДПУ Місце роботи: ЗОШ № 12 Стаж роботи: 17 років

Номер слайду 3

Категорія: І Проблема, над якою працює вчитель: Особистісно зорієнтоване навчання і виховання на уроках української мови та літератури з метою розвитку компетентної особистості учня Тема самоосвіти: Вивчення досвіду роботи Валентини Соснової, вчителя української мови Дніпродзержинської гімназії № 44, з використання технологій ОЗОНу на уроках української мови та літератури

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Якими б я хотів бачити своїх учнів у дорослому житті? компетентними у своїй галузі; відкритими до інформації, що постійно змінюється; готовими вчитися все життя; готовими вчитися на помилках; інтелектуально незалежними; відповідальними; критично мислячими.

Номер слайду 6

Актуальність досвіду, його практична значимість: Забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини; Сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти; Сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; Забезпечує особистісно орієнтовану модель навчання; Робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури в умовах формування Нової української школи.

Номер слайду 7

Учитель – це той же вчений, але у своїй особливій лабораторії, де він, всебічно вивчає учнів, невпинно творить, щоденно веде пошуки найдосконаліших методів проектування доль і душ людських. Б. Патон

Номер слайду 8

Використовую такі технології “Мікрофон” “Незакінчені речення” “Мозкова атака” “Дерево рішень” “Робота в парах” “Робота в групах” Мультимедійна презентація “Навчаючи-навчаюся” Міні-проекти “Кубування” “Гронування” “Асоціативний кущ” “Кола Вена” “Шпаргалка” “Сенкан” “Оним словом”

Номер слайду 9

Мотивація на успіх Я – вчитель. Я – особистість. Я творча і допитлива людина. Я хочу пізнати більше, щоб можна було поділитися знаннями з іншими. Я - людина позитивна і відкрита до сприйняття корисного. Я проектую, видозмінюю, удосконалюю, створюю нове й корисне.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Креативні методи навчання асоціативний кущ (добір якнайбільшої кількості слів, асоціативно пов’язаних); Гра розвиває образне мислення учнів, їхнє художнє бачення світу, плекає творчі здібності, розширює словниковий запас.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Сенкан до слова сніг (сенкан в перекладі з фр. означає п’ятиряд, допомагає підсумувати інформацію, визначити головні ідеї, думки ) (поняття) Сніг (опис) Білий, лапатий, сріблястий, дрібний, ранній… (дія) Падає, летить, кружляє, скрипить, блистить… (ставлення) Багато снігу – багато хліба (фраза) (перефразування, тобто синонім) Сніжинка, крижинка…

Номер слайду 15

ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ НЕСАМОСТІЙНІ, ПОТРІБНІ ПРИСЛУГОВУЮТЬ, ПОШИРЮЮТЬ, ПОЯСНЮЮТЬ ВИКОНУЮТЬ НЕПОМІТНУ ВАЖЛИВУ РОБОТУ БУДІВЕЛЬНИКИ І. Франко Геніальний, неповторний Страждав, боровся, писав Вічний революціонер Український Мойсей Поет

Номер слайду 16

Кубування (асоціювання) до слова Сніг. (опис форми) Сніг – маленька або велика сніжинка, білого кольору, при великій температурі розтає… (порівняння) З ватою, з цукром, з білою хмаркою, сріблом (які виникають асоціації?) Зима, мороз, заметіль, віхола… (здатність застосування) Вкриває землю білим килимом, … (аналіз) Сніг використовується для ліплення сніговика, гри в сніжки, викликає гарний настрій,…

Номер слайду 17

Гронування Вільна думка Свобода висловлювання на певну тему Стимул до пошуку Зв’язки між окремими поняттями Опорне слово (слово-тема) Асоціації Добір інформації На будь-якому етапі уроку Зрозуміла й улюблена учнями технологія Змінна форма вигляду Економія часу З’язок з багатьма іншими технологіями Одно- та багаторівневе

Номер слайду 18

Гронування Характеристика персонажа Характеристика літературного чи мовного явища “Психологічний” портрет письменника Підсумок Мовний розбір

Номер слайду 19

Фольклор Життя, дійсність Роди драма епос лірика Р О М А Н П О В І С Т Ь О П О В І Д А Н Н Я Н О В Е Л А Л І Т К А З К А В І Р Ш О Д А М Е Д И Т А Ц І Я Е Л Е Г І Я Д Р А М А К О М Е Д І Я Т Р А Г Е Д І Я

Номер слайду 20

І.П.Котляревський. П’єса “Наталка Полтавка” 1 група – створити однорівневе гронування до образу Наталки 2 група - створити багаторівневе гронування до образу Наталки 3 група - створити цитатне гронування до образу Наталки Представити роботу в групах

Номер слайду 21

Дерево рішень Механізм прийняття складних рішень Обов’язкова робота в групах Варіативність розв’язків Позитивні та негативні наслідки кожного рішення Обговорення, вмотивування, переконання

Номер слайду 22

На чому має грунтуватися сімейне щастя: на почуттях чи матеріальній вигоді? ( або Яким могло б бути завершення п’єси?) Наталка виходить заміж за возного Наталка виходить заміж за Петра Наталка виходить заміж за іншого хлопця

Номер слайду 23

Кола Вена Порівняльний аналіз Синтез результатів аналізу Називає підтеми, проблеми для аналізу Кожна нова інформація відокремлюється Обов’язковість спільного усіх складових

Номер слайду 24

Асоціативний кущ Гронування Схожість Кола Вена

Номер слайду 25

Сучасний урок – мистецтво поєднання методик та прийомів Гронування Проект Сенкан Кубування Робота в парах Мозковий штурм Займи позицію Асоціативний кущ Мультимедійна презентація

Номер слайду 26

ДОШКА ВРАЖЕНЬ + ОДНИМ СЛОВОМ Відобразіть одним словом враження від сьогоднішнього майстер-класу

Номер слайду 27

Дякую за увагу! З Вами приємно творчо працювати!

ppt
Додано
16 січня 2019
Переглядів
3426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку