Презентація методичної розробки прийому «Сторінка письменника в соціальній мережі»

Про матеріал
Використовую цей прийом на етапі стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Здобувачі освіти презентують повідомлення про створену сторінку письменника в соцмережі. Це виставка творчих робіт здобувачів освіти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація методичної розробки прийому «Сторінка письменника в соціальній мережі» викладача Селидівського професійного ліцею Богодарової Олени Сергіївни

Номер слайду 2

Прийом «Сторінка письменника в соціальній мережі» Творче завдання «Сторінка письменника в соцмережі». Навчальний предмет: українська література. Група І курсу ТСВ-83-20. Тема уроку. І. С. Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім’я» — соціально-побутова повість-хроніка. Використовую цей прийом на етапі стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Здобувачі освіти презентують повідомлення про створену сторінку письменника в соцмережі. Це виставка творчих робіт здобувачів освіти.

Номер слайду 3

Шаблон сторінки письменника

Номер слайду 4

Перебіг роботи Здобувачі освіти отримали на попередньому уроці завдання – створити сторінку письменника в соцмережі. Об’єдную їх в групи. Використовую шаблон, який треба заповнити. Алгоритм виконання завдання: Наклеїти фото, підписати їх. Подумати, під яким ім’ям автор захотів би себе презентувати світові. Придумати соціальний статус письменника, гасло. Написати відомості про автора: рік і місце народження, де навчався, яку освіту здобув. Перелічити друзів письменника: реальні друзі, хто жив в один час з автором, і вигадані персонажі, хтось із сучасних політиків, письменників. Вказати, на які групи/сторінки підписаний наш автор. Наклеїти фото з творами, проанонсувати їх. Вказати кількість лайків. Написати пости, публікації від письменника і коментарі відвідувачів сторінки. Результати роботи презентуються у вигляді виставки.

Номер слайду 5

Щоб створити соціальну сторінку письменника, здобувачам освіти необхідно знайти інформацію із навколишніх ресурсів через самостійний пошук: доведеться заглянути в біографію автора, пошукати його відомих сучасників-друзів, відрекомендувати твори. Я оцінюю роботи кожної групи здобувачів освіти. Для кожної роботи підготовлені різні номінації «Сторінок письменника»: «Найоригінальніша», «Найефектніша», «Найпопулярніша», «Найактивніша», «Креативна», «Брендова», «Залайкана», «Найкращий контент» і т. п.

Номер слайду 6

8. Формування успішної особистості. З метою спонукання до творчої діяльності використовую елементи технології «Створення ситуації успіху». Перед початком нового завдання обов’язково наголошую, що я не сумніваюсь у позитивному результаті. Інструктаж  про способи і форми створення роботи допомагає учням уникнути поразки. Я використовую побажання: «Можливо краще почати з ...», «Виконуючи роботу, пам`ятайте про ...». Цей метод допомагає здобувачам освіти розкрити свої можливості, працюючи в групах створюється ситуація успіху. Оцінювання робіт учнів заохочує до навчальної діяльності, створює відчуття натхнення. Здобувачі освіти повинні відчувати радість успіху, навіть якщо він незначний. Щоб подолати ситуацію неуспіху, я використовую такі висловлювання: «Це дуже важливо, і в тебе неодмінно вийде...», «Саме ти можеш зробити таку справу...», «Ти це добре зробиш! Я в тебе вірю» та ін. Розумне використання сучасних методів підвищить розвиваючий ефект навчання, спільна праця учнів та викладача створить масу позитивних вражень.

Номер слайду 7

Дякую за увагу! Навчіться бути успішними, незважаючи ні на які проблеми. Навчіться самі та навчіть дітей бути щасливими!

ppt
Додано
16 квітня 2021
Переглядів
2147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку