Тема уроку: “Ми – актори. Ми – костюмери. Костюмер. Орієнтовне практичне завдання: малювання орнаменту для сорочки персонажа казки “Коза дереза” (Нетрадиційні техніки малювання)”
Номер слайду 2
Мета: формувати ключові; мистецькі предметні та міжпредметні компетентності, необхідні для художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті через особистісно зорієнтований, діяльнісний, ігровий, інтегрований підходи. Розвивати креативність та мистецькі здібності учнів через практичне освоєння основ художньої мови: різні техніки малювання, прийоми арт-терапії, ефективні способи художньо-творчого самовираження; реалізувати комунікацію маленьких здобувачів освіти через мистецтво, зокрема: через уміння презентувати себе і свої досягнення, критичне оцінювання їх, соціалізацію, емоційний стан тощо. Розвивати в учнів спостережливість, вміння порівнювати, бачити прекрасне у природі та мистецтві. Виховувати любов і бережливе ставлення до українського національного вбрання; звернути увагу дітей на неповторність його краси, викликати бажання зберегти його красу. Виховувати охайність під час роботи з фарбами та іншими матеріалами.
Номер слайду 3
Девіз уроку: “Ми працю любимо, що в творчість перейшла”
Номер слайду 4
Вигнав дід Козу із хати,Та й пішла вона блукати. Довго лісом Кізка йшла,Там хатиноньку знайшла. В тій хатинці Зайчик жив. Довго плакав він, тужив,Бо Коза хатинку вкралаІ сіренького прогнала. Всі Козу ту виганяли,Від страховиська втікали,Та знайшовся там і Рак,На прізвисько Неборак. Він Козу ту ущипнув –Зайцю хатку повернув!
Номер слайду 5
Лялькова вистава. Уривок з української народної казки “Коза-дереза”
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Нетрадиційна техніка. Монотипія (на склі)Монотипія “ Малюнок навпіл”Малювання по мокрому папері. Крапковий малюнок. Малюнок за допомогою клею та солі. Шаблонографія
Номер слайду 9
Сорочка в техніці «Монотипія» Слово “монотипія” ( від грецького – один єдиний, слід, відбиток). Отже, монотипія – така техніка, коли за допомогою відбивання ( друкування) отримують лише один екземпляр.
Номер слайду 10
Сорочка в техніці «Малюнок навпіл, монотипія» Сорочка в техніці «Монотипія» (на склі)
Номер слайду 11
Сорочка в техніці «Малюнок сіллю»Малюнок виконується за допомогою клею ПВА та солі. Сорочка в техніках «Малювання на мокрому папері та крапковий малюнок»
Номер слайду 12
Шаблонографія. Обмалювати шаблони геометричних форм, створюючи ними задуманий малюнок. Розмалювати кольоровими олівцями або фарбами. Сорочка в техніці «Шаблонографія»
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Правила роботи в групі.1. Один говорить – усі слухають.2. З кожної проблеми висловлюються всі члени групи.3. Висловлювати свої думки чітко, лаконічно.4. Цінний час.5. Слухай інших, говори для інших, працюй разом з іншими.6. Не бійся помилитися: не помиляється той, хто не працює.7. Не смійся з неправильної думки(тощо)8. З усіх питань радься з членами групи.
Номер слайду 15
Загальні правила для учнів 1. Роботу розпочинай після дозволу вчителя.2. Інструмент використовуй за призначенням, не працюй несправним і тупим інструментом.3. Різальні інструменти повинні зберігатися лише в спеціально обладнаних папках у відведеному в класі місці.4. Під час робочого процесу не відволікайся на сторонні справи, не розмовляй, будь зосередженим.5. У процесі роботи дотримуйся порядку на робочому місці, а після роботи акуратно прибери його.