Презентація "Ми громадяни України"

Про матеріал
Презентація до уроку Я досліджую світ з теми "Ми громадяни України" за підручником Я досліджую світ: частина 1, 4 клас. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ми громадяни України

Номер слайду 2

Розумова розминка. Скільки країн межує з Україною? Назвіть їх. Яка особливість південного кордону України?З якими країнами Україна має морські кордони?Хто називає себе українською діаспорою?Як і навіщо держави об'єднуються?

Номер слайду 3

Пригадуємо. Хто є громадянами України?Чи є діти громадянами? Що означає бути справжнім громадянином України?Які ваші обов'язки у шкільній громаді?

Номер слайду 4

Ви вже знаєте, що наша країна є незалежною суверенною державою, має державні кордони, мову, символи, валюту, армію та владу. У деяких країнах світу влада належить одній людині – монарху та передається у спадок – від батьків до дітей. У більшості ж країн верховною владою є народ. Такі країни називається демократичними. Демократія – походить від грецького «демос», що означає народ, і «кратос», що означає «правити»

Номер слайду 5

Цінності свободи та поваги до прав людини, залагодження конфліктів між людьми без насильства, досягнення рівності між людьми, періодичні вибори представників парламенту та президента шляхом голосування є важливими елементами демократії.

Номер слайду 6

Україна є демократичною країною. Український народ зазнав чимало зазіхань на свою землю. Боротьба за свою свободу та незалежність виховала в українцях характерну рису - волелюбність. Саме завдяки цьому в часи козацтва ще в кінці 16-го століття на землях України впроваджувалася демократія. Якими мають бути громадяни України? Що повинні знати та що вміти?

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Що означає бути справжнім громадянином держави?Справжній громадянин України це той, хто з повагою ставиться до оточуючих, піклується про місцевість, у якій проживає, дбає про чистоту у громадському транспорті, на подвір'ї, зупинці чи в під’їзді.

Номер слайду 9

Утвердитися - міцно укріпитися, зміцнити свій вплив. Як ви розумієте вислів «громадянин світу»? Чи можна бути громадянином України та одночасно громадянином світу?Що ми разом можемо зробити для того, щоб рідна країна утвердилась у світі?

Номер слайду 10

Народитися в Україні. Мати батьків-українців. Розмовляти українською мовою. Дотримуватися українських традицій. Поважати українську культуру. Мати українське громадянство. Відзначати державні свята. Не порушувати закони та права інших людей. Брати участь у громадському житті свого краю, своєї школи. Оберіть, що є важливим для того, щоб стати громадянином України.

Номер слайду 11

Коротко про головне. Україна - демократична держава, у якій усі люди рівні та мають однакові права. Шляхом виборів громадяни України обирають свій парламент та президента, приймають важливі для країни рішення. Громадяни країни сповідують цінності свободи та поваги до відмінностей між людьми.

Номер слайду 12

Чи знаєте ви, що…... Запорізька Січ - суспільна та військова організація українського козацтва - вважається одним з перших демократичних устроїв у світі.

Номер слайду 13

Перевіряємо себе. Кому належить влада в Україні?Пригадайте, хто є главою нашої держави. Від яких слів походить «демократія»?Що об'єднує громадян України?Продовжте речення: «Я зрозумів/ зрозуміла, що...».

Номер слайду 14

Робота в зошитіВідкриваємо в зошиті с.22-23

Номер слайду 15

Завдання 1. Познач ✓ у поняття, які включає в себе слово «громадянин». Патріотизм. Прагнення добре вчитися. Активна творча діяльність. Активна громадська діяльність   Повага до законів країни. Рівні права і обов’язки для всіх. Повага до державних символів. Володіння державною мовою. Заняття фізкультурою і спортом. Дбайливе ставлення до природи✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓Завдання 2. Обери та підкресли ті громадянські якості, які тобі притаманні. Безкорисливість, щирість, милосердя, мудрість, мужність, відповідальність, чуйність, ввічливість, великодушність, вірність, героїзм, людяність, чесність, доброзичливість, довіра, скромність, співчуття, терпіння, справедливість, патріотизм, цілеспрямованість, щедрість.

Номер слайду 16

Завдання 3. А. Обери з поданого переліку правила демократичної культури, яких учні навчаються в школі. Доповни перелік. Учні можуть вільно висловлювати свої погляди. Учні ставляться одне до одного з повагою, співчуттям та готові прийти на допомогу в разі потреби. За вчинки учнів класу відповідає лише голова класу. Учні дослуховуються одне до одного, у разі конфлікту - проводять перемовини і приходять до порозуміння (компромісу).✓✓✓Порівняй ролі глави країни та голови класу - старости. Що в них спільного? Чим вони різняться?Завдання 3. Б.

Номер слайду 17

Чи є школа мінімоделлю суспільства? А держави? Доведи.______________________________________________________________________Завдання 3. В. Розв’яжи проблему 1. Завдання 4. Під час виборів старости класу ти і твій/твоя друг/подруга набрали однакову кількість голосів. Залишився лише твій, останній голос. Як ти вчиниш? Поясни.____________________________________________________________________________________________________________________________________________Розв’яжи проблему 2. Що можна зробити корисного самому/самій або разом з однокласниками, щоб... А прикрасити шкільну територію ________________________________________Б надати допомогу літнім людям? ________________________________________

Номер слайду 18

Завдання 5. Хто ухвалює закони в нашій державі?Верховна Рада. Завдання 6. Які країни називають демократичними?Країни, які називають себе демократичними, проводять вільні і справедливі вибори. Завдання 7. На свій вибір продовж речення: Якби я був президентом України…я б зупинив/-ла __________________________________________________________я б заборонив/-ла ________________________________________________________я б створив/-ла __________________________________________________________

Номер слайду 19

Творче домашнє завдання. Напишіть есе «Ми - громадяни України».

Номер слайду 20

Домашнє завдання. Повторити тему на сторінках 44-46.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Шаповал Оксана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Юхимчук Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ольховик Анна
    Постійно використовую розробки даного автора. Чудові презентації!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
5 жовтня 2022
Переглядів
8582
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку