Презентація до міні-проекту практичного психолога дитячого садка «Профілактика асоціальної поведінки дітей з проявами агресії за допомогою роботи з мандалами”
Підготувала пр. психолог ДНЗ №8 «Іскорка» В.В.Коваленко
Номер слайду 2
Агресія “”.
Номер слайду 3
Мандала (санскр. «коло», «диск») — сакральний символ, що використовується при медитаціях в буддизмі, ритуальний предмет. Мандала — це геометричний символ складної структури. Технічне виконання не обмежене: тканина, піщані малюнки, метал, камінь, дерево; рідше — вода. Мандалу подекуди відтворюють з різнокольорових порошків . На завершення ритуалу виготовлену мандалу прийнято руйнувати.
Номер слайду 4
Мандала є настільки священною, що її творення відбувається у супроводі особливих ритуалів, і навіть акт її творення може вважатися об'єктом поклоніння по суті. Мандалу часто зображають на підлогах, стінах і стелях храмів, килимах, інших об'єктах.
Номер слайду 5
Задовго до, та й після Карла Густава Юнга, який ідентифікував мандалу як архетипічний символ людської досконалості (нині цей образ використовується в психотерапії як засіб досягнення повноти розуміння власного «я»), проблемі квадратури кола у філософії та математиці присвятила себе ціла низка філософів: Піфагор, Леонардо Да Вінчі,Бенуа Мандельброт та інші.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Карл Густав Юнг (26 липня 1875—6 червня 1961) — швейцарський психоаналітик, психолог, філософ культури, родоначальник аналітичної психології. Вперше запропонував ряд філософських концепцій: архетип, колективна підсвідомість, комплекс, синхронність. Значно поглибив і розширив уявлення про несвідоме. Широкою популярністю зараз користується його система психологічних типів напр. Соціоніка, Інтроверсія - екстраверсія. Він першим познайомив з ідеєю Мандали західних вчених
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Діагностично - підготовчий етап: 17.09.-30.09.2012 Збір інформації про дітей середнього і старшого дошкільного віку з проявами агресії Анкетування батьків та педагогів Спостереження за психо-емоційним станом дітей Експрес-діагностика стану емоційно-вольової сфери та агресивної поведінки дітей Створення системи корекційно-відновлюваних занять з використанням арт-терапевтичного методу «Мандала» Розробка методичного супроводу Придбання дидактичного та арт-терапевтичного матеріалу
Номер слайду 10
Корекційний етап: 01.10.2012-12.11.2012 Основна робота по реалізації проекту Реалізація системи корекційно-відновлюваних занять з використанням арт-терапевтичного методу «Мандала» Реалізація роботи з батьками та педагогами
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Насипні мандали
Номер слайду 14
Номер слайду 15
... ... ...
Номер слайду 16
Розвиток концентрації Подолання криз у розвитку Корекція розладів дрібної моторики Зняття нервової напруги
Номер слайду 17
Рефлексивний етап: 14-16.11.2012 р Проведення психологогічного моніторингу змін у психолого-емоційному розвитку дітей ; Аналіз отриманих результатів; Здійснення рефлексії процесу і результатів реалізації проекту Визначення стратегії і тактики подальшої роботи після завершення проекту; Узагальнення отриманого досвіду роботи. Здійснення презентації досвіду у вигляді звіту та методичних матеріалів. після проведення корекції відхилень розвитку було проведено контрольне тестування : - Тест «Кактус» - Тест «Два будинки» - Методика «Намалюй людину» - спостереження за дитиною в групі