Презентація міні-проекту психолога ДНЗ   «Профілактика асоціальної поведінки дітей з проявами агресії за допомогою роботи з мандалами”

Про матеріал

Презентація до міні-проекту практичного психолога дитячого садка «Профілактика асоціальної поведінки дітей з проявами агресії за допомогою роботи з мандалами”

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала пр. психолог ДНЗ №8 «Іскорка» В.В.Коваленко

Номер слайду 2

Агресія “”.

Номер слайду 3

Мандала (санскр.  «коло», «диск») — сакральний символ, що використовується при медитаціях в буддизмі, ритуальний предмет. Мандала — це геометричний символ складної структури. Технічне виконання не обмежене: тканина, піщані малюнки, метал, камінь, дерево; рідше — вода. Мандалу подекуди відтворюють з різнокольорових порошків . На завершення ритуалу виготовлену мандалу прийнято руйнувати.

Номер слайду 4

Мандала є настільки священною, що її творення відбувається у супроводі особливих ритуалів, і навіть акт її творення може вважатися об'єктом поклоніння по суті. Мандалу часто зображають на підлогах, стінах і стелях храмів, килимах, інших об'єктах.

Номер слайду 5

Задовго до, та й після Карла Густава Юнга, який ідентифікував мандалу як архетипічний символ людської досконалості (нині цей образ використовується в психотерапії як засіб досягнення повноти розуміння власного «я»), проблемі квадратури кола у філософії та математиці присвятила себе ціла низка філософів: Піфагор, Леонардо Да Вінчі,Бенуа Мандельброт та інші.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Карл Густав Юнг  (26 липня 1875—6 червня 1961) — швейцарський психоаналітик, психолог, філософ культури, родоначальник аналітичної психології. Вперше запропонував ряд філософських концепцій: архетип, колективна підсвідомість, комплекс, синхронність. Значно поглибив і розширив уявлення про несвідоме. Широкою популярністю зараз користується його система психологічних типів напр. Соціоніка, Інтроверсія - екстраверсія. Він першим познайомив з ідеєю Мандали західних вчених

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Діагностично - підготовчий етап: 17.09.-30.09.2012 Збір інформації про дітей середнього і старшого дошкільного віку з проявами агресії Анкетування батьків та педагогів Спостереження за психо-емоційним станом дітей Експрес-діагностика стану емоційно-вольової сфери та агресивної поведінки дітей Створення системи корекційно-відновлюваних занять з використанням арт-терапевтичного методу «Мандала» Розробка методичного супроводу Придбання дидактичного та арт-терапевтичного матеріалу

Номер слайду 10

Корекційний етап: 01.10.2012-12.11.2012 Основна робота по реалізації проекту Реалізація системи корекційно-відновлюваних занять з використанням арт-терапевтичного методу «Мандала» Реалізація роботи з батьками та педагогами  

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Насипні мандали

Номер слайду 14

Номер слайду 15

... ... ...

Номер слайду 16

Розвиток концентрації Подолання криз у розвитку Корекція розладів дрібної моторики Зняття нервової напруги

Номер слайду 17

Рефлексивний етап: 14-16.11.2012 р Проведення психологогічного моніторингу змін у психолого-емоційному розвитку дітей ; Аналіз отриманих результатів; Здійснення рефлексії процесу і результатів реалізації проекту Визначення стратегії і тактики подальшої роботи після завершення проекту; Узагальнення отриманого досвіду роботи. Здійснення презентації досвіду у вигляді звіту та методичних матеріалів.   після проведення корекції відхилень розвитку було проведено контрольне тестування :    - Тест «Кактус» - Тест «Два будинки» - Методика «Намалюй людину» - спостереження за дитиною в групі

Номер слайду 18

Результативність корекційної роботи

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Наші майбутні мандали

ppt
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
26 березня 2018
Переглядів
1604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку