Сучасний телепростір спрямований на різних глядачів - малечу, підлітків, дорослих, їхні потреби та смаки. Завдяки телепрограмам телебачення інформує, примушує глядача замислитися або зацікавитися якоюсь темою або проблемою чи привертає увагу до чогось через рекламу. Крім транслювання реальних подій і явищ на телебаченні створюють багато телепрограм (ток-шоу, шоу-видовища, реаліті-шоу тощо), зокрема мистецького спрямування. Завдання і запитання. Які телепроєкти подобаються тобі і твоїй родині? Наведи приклади і поясни свої вподобання. Яка музика їх супроводжує?
Завдання і запитання. Поміркуй і наведи приклади інформаційних навчальних/просвітницьких, розважальних телепрограм на сучасному телебаченні. Переглянь. Музичний кінофільм «Дронині мандрони» (фрагменти). Завдання і запитання. З яким видом декоративно-ужиткового мистецтва познайомилися герої фільму? Які ознаки музичного фільму? Поміркуй, які якості підлітків допомогли їм перемогти в конкурсі.
Кожен телепроєкт створює велика група фахівців, які забезпечують технічну та художню складову. Щоб телепрограма мала власне «обличчя», вони розробляють сценарій, дизайн студії та образи ведучих, продумують освітлення, пишуть тексти, музичне оформлення тощо. Проєкт студіїКадр з ефіру. Завдання і запитання. Поміркуй, що мають передбачити фахівці, розробляючи новий телепроєкт. Люди яких мистецьких професій, відомих тобі, можуть бути задіяні в його підготовці?
Виконай завдання. «Готуємо телепрограму» (інформаційну, пізнавальну, розважальну). Умовно об’єднайте програми з їх назвами та малюнками. Для створення телепрограми потрібні такі фахівці: режисери, фото/відеорепортери, літературний редактор, художники, музичний редактор тощо. информаційнапізнавальнарозважальна«Диво калинове»«Події тижня»«Еврика»«Відгадай мелодію»«Вечірня колисанка»«Новини спорту»«Погода на завтра»«Світ тварин»
Завдання і запитання. Телереклама з’являється на екрані досить часто. А найбільшу увагу привертають ті рекламні ролики, які мають захопливий музичний чи відеоряд, позитивних анімаційних персонажів. Завдяки використанню мистецьких впливів телереклама миттєво сприймається людиною, впливає на її життєві орієнтири. Удома досліди музичні телепрограми в телеефірі, які переглядаєш ти і твоя родина. Проведи з друзями дискусію на тему «Плюси й мінуси телереклами». Придумай мелодію до поданих реклам.