ПРЕЗЕНТАЦІЯ МИСТЕЦТВО та " золотий вік "АФІН

Про матеріал
Після уроку учні зможуть: -давати оцінку діячам науки; -визначати особливості давньогрецького театру; -характеризувати основні риси архітектури та мистецтва ; -пояснювати та доречно вживати терміни « ордер», « золотий вік»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МИСТЕЦТВОТА «золотий вік» ???

Номер слайду 2

ПРО ЯКЕ МІСТО БУДЕМО ГОВОРИТИ?

Номер слайду 3

МИСТЕЦТВОТА «золотий вік» АФІН

Номер слайду 4

Після уроку учні зможуть давати оцінку діячам науки;визначати особливості давньогрецького театру;характеризувати основні риси архітектури та мистецтва ;пояснювати та доречно вживати терміни « ордер», « золотий вік»

Номер слайду 5

ЗНАХОДИМО СЛОВА ЯКІ СТОСУЮТЬСЯ АФІН, І ПОЯСНЮЄМО ЇХНЄ ЗНАЧЕННЯ.

Номер слайду 6

ГОМЕР. ФІЛОСОФІЯ та ІСТОРІЯ  Я легендарний давньогрецький поет,автор поем  «Іліада» та «Одіссея »Я головний герой мультсеріалу «Сімпсони»СКЛАДАЄМО ДІАЛОГ!

Номер слайду 7

ГОМЕР. ФІЛОСОФІЯ та ІСТОРІЯ СТВОРЮЄМО МЕНТАЛЬНУ МАПУІСТОРИК ФІЛОСОФ ПОЕТ

Номер слайду 8

ГОМЕР. ФІЛОСОФІЯ та ІСТОРІЯ

Номер слайду 9

ТЕАТР . СКЛАДАЄМО РОЗПОВІДЬ ЗА ПІДКАЗКАМИ

Номер слайду 10

ТЕАТР20000 ВИСТАВИ ЕВРИПІД

Номер слайду 11

ВІДПОЧИВАЄМО https://www.youtube.com/watch?v=4 HRtxxo9 HWU

Номер слайду 12

АРХІТЕКТУРА та МИСТЕЦТВО . Метод « БЛАЙДНЕС»розділений на кілька частин текст роздається членам групи;кожен опрацьовує одну-дві частини і повідомляє їх зміст;учні разом вирішують, у якій послідовності потрібно об’єднати уривки, щоб вийшов зв’язний текст;зміст уривку переказують, до нього можна ставити запитання. 

Номер слайду 13

ЗОЛОТИЙ ВІК АФІН Гра «Історичний ланцюжок»

Номер слайду 14

РЕФЛЕКСІЯ Які завдання були цікавими?З якими завдання було легко впоратися ?Які завдання були складними?Над чим ще треба попрацювати? 

pptx
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку