Після уроку учні зможуть:
-давати оцінку діячам науки;
-визначати особливості давньогрецького театру;
-характеризувати основні риси архітектури та мистецтва ;
-пояснювати та доречно вживати терміни « ордер»,
« золотий вік»
Після уроку учні зможуть давати оцінку діячам науки;визначати особливості давньогрецького театру;характеризувати основні риси архітектури та мистецтва ;пояснювати та доречно вживати терміни « ордер», « золотий вік»
Номер слайду 5
ЗНАХОДИМО СЛОВА ЯКІ СТОСУЮТЬСЯ АФІН, І ПОЯСНЮЄМО ЇХНЄ ЗНАЧЕННЯ.
Номер слайду 6
ГОМЕР. ФІЛОСОФІЯ та ІСТОРІЯ Я легендарний давньогрецький поет,автор поем «Іліада» та «Одіссея »Я головний герой мультсеріалу «Сімпсони»СКЛАДАЄМО ДІАЛОГ!
Номер слайду 7
ГОМЕР. ФІЛОСОФІЯ та ІСТОРІЯ СТВОРЮЄМО МЕНТАЛЬНУ МАПУІСТОРИК ФІЛОСОФ ПОЕТ
АРХІТЕКТУРА та МИСТЕЦТВО . Метод « БЛАЙДНЕС»розділений на кілька частин текст роздається членам групи;кожен опрацьовує одну-дві частини і повідомляє їх зміст;учні разом вирішують, у якій послідовності потрібно об’єднати уривки, щоб вийшов зв’язний текст;зміст уривку переказують, до нього можна ставити запитання.
Номер слайду 13
ЗОЛОТИЙ ВІК АФІН Гра «Історичний ланцюжок»
Номер слайду 14
РЕФЛЕКСІЯ Які завдання були цікавими?З якими завдання було легко впоратися ?Які завдання були складними?Над чим ще треба попрацювати?